+1 voor je inlevingsvermogen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:05 schreef l3laster het volgende:
Nou, ik kan je een ding zeggen... mannen houden iig niet van een zeikende vriendin aan de telefoon... dus zorg wel dat je het oplost.. want het gaat paar maanden goed maar dan
Je kan dat denk ik niet zo zeggen... sommige meisjes zijn ook terecht onzeker (niet elke vriend is wat het meisje ervn verwacht, en vice versa, trouwens).quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:16 schreef HzHertz het volgende:
Niet zo onzeker doen! echt meteen mee ophouden.
Dát gaat je relatie 100% zeker helemaal verpesten en dat kan ik je zeggen.
Gewoon niet denken over onzekerheid om wat voor reden dan ook, hij kiest voor jou anders zou hij wel iemand anders kiezen dus er is totaal geen reden om ergens onzeker over te zijn tegenover hem.
Heb dit ook gehad in een relatie van bijna ander half jaar, ik was helemaal dol op haar maar ze was zo onzeker. (En dat was echt helemaal nergens voor nodig...)
![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:23 schreef LikeRedRum het volgende:
[..]
Je kan dat denk ik niet zo zeggen... sommige meisjes zijn ook terecht onzeker (niet elke vriend is wat het meisje ervn verwacht, en vice versa, trouwens).
Sowieso is elk GEVOEL dat je hebt terecht en komt het ergens vandaan, dus dat is sowieso interessant.
Ik denk in een goede relatie praat je daarover, jouw gevoelens en die van je partner zijn samen 1 en je werkt er samen aan denk ik om daar duidelijkheid over te krijgen.. anders werkt het vaak niet, dan ga je grenzen stellen, worden dingen onbespreekbaar en nekt het je verderop...
Dan kom je idd niet echt tot de kern.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:25 schreef HzHertz het volgende:
[..]
Altijd lastig, maar wilde gewoon even laten zien hoe erg het is.
![]()
En vaak nog zelfs onnodig ook.
Zelfs na praten ging ze door.
Die ervaring heb ik ook jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:25 schreef HzHertz het volgende:
[..]
Altijd lastig, maar wilde gewoon even laten zien hoe erg het is.
![]()
En vaak nog zelfs onnodig ook.
Zelfs na praten ging ze door.
Sorry, drukke dag op school, even tussendoor gepost en moet zo ook weer door.quote:
Ik denk dat het inderdaad verstandig is om eens met een psycholoog te gaan praten.. Heb in mijn omgeving gezien dat dit zeer zeker kan helpen..quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:35 schreef Murmeli het volgende:
TS, ga alsjeblieft in therapie en werk aan je zelfvertrouwen!
Dat wordt het vanzelf wel! Ik zou als ik jou was eens in gesprek gaan met een psycholoog.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:09 schreef Starlings het volgende:
[..]Misschien inderdaad in therapie gaan, maar momenteel is het probleem nog niet onoverkomelijk groot.
Inderdaad. Mannen zullen eerst nog een troostende schouder bieden, maar op een begeven moment word je er letterlijk ziek van om iemand op te beuren. En terecht, want je hebt zelf in de hand hoe gelukkig of ongelukkig je je voelt!quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:16 schreef HzHertz het volgende:
Niet zo onzeker doen! echt meteen mee ophouden.
Dát gaat je relatie 100% zeker helemaal verpesten en dat kan ik je zeggen.
Gewoon niet denken over onzekerheid om wat voor reden dan ook, hij kiest voor jou anders zou hij wel iemand anders kiezen dus er is totaal geen reden om ergens onzeker over te zijn tegenover hem.
Heb dit ook gehad in een relatie van bijna ander half jaar, ik was helemaal dol op haar maar ze was zo onzeker. (En dat was echt helemaal nergens voor nodig...)
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop