Nou, ik ben benieuwd...quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:24 schreef weirdofm het volgende:
[..]
volgens mij is coen helemaal niet zo.
op de cheque van die ballengastenquote:
Ik vind het een beetje een zakelijk sfeertje.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:23 schreef moveyourass-kevin het volgende:
mmmm...tv hangt?
ik vind de sfeer in het huis ook ok hoor, nog een beetje aftasten dat wel
weet jij of kan je eens informeren wat het probleem is bij de webcam/tv en wanneer het word opgelost?quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:23 schreef moveyourass-kevin het volgende:
mmmm...tv hangt?
ik vind de sfeer in het huis ook ok hoor, nog een beetje aftasten dat wel
hoe 'vastgelopen'? pics? specs?quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:24 schreef moveyourass-kevin het volgende:
101tv kanaal via het etalagekanaal van ziggo is vastgelopen, op Ned 1 niks aan de hand
Hier ook, je was dus niet de enigste.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:24 schreef moveyourass-kevin het volgende:
101tv kanaal via het etalagekanaal van ziggo is vastgelopen, op Ned 1 niks aan de hand
Gewoon stilstaand beeld? Maar het werkt alweer.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
hoe 'vastgelopen'? pics? specs?
Ziggo is hele tjid al aan het knooien, werd net ineens van 999 naar 828 ofzo gesmeten en kreeg daar dan weer geen beeldquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:24 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Ah, thnx. ff gemistquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
waren die jongens die bierglazen a 2 euro hebben verkocht
Doe je bestquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:24 schreef Resco het volgende:
En nu ga ik toch echt even een tentamen maken.
Thuis tentamens
Naamsbekendheid.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
diabetesfonds doneert 5000 euro
snap niet dat goede doelen aan goede doelen gaan doneren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |