Wat hebben jullie tegen Everton?quote:Op maandag 22 december 2008 22:39 schreef Elwood1802 het volgende:
Straks moeten Smit, Breukers en Everton nog meespelen![]()
![]()
Niks, teminste als ik voor mezelf spreek. Hij speelt niet echt gelukkig, om het voorzichtig uit te drukken. Je verwacht meer van de grootverdiener en recordaankoop. Hij is de kop van jut nu er minder gescoord wordt de laatste weken.quote:
Niks natuurlijk, maar:quote:
Volgens mij werd Brood 2 weken na die wedstrijd ontslagen, en was het alleen maar uitstel van executie.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:45 schreef Roberto258 het volgende:
Vorig jaar was De Graafschap goed begonnen en had Heracles het moeilijk. De wedstrijd onderling was voor jullie wel een omslagpunt toch? Hopelijk gaat dat voor ons hetzelfde, maar ben er bang voor.
Wij scoren ook al weken amper meer en missen een groot deel van ons elftal waaronder en groot deel van de as. Het zou weleens een 0-0 kunnen worden, misschien 1-0 of 0-1, maar een grote score zie ik niet gebeuren.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:14 schreef Roberto258 het volgende:
Ik denk dat we spelen met Frankel, Buijs of Hese, Keller, Bot. Al heeft Hese het niet zo op kunstgras. De laatste 2x dat hij op kunstgras speelde raakte hij geblesseerd.
Maar ik denk toch echt dat jullie favoriet zijn hoor. We spelen echt belabberd en scoren niet
Ondanks het slechte zicht in het uitvak toch maar.kaartje gekocht, anders moet ik het voetbal zo lang missen hehe
quote:"Ik verwacht een taaie lastige wedstrijd"
Heracles Almelo treedt morgen (zaterdag, aanvang 19.45 uur) aan tegen De Graafschap. Trainer Gert Heerkes mist in het thuisduel acht spelers:
Mark-Jan Fledderus, Birger Maertens, Sebastiaan Steur (allen lies)
Ricky van den Bergh (bovenbeen)
Kwame Quansah, Karim Bridji (knie)
Qays Shayesteh (enkel)
Lukas Bajer (geschorst).
Vandaag, op Tweede Kerstdag, werd er getraind in het Polman Stadion. Na die training sprak Heracles.nl met Heerkes. "Ik ben blij dat we vandaag op Tweede Kerstdag getraind hebben in de aanloop naar het duel met De Graafschap. Ik verwacht een taaie, lastige wedstrijd. De Graafschap is beter dan sommige uitslagen doen vermoeden. In Heerenveen speelden ze bijvoorbeeld goed en hadden ze op voorsprong kunnen komen. Ze beschikken over een creatieve voorhoede en middenveld, daar moeten we waakzaam voor zijn. We missen veel spelers, maar dat is niet anders. We willen een goed resultaat en we gaan voor de drie punten."
Wuytens kan ook wel sjouwen. Verder heb je overigens gelijk, maar hier hebben wij dit seizoen nog niet echt last van gehad. Meestal knijpt de rest wel naar binnen. Weinig 1 op 1 situaties gezien in eigen huis.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:21 schreef Roberto258 het volgende:
Hmm, jullie verdediging (op Boakye na) is beetje traag? De Ridder en Bargas zijn aan onze kant erg rap.
Niet dat ik er vertrouwen in heb...
Nou ... bij MASH valt er nog wat te lachen, hier nietquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:49 schreef Damzkieee het volgende:
Godsamme wat een teringbende, lijkt MASH wel.
Ga bij de KNVB werken, Henk. Daar mag je beleid maken ...quote:Van Stee ziet kunstgras als competitievervalsing
Geschreven op vrijdag, 26 december om 13:14
Oussama Assaidi start zaterdagavond naar alle waarschijnlijkheid in het basiselftal van De Graafschap in de belangrijke uitwedstrijd tegen Heracles Almelo. De Marokkaan zal op de artificiële ondergrond in het uitverkochte Polman Stadion de voorhoede met Jason Oost en Geert den Ouden vormen. "Oussama voelt zich als een vis in het water op kunstgras", vertelde De Graafschap-trainer Henk van Stee vrijdag aan De Gelderlander. Aissadi was eerder twee seizoenen actief voor FC Omniworld, dat tevens over een kunstgrasveld beschikt.
"Dit is competitievervalsing", vervolgt Van Stee. "Ik neem het de clubs niet kwalijk, maar de KNVB. Kunstgras is een aantal jaren begonnen als pilot, maar daar had het bij moeten blijven. Ik ben niet tegen kunstgras, maar vind dat iedereen onder gelijke omstandigheden moet spelen. Zeker voor de eredivisie."
"Ik hoop met vijftien punten het jaar af te sluiten", aldus Van Stee die nog niet weet of hij op de rechtsbackpositie voor René Bot of Reist Schuurman kiest. Centraal op het middenveld twijfelt Van Stee tussen Reinier Robbemond of Peter Jungschläger.
De Graafschap staat op de zeventiende plek in de Eredivisie met slechts twaalf punten en voelt de hete adem van hekkensluiter FC Volendam. De Noord-Hollanders spelen zaterdagavond tegen Vitesse, dat evenveel punten heeft als De Graafschap.
Met onze medische staf is hij tegen de zomerstop wel weer fit.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:55 schreef detulp050 het volgende:
Mark-Jan Fledderus is ook nog niet echt van waarde geweest voor jullieIs er uitzicht op herstel?
Ghehehquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:51 schreef Elwood1802 het volgende:
John Lubbers? Ken heel die vent niet
Als Smit speelt mag ie wel wat beter spelen als vorige week. Zo niet, dan gaat ie maar weer lekker op kantoor werken
Kan de wedstrijd helaas niet zien aangezien ik 100 meter verder zit te wokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |