abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64793372
Zijn er nog meer geblesseerden verder dan Quansah en Steur?

Lijkt me eensch tijd om een paar jonge selectiespelers terug te zetten naar de beloften
  woensdag 7 januari 2009 @ 23:22:50 #177
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_64793668
Bridji ook natuurlijk
451 °F
pi_64797996
Die zien we ook nooit meer in een heracles shirt voetbal denk ik
  donderdag 8 januari 2009 @ 08:33:56 #179
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64799446
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 02:22 schreef Elwood1802 het volgende:
Die zien we ook nooit meer in een heracles shirt voetbal denk ik
Die slaapt alleen nog in een Heraclespyjama
Maar prima plan om Breukers naar de beloften te laten nokken, kan hij daar lekker rechtshalf spelen.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_64801365
quote:
Hakola koos Heracles boven Udinese

BENAGAVIS - In onze krant van woensdag een interview met de twee nieuwelingen bij Heracles: Paddy John en Juha Hakola. Beiden zijn deze week met de Almelose ploeg mee op trainingskamp in Spanje.

Hakola verklaart in het interview onder meer dat hij vanwege z'n gevoel voor Heracles heeft gekozen. ,,Ik kon ook naar Udinese in Italië, maar die club wilde me meteen weer uitlenen."
pi_64801413
quote:
Blog: Het gras zal altijd groener zijn

De Spaanse Zuidkust is overspoeld met Nederlandse voetbalclubs die de kou in Nederland ontvluchten. Hier lijkt het gras dan ook groener dan bij de buren. En voor Heracles Almelo gaat die vlieger dus echt op. Het veld naast het Gran Hotel Benahavis kan de vergelijking met een biljartlaken moeiteloos doorstaan.

Vol tevredenheid werkt Heracles er dinsdag drie trainingen op af. Geen spoortje van slijtage of slechte plekken. Teammanager Guus van Lenthe glimt vol trots. Zijn telefoon heeft de afgelopen uren roodgloeiend gestaan. Want niet overal aan de Costa del Sol zijn de velden top. De afgelopen week heeft het hier enorm geregend.

Willem II ondervindt daar al de nadelen van. De Tilburgse club zit in Torremolinos en het veld is niet bepaald geweldig. Een oefenwedstrijd tegen een lokale club kon al niet doorgaan. En dus kwam bij Van Lenthe het verzoek binnen of er op het trainingsveld van Heracles een wedstrijd gespeeld mocht worden.

En zo kwamen nog wat dringende smeekbedes binnen. Van Lenthe heeft ze allemaal keurig afgeslagen. Hij laat het prachtige veld niet kapot schoppen voor een wedstrijd van de concurrentie. Het gras in Benahavis is inderdaad groener dan waar ook aan de Costa en het is niet eens kunstgras.
  donderdag 8 januari 2009 @ 11:40:27 #182
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64804583
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 10:04 schreef Blawh het volgende:

[..]

Tubantia?
29.10 Novastar HMH
pi_64811528
quote:
Qays Shayesteh haakt geblesseerd af

Qays Shayesteh is vanwege een blessure aan zijn enkel gisteren teruggevlogen naar Nederland. “Qays had voor de winterstop een enkelblessure en dat zag er goed uit”, aldus fysiotherapeut Jos van Putten. “Tijdens de eerste dag hier kreeg hij echter zoveel last dat deelname aan de veldtraining onmogelijk was. Vandaar dat hij helaas terug naar huis is.” In Nederland komt Shayesteh met Sebastiaan Steur, Karim Bridji en Kwame Quansah een aantal bekenden tegen. “Steur revalideert van een lies en buikspierblessure. Met Quansah gaat het goed, hij ligt op schema na zijn meniscusoperatie. Hopelijk kan hij in de loop van volgende week de individuele veldrevalidatie hervatten, wellicht kan hij richting het thuisduel met FC Twente werken. Karim Bridji wordt dinsdag geopereerd, dan krijgt hij een nieuwe kruisband”, aldus Van Putten. Mark Looms liep kort voor de winterstop een spierblessure op tegen De Graafschap, hij werkt individuele veldtrainingen af met Van Putten en doet bepaalde gedeeltes met de groep mee. “We proberen Mark voor de eerste wedstrijd tegen ADO Den Haag weer fit te krijgen.”
Er lijkt geen einde aan te komen. Wederom een voor Lampje.
  donderdag 8 januari 2009 @ 14:55:09 #184
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64811698
Ongelooflijk
29.10 Novastar HMH
pi_64811796
Jos

Alweer iemand die te vroeg begint met trainen

Jos
pi_64811832
Ach het goeie nieuws is dat er ook enkele basisspelers terug komen...
pi_64811903
ZO schiet het niet op, Quansah werkt naar Twente toen, Bridji is over en Looms heeft ook weer wat
pi_64811932
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ach het goeie nieuws is dat er ook enkele basisspelers terug komen...
Dat is ook nog maar afwachten. Quansah zou 1,5 maand geleden ook alweer zo goed als fit zijn en Boakye zou ook alleen maar 1,2 of maximaal 3 wedstrijden hoeven te missen.

Ik hoop dat tegen ADO zo goed als iedereen weer fit is, maar ik verwacht dat we Quansah, Steur, Maertens, Fledderus en Shayesteh nog moeten missen de eerste wedstrijden na de winterstop.
  donderdag 8 januari 2009 @ 15:02:22 #189
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64812005
Oh mijn pa en ma staan weer op R tegen Twente Hooligans!
Vorig jaar ook al tegen Ajax, was ik ziek en mijn vriendin ook
Royale sadness.
29.10 Novastar HMH
pi_64812114
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:02 schreef Damzkieee het volgende:
Oh mijn pa en ma staan weer op R tegen Twente Hooligans!
Vorig jaar ook al tegen Ajax, was ik ziek en mijn vriendin ook
Royale sadness.
Whehe, vinden ze allebei wel mooi wark dus?
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:59 schreef Elwood1802 het volgende:
ZO schiet het niet op, Quansah werkt naar Twente toen, Bridji is over en Looms heeft ook weer wat
Looms begon al met een lichte blessure aan de wedstrijd tegen De Graafschap, ook geen wonder dat je dan met die kou een zwaardere blessure oploopt. Moet wel zeggen dat we toen weinig alternatieven hadden.
  donderdag 8 januari 2009 @ 15:50:21 #191
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64814164
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:04 schreef Blawh het volgende:

[..]

Whehe, vinden ze allebei wel mooi wark dus?
[..]
Ja, pa gaat sowieso een keer of 4 per seizoen met mij mee, ma alleen als we allebei hondsberoerd of afwezig zijn.
29.10 Novastar HMH
pi_64820339
Volgens mij zijn er vanaf morgen wat rood-geelen te vinden in het Polman Stadion.....

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2009 18:36:33 ]
pi_64820434
Ja, Kowet gaat er huishouden.
That's all folks!
pi_64820464
Vandaag toch ook al? Dacht het op Twentesport gelezen te hebben in ieder geval.

Straks de eerste oefenwedstrijd, B-elftal van Heracles als beginopstelling.
pi_64820776
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:39 schreef Blawh het volgende:
Vandaag toch ook al? Dacht het op Twentesport gelezen te hebben in ieder geval.

Straks de eerste oefenwedstrijd, B-elftal van Heracles als beginopstelling.
Ben wel benieuwd hoe ze het er vanaf brengen, en ik denk dat morgen het 1e elftal speelt tegen NAC.
Die Spaanse club speelt 3e divisie daaro
pi_64832428
De oefenwedstrijd van Heracles Almelo tegen het Spaanse Union Estepona is geeindigd in een gelijkspel. In Spanje werd het 2-2.

Heracles kwam al in de eerste minuut op achterstand, maar een goal van Fledderus bracht de stand weer in evenwicht. Vlak voor rust scoorde Estepona uit een strafschop de 2-1. In de slotfase van het duel bepaalde Everton, eveneens vanaf de penaltystip, de eindstand op 2-2. Heracles speelde voornamelijk met spelers uit het beloftenteam. Qays Shayesteh het trainingskamp van de Almeloers vroegtijdig verlaten. Hij heeft opnieuw last gekregen van zijn enkel en is terug naar Nederland gevlogen. Heracles speelt vrijdag ook nog een oefenwedstrijd, tegen NAC Breda.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 09:19:00 #197
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64840420
Valt me nog mee met het Bteam
Ben meer benieuwd naar vanavond tegen NAC.
29.10 Novastar HMH
pi_64842979
Opstelling Jong Heracles Almelo: Van Nieuwenhuyzen, Mangafic, Lubbers, Smit, Meinderink (Beukert), Rosink, Fledderus (Gökkaya), Overtoom, John (Everton), Schulmeister, Bajer.

Valt inderdaad best mee.
pi_64843308
Hoe doet die Fledderus het bij jullie eigenlijk?
  vrijdag 9 januari 2009 @ 11:10:07 #200
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64843970
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 10:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe doet die Fledderus het bij jullie eigenlijk?
Niet.
29.10 Novastar HMH
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')