Als werkende ook, de meeste bedrijven gaan na vandaag dicht voor kerst & nieuwjaar . . .quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
jullie hebben nog mazzel als studenten![]()
Ja hier ook, kost 20 euro ofzo maar misschien hebben ze nog Blokker kaartjes.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:00 schreef jakkop het volgende:
Ik ga van de week nog wel naar BredaMeer dan 2 uur met de trein
Dan is dat plein al leeg en is dat andere radio evenement begonnen . . .quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:03 schreef Noortje. het volgende:
Beetje jammer dat het Glazen Huis de 26ste al dicht is (toch?), anders was ik doorgegaan naar Rotterdam
Ja echt hè!? Ik word echt gek van d'r soms, ze denkt altijd negatief en en en nahhh. Ben ik een keer ergens enthousiast voor..quote:
Mag ik haar aanraken? ze is met veenstra op de foto geweest!quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zusje belt: paar keer met meneer Veenstra op de foto geweest. 'Leuke knul is dat.'
Weet niet hoeveel t kost, heb OV. Maar wil eerst nog even een iets bedenken om centjes bij elkaar te halen. Veel, en leuk.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja hier ook, kost 20 euro ofzo maar misschien hebben ze nog Blokker kaartjes.
Beetje jammer dat het Glazen Huis de 26ste al dicht is (toch?), anders was ik doorgegaan naar Rotterdam
Allang, de 24e is het klaar.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja hier ook, kost 20 euro ofzo maar misschien hebben ze nog Blokker kaartjes.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan is dat plein al leeg en is dat andere radio evenement begonnen . . .![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Mag ik haar aanraken? ze is met veenstra op de foto geweest!
nou hier niet hoor , met dag voor kerst vanaf 15:00 vrij en oudjaarsdag vanaf 13:00quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:02 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Als werkende ook, de meeste bedrijven gaan na vandaag dicht voor kerst & nieuwjaar . . .
Ik ook!quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Mag ik haar aanraken? ze is met veenstra op de foto geweest!
Mag inderdaad wel wat beters voor komen jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:05 schreef cygnusx het volgende:
sjezus, op het moment (zoals nu) dat er geen serious request speelt maar muziek uit de studio het even overneemt zitten daar ook een stel sjappies volgensmij.
Telkens stiltemomenten, niemand weet daar wat doorstarten betekent zeker.
laat ze die request headlines eens doen om :00 ipv om :50. hoeven we ook niet die nonstop muziek te horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |