Ja, tegen 18.45 heb ik met pils afgesproken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:25 schreef ElYefe het volgende:
Ik ga ook weer eens een keer naar Heracles hoor, is de kans op een kutpot meteen aanzienlijk.. Wordt gewoon 3-0 en feest in Almelo.
Blawh, hoorde 18.45 bij jouw?
Nummer 9 die er niet bij is?quote:Verder is Lukas Bajer geschorst en Willy Overtoom een vraagteken.
Die laatste zin zegt me niet zoveel, Smit kennende kan er zo nog wat meer bij komen.quote:Heracles bijna rond met Hakola
Heracles gaat zich deze winterstop versterken met de Fin Juha Hakola. De Almelose club is dichtbij een akkoord met de 21-jarige linkeraanvaller.
Hakola gaat bij Heracles een contract tekenen voor minimaal anderhalf seizoen. De jeugdinternational staat nu nog onder contract bij Flora Talinn in Estland. Hakola was in november al een week op proef bij Heracles en liet toen een goede indruk achter.
Volgens voorzitter Smit gaat Heracles in de winterstop geen andere spelers aantrekken.
Gokkaya was wel drama jaquote:Op zondag 28 december 2008 02:23 schreef Elwood1802 het volgende:
Gokkaya erin
Waarom ging everton er eigenlijk in? Die vent heeft echt niets toe te voegen.
Klavan was al sinds sept-okt. bekend dat hij niet bijtekend. Zal me niets verbazen als die naar Duitsland gaat volgend jaar.
Hij was de afgelopen 2 seizoenen clubtopscorer, heeft wel degelijk kunnen laten zien dat hij kan voetballen en je schrijft een aankoop van een kleine 6 ton niet zo snel af lijkt me. Ik vond het jammer dat Everton weer alleen voorin moest ballen, dit was juist het goede moment om hem eens met Dost of Schulmeister te laten spelen.quote:Op zondag 28 december 2008 02:23 schreef Elwood1802 het volgende:
Waarom ging everton er eigenlijk in? Die vent heeft echt niets toe te voegen.
Wij waren er pas rond 8 uur. Wel paar vervelende kakkers met lang haar uit Enter die vervelend warenquote:Op zondag 28 december 2008 10:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gokkaya was wel drama jaAlleen dat Dost en Schulmeister eruit gingen was nog veel erger eigenlijk.
nog last gehad van die enorme familie die bij de Chinees zat?, of waren jullie dat, ik zag echt 40 man van 1 familie lallend naar buiten komen toen wij er langs liepen
enquote:ALMELO - Heracles Almelo heeft zich versterkt met de Finse jeugdinternational Juha Hakola. De pas 19-jarige linkerspits speelt nu nog voor Flora Tallin in Estland en heeft in november een week bij Heracles meegetraind. Hakola liet toen een goede indruk achter en zal deze week een tweejarig contract tekenen. De komst is mogelijk gemaakt door het spelersfonds van Heracles Almelo.
quote:De wedstrijd Heracles Almelo - FC Twente is volledig uitverkocht. Er zal dus geen kaartverkoop plaatsvinden. De wedstrijd wordt gespeeld op zondag 25 januari, aanvang 14.30 uur.
quote:Heracles strikt Hakola en John
ALMELO - Heracles Almelo heeft zich versterkt met twee buitenspelers. Juha Hakola (21) heeft een contract getekend voor anderhalfr jaar met een optie voor nog een seizoen. De Finse jeugdinternational is afkomstig van Flora Tallinn uit Estland en hij was onlangs een week op proef in Almelo.
“Tijdens de stageweek liet Juha Hakola zien over een zeer goed niveau te beschikken”, aldus Algemeen Directeur Nico Jan Hoogma. “Hij is talentvol, explosief en heeft een goede actie en voorzet.”
Ook Paddy John (18), broer van NEC aanvaller Collins John, kwam een contract overeen met Heracles Almelo. De topscorer van FC Twente/Heracles Almelo A1 tekent voor 1,5 jaar met een optie voor nog twee seizoenen. “Paddy is een zeer snelle talentvolle buitenspeler”, vertelt Hoogma, “wij willen hem bij ons nog verder door laten groeien. We zijn zeer verheugd dat we beide spelers hebben kunnen vastleggen.”
Ik ben er niet bij, helaasquote:Op maandag 29 december 2008 19:07 schreef Zapper het volgende:
Uitverkocht? Uitgedeeld bedoelen ze vast![]()
Dat wordt weer rellen op de tribunes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |