Zit je dan in New Yorkquote:
Niet overdrijven.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
Beukert verdient zijn kans, groot talent.:{ª
Met de 17e begroting? Dan kan je weer geen brede selectie samenstellen. Ze waren trouwens bereid om 5,5 - 6 ton neer te leggen voor Garcia, ook Everton heeft zo'n 5,5 ton gekost.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:22 schreef Elwood1802 het volgende:
Wel weer gratis he die John
Ze zullen ook eens een keer een speler kopen van een half miljoen - miljoen
Misschien wil hij naar Heracles omdat hij daar direct een kans in de selectie krijgt en denkt hij dat het beter voor zijn ontwikkeling is.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:41 schreef ElYefe het volgende:
Als Twente ook maar een klein beetje het gevoel heeft dat John het bij Twente zal kunnen redden, dan ging die nooit weg. Dus ze hebben het of helemaal mis in Enschede of Heracles heeft er een aardige, maar niet bijzondere voetballer bij. Ik denk het laatste..
Zoiets dus.quote:Op woensdag 31 december 2008 16:49 schreef Damzkieee het volgende:
Ik begreep dat hij zelf in Enschede geen perspectief zag
En hij ziet geen persepectief omdat Twente niet in hem gelooftquote:Op woensdag 31 december 2008 16:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
Misschien wil hij naar Heracles omdat hij daar direct een kans in de selectie krijgt en denkt hij dat het beter voor zijn ontwikkeling is.
Edit:
[..]
Zoiets dus.
Overtoom al veeeeeel meer gespeeld dan ik had verwacht.quote:1. PIECKENHAGEN, Martin (DUI) 17 (0)
2. BOAKYE, Emmanuel (GHA) 6 (0)
3. MAERTENS, Birger (BEL) 15 (0)
4. WUYTENS, Jan (BEL) 16 (3)
5. LOOMS, Mark 17 (0)
6. BAJER, Lukas (TSJ) 7 (0)
7. VRIES, Remon de 13 (0)
8. FLEDDERUS, Mark-Jan 2 (0)
10. BERGH, Ricky van den 13 (2)
11. EVERTON (BRA) 17 (3)
12. DOST, Bas 13 (2)
14. SMIT, Marnix 4 (0)
15. KLAVAN, Ragnar (EST) 17 (1)
16. NIEUWENHUIJZEN, Jörg van 0 (0)
17. QUANSAH, Kwame (GHA) 6 (0)
18. BRIDJI, Karim 9 (1)
20. STEUR, Sebastiaan 5 (0)
22. BREUKERS, Tim 16 (0)
23. OVERTOOM, Willie 15 (2)
25. KAMPJES, Maikel 0 (0)
26. TELGENKAMP, Dennis 0 (0)
27. ROSINK, Dennis 0 (0)
28. LUBBERS, John 0 (0)
29. BEUKERT, Nino 0 (0)
30. SHAYESTEH, Qays 3 (0)
31. MEINDERINK, Jef 0 (0)
32. GÖKKAYA, Serdar 1 (0)
9. SCHULMEISTER, Vojtech (TSJ) 7 (2)
21. DOUGLAS, Darl 14 (1)
24. MANGAFIC, Denis (DUI) 0 (0)
Dat herstel gaat dus ook langer dan verwacht duren. Misschien ook niet verkeerd, vorige 2 keer hebben ze hem te vroeg gebracht.quote:Heracles zonder Quansah naar Benahavis
Heracles zal vanaf morgen(maandag) een trainingskamp beleggen in het Spaanse Benahavis. Naast Karim Bridji en Sebastiaan Steur, zal ook Kwame Quansah achterblijven in Nederland.
Kwame Quansah en Sebestiaan Steur zullen beiden een individueel programma volgen in Nederland. Karim Bridji krijgt binnenkort een nieuwe kruisband aangemeten. De nieuwelingen Juha Hakola en Paddy John gaan wel mee op trainingskamp. Heracles zal deze week twee oefenduels afwerken in Spanje. Donderdag tegen 3de divisionist Union Estepona en een dag later is NAC Breda de tegenstander.
Smit 4 wedstrijden te veel en Breukers 16 te veelquote:Op zondag 4 januari 2009 16:56 schreef methodmich het volgende:
Overzicht van Heracles tot de winterstop, per spelers het aantal duels en tussen haakjes de goals:
[..]
Overtoom al veeeeeel meer gespeeld dan ik had verwacht.
Voor deze wedstrijden had ik dat ook wel, maar hij kan het niveau gewoon niet aan. In de toto divisie al regelmatig wisselspeler, verder vond ik het raar dat hij vorig jaar een contract kreegquote:Op zondag 4 januari 2009 20:13 schreef Zapper het volgende:
klein beetje meer respect voor Smit mag ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |