Daar begon het bij die anderen wel op te lijken en voor mijzelf vind ik dat zonde om elk weekend te doen.quote:
In aangeschoten toestand kun je ook nog bewust zijn. Niet in opperste staat van waakzaamheid maar je gaat echt niet richting coma met 10 biertjes achter de kiezen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Daar begon het bij die anderen wel op te lijken en voor mijzelf vind ik dat zonde om elk weekend te doen.
Voor mij wil ik een gedeelte van het weekend nog bewust mee maken zonder het hele weekend brak te zijn.
Voor mij ben ik wel meer na gaan denken hoe er verschillen in kunnen zijn in het omgaan met alcohol en het uitgaan ook. Ik ga meer uit voor sociale contacten en praatjes te maken en een vriend van me die gaat echt uit voor de drank.
Ik bedoel met bewust meer de dagen erna eigenlijk. Als je veel drinkt heb je er vaak toch het grote gedeelte van het weekend nog last van door kater en brak te zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:08 schreef Topspin het volgende:
[..]
In aangeschoten toestand kun je ook nog bewust zijn. Niet in opperste staat van waakzaamheid maar je gaat echt niet richting coma met 10 biertjes achter de kiezen.
Toen ik nog 3 keer per week tot 5 uur ging stappen was het normaal om te drinken, vond het eerder vreemd om in die zatte bende spa-water tot me te nemen. Maar dat was de studententijd.
Een verkwikkende douche doet wonderenquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik bedoel met bewust meer de dagen erna eigenlijk. Als je veel drinkt heb je er vaak toch het grote gedeelte van het weekend nog last van door kater en brak te zijn.
En ik denk ook dat het per persoon afhangt de ene kan totaal niet tegen drank en die is de weg helemaal kwijt na 10 biertjes en de ander heeft daar juist geen last van.
Dat is niet helemaal waar want ik ken een jongen die kan er niet totaal tegen en die drinkt ook al jaren.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:17 schreef Topspin het volgende:
[..]
Een verkwikkende douche doet wonderen
De weg kwijt zijn na 10 bier lijkt me dan sterk als je vaker gedronken hebt, ben je 15 dan is het wat anders.
Heb ooit eens gelezen dat bepaalde mensen allergisch zijn voor alcohol. Zou best kunnen, de een is allergisch voor huismijt de ander voor alcohol.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:25 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar want ik ken een jongen die kan er niet totaal tegen en die drinkt ook al jaren.
Na een paar biertjes heeft hij al dat die de weg kwijt is en bijna iedereen kent hem ook zo . Hij kan er gewoon echt niet tegen.
Ik drink meestal hele glazen i.p.v druppelsquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb al 2 maanden geen druppel alchohol gedronken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |