Verder heb je niks met Heracles trouwens?quote:Op maandag 22 december 2008 15:48 schreef emokid het volgende:
De vereniging ligt inderdaad altijd maar onhandig middenin het bos. Zelf gingen we altjid over de sluis, en dan viel er weleens iemand over de rand in het water. Ik zal dit topic in de gaten houden, en de ontwikkelingen rondom beide spelers.
Ik zag ze wel ballen toen ik in de trein zat. Nu ook Shayesteh geblesseerd, wanneer houdt het eens op?quote:Jong Heracles Almelo verliest van FC Twente
De beloften van Heracles Almelo hebben in Hengelo een oefenwedstrijd tegen Jong FC Twente verloren. De eindstand was 2-1.
René Kolmschot was na afloop met name tevreden over de eerste helft. “We speelden goed en kregen de nodige kansen om op voorsprong te komen. We hebben ons in die fase een beetje tekort gedaan.” Bas Dost en Serdar Gökkaya kregen de beste mogelijkheden maar zij wisten het net niet te vinden.
Na de rust kreeg de thuisclub meer grip op de wedstrijd. Kolmschot over tweede helft: “We zakten een beetje weg en FC Twente werd sterker.” Dario Vujicevic werd uiteindelijk de man van de wedstrijd door twee keer te scoren. Beide keren gebeurde dat vanaf elf meter. Drie minuten voor tijd trof Bas Dost doel met een fraai diagonaal schot. Heracles Almelo drong daarna aan, claimde nog een strafschop maar kon de nederlaag niet meer afwenden.
Opstelling: Maikel Kampjes, Denis Mangafic, Jonathan Goosen, Jef Meinderink, Qays Shayesteh (15.Kelvin Veensma/75.Bas Dost), Dennis Rosink, Tim Breukers, Serdar Gökkaya, Lukas Bajer, Bas Dost (46.Nino Beukert) en Vojtech Schulmeister.
Bijzonderheden: Qays Shayesteh (enkel) en Kelvin Veensma (lies) vielen geblesseerd uit.
Ik neem aan dat je er wat van hebt gezegd? Conducteur erbij geroepen?quote:Op maandag 22 december 2008 19:53 schreef Blawh het volgende:
Ik zag ze wel ballen toen ik in de trein zat.
quote:Op maandag 22 december 2008 20:02 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je er wat van hebt gezegd? Conducteur erbij geroepen?
Braaaaaaaaasil.quote:Op maandag 22 december 2008 22:39 schreef Elwood1802 het volgende:
Straks moeten Smit, Breukers en Everton nog meespelen![]()
![]()
Gelukkig is het niet zo'n belangrijke wedstrijd die nog ergens om gaat.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:24 schreef Blawh het volgende:
Dat wordt een half team Jupiler niveau.
Mwah, ik ben bang dat ik daarna mijn contract op de zaak moet opzeggen om fulltime mee te trainen, zodat ze op zaterdagen nog 4 man op de bank hebbenquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:26 schreef Blawh het volgende:
Misschien kunnen wij als teamopvulling mee naar het trainingskamp in Spanje om 11 tegen 11 te kunnen oefenen.
Ik speel inderdaad liefst buiten. In de zaal komt mijn snelheid er niet goed uitquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:51 schreef Blawh het volgende:
Ze zoeken nog wel een buitenspeler inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik speel inderdaad liefst buiten. In de zaal komt mijn snelheid er niet goed uit------------------Piecke--------------------SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boakye----Smit-----Wuytens----Looms
----------------De Vries-------------------
--------Qays---------------Klavan--------
Douglas------------------------------------
-----------------Dost---Schulmeister-----
Zoiets? Als Qays tenminste fit is. Misschien Everton voor Dost/ Schulmeister.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |