Ja?quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Succes met kijken !quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:02 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ga verder Fear Factor kijken alst nog niet af is.
Tja aangezien ik hij twee DLL bestanden erbij nodig heeft, moet hij wel een exe hebben, hier een screen:quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:57 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik vertrouw jouw executable niet. doe daar wat aan
edit: nevermind, een self extractor
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:02 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ga verder Fear Factor kijken alst nog niet af is.
Justice. We are your friends zeker?quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:04 schreef DiedjeeJ het volgende:
Pauzemuziekje van Justice.
Ff doorspammen en je kunt een nieuwe TT bedenken.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Wel een randje beeld... omdat de daadwerkelijke player achter dit venster staatquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:03 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Tja aangezien ik hij twee DLL bestanden erbij nodig heeft, moet hij wel een exe hebben, hier een screen:
[ afbeelding ]
*Geen beeld want kan niet in screen ofzo*
draait hier perfect.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:03 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Tja aangezien ik hij twee DLL bestanden erbij nodig heeft, moet hij wel een exe hebben, hier een screen:
[ afbeelding ]
*Geen beeld want kan niet in screen ofzo*
grappig ik maar denken dat jij een stuk ouder bent , maar jij bent pas 26quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:03 schreef -Hans- het volgende:
Rudy is maar een jaar ouder dan ik..Geinige dag om jarig te zijn.
Nope. Iets met dansen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Justice. We are your friends zeker?
D.A.N.C.E.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Justice. We are your friends zeker?
Tijd voor nieuwe speakers dan of goede aansturing van de versterker.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:06 schreef DJ_Ryow het volgende:
Queen of the Stone Age trekt m'n speakers niet
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Wel een randje beeld... omdat de daadwerkelijke player achter dit venster staat
Dat had je toch al van zijn muziekkeuze af moeten kunnen leidenquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
grappig ik maar denken dat jij een stuk ouder bent , maar jij bent pas 26
Ja, het verbaast mij ook wel eens.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het nummer is al halverwege vervangenquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tijd voor nieuwe speakers dan of goede aansturing van de versterker.
Klopt. was alleen op de webcam. op de radio hadden ze wat anders. op tv zou ik 't niet weten, maar het lijkt me dat de NOS ook graag even ertussen wou?quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:07 schreef Vlindur het volgende:
Ze kappen em af!
* Vlindur snapt er helemaal niks meer van. Ze zijn aan het kloten. En de kwaliteit was bagger van het nummer.
Hij komt net kijkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:09 schreef TheArt het volgende:
The Cure met A forest op StubruDat is nog eens op het goede moment zappen.
Pas maar op anders doen ze het ook nogquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yeah...! Ik geef ze 100 euro als ze die plaat dit jaar niet meer draaien.
Sokoquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:06 schreef tha_dark het volgende:
Ik ben er even vandoor!
Nog 1x Soko luisteren en dan even de stad in!
Ik heb de TV idd aanstaan. En het loopt al de hele dag niet lekker. Er komen ook stiltes voor tussen nummers. En nummers die worden afgekapt dus..quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Klopt. was alleen op de webcam. op de radio hadden ze wat anders. op tv zou ik 't niet weten, maar het lijkt me dat de NOS ook graag even ertussen wou?
welnee, die is achter in de 30quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Van mij mogen ze het doen hoor. Ik ben die plaat echt zo onwijs zat. Heb er best 100 euro voor over om dat ding niet meer op 3FM te horen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:10 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Pas maar op anders doen ze het ook nog
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
Speciaal voor roel_jewel staat het volgende deel met een TT waarbij ik aan hem denk alvast klaar
Sssst.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:10 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
welnee, die is achter in de 30
Ik kan wel meer platen bedenken, maar dan heb ik een SR nodig om de winter door te komen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Van mij mogen ze het doen hoor. Ik ben die plaat echt zo onwijs zat. Heb er best 100 euro voor over om dat ding niet meer op 3FM te horen.
Nog steeds welquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:13 schreef cosmick het volgende:
Annette Barlo.. ook ooit wel eens een lekker ding gevonden.
zeker nog uit de tijd van Oppassenquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:13 schreef cosmick het volgende:
Uhuhquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:13 schreef cosmick het volgende:
Rick had trouwens altijd leuke chicks als vriendin..quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zeker nog uit de tijd van Oppassen. vind het nog steeds een lekker ding.
Welkom terugquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:16 schreef gerbenp het volgende:
* gerbenp meld zich ook weer, was even naar oma.
Die ene van Kinderen Geen Bezwaar, niet die nieuwe lelijke blonde, is ook welquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Rick had trouwens altijd leuke chicks als vriendin..
Breda staat ook wel als iets gezelliger te boek dan Den Haagquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:17 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik heb het idee dat de sfeer er dit jaar gelijk goed inzit! in ieder geval al veel meer volk op de been dan in Den Haag vorig jaar.. 't was toen wel een stuk kouder dan vandaag.
De sfeer in het huis zelf is wat minder.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:17 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik heb het idee dat de sfeer er dit jaar gelijk goed inzit! in ieder geval al veel meer volk op de been dan in Den Haag vorig jaar.. 't was toen wel een stuk kouder dan vandaag.
Rik tegenwoordigquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Rick had trouwens altijd leuke chicks als vriendin..
Dat valt ook wel mee ^^quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De sfeer in het huis zelf is wat minder.
Dat zal de komende dagen nog wat minder wordenquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De sfeer in het huis zelf is wat minder.
En wat is dat dan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zal de komende dagen nog wat minder worden. Sander-complex, zeg maar.
Iemand die 50,11 bijhad?quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
3003,11 cent, wie heeft gedurft die 11 cent te doneren
Haha inderdaadquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
Evil.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
volgens mij is coen helemaal niet zo.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kortaf, platen niet of nauwelijks draaien etc.
Waar staat die standquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
Nou, ik ben benieuwd...quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:24 schreef weirdofm het volgende:
[..]
volgens mij is coen helemaal niet zo.
op de cheque van die ballengastenquote:
Ik vind het een beetje een zakelijk sfeertje.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:23 schreef moveyourass-kevin het volgende:
mmmm...tv hangt?
ik vind de sfeer in het huis ook ok hoor, nog een beetje aftasten dat wel
weet jij of kan je eens informeren wat het probleem is bij de webcam/tv en wanneer het word opgelost?quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:23 schreef moveyourass-kevin het volgende:
mmmm...tv hangt?
hoe 'vastgelopen'? pics? specs?quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:24 schreef moveyourass-kevin het volgende:
101tv kanaal via het etalagekanaal van ziggo is vastgelopen, op Ned 1 niks aan de hand
Hier ook, je was dus niet de enigste.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:24 schreef moveyourass-kevin het volgende:
101tv kanaal via het etalagekanaal van ziggo is vastgelopen, op Ned 1 niks aan de hand
Gewoon stilstaand beeld? Maar het werkt alweer.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
hoe 'vastgelopen'? pics? specs?
Ziggo is hele tjid al aan het knooien, werd net ineens van 999 naar 828 ofzo gesmeten en kreeg daar dan weer geen beeldquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:24 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Ah, thnx. ff gemistquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
waren die jongens die bierglazen a 2 euro hebben verkocht
Doe je bestquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:24 schreef Resco het volgende:
En nu ga ik toch echt even een tentamen maken.
Thuis tentamens
Naamsbekendheid.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
diabetesfonds doneert 5000 euro
snap niet dat goede doelen aan goede doelen gaan doneren
Succesquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:24 schreef Resco het volgende:
En nu ga ik toch echt even een tentamen maken.
Thuis tentamens
Zo, dat is even wennen zeg. Ik zag hem trouwens voor het eerst in een reclame van de Rabobank? met Fatima Moreira de Melo. Pas na de tweede keer zag ik dat hij het was.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Rik tegenwoordig
[ afbeelding ]
Volgens mij niet tochquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:27 schreef CamelNLD het volgende:
Die tv kanalen; moet je daar een abonnement voor hebben?
Gewoon standaard tv-abonnement, nee dus.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:27 schreef CamelNLD het volgende:
Meeste kanalen zijn enkel op digitaal te vinden, hier in het gebied van @home/Cogas kabel hebben we ook een 'preview kanaal' en daar is hij analoog dus gratis te zien.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:27 schreef CamelNLD het volgende:
Bij Ziggo kun je alles zien op het infokanaal.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:27 schreef CamelNLD het volgende:
Dat vind ik ook vrij gek ja.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
diabetesfonds doneert 5000 euro
snap niet dat goede doelen aan goede doelen gaan doneren
Vanavond opzoeken; nu zo werkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gewoon standaard tv-abonnement, nee dus.
digitaal abbo toch?quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gewoon standaard tv-abonnement, nee dus.
Toch mis ik wel types zoals Ekdom en Veenstra. Lekker spontaan, enzo.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:23 schreef moveyourass-kevin het volgende:
mmmm...tv hangt?
Ja inderdad, maar opzich is dit trio ook niet verkeerd.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Toch mis ik wel types zoals Ekdom en Veenstra. Lekker spontaan, enzo.
Zelfs toen Rob nog uit zn schulp moest komen, was hij tenminste al wel ongegeneerd aan het onderhandelen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
True, maar blijven treuren erom vind ik zonde van de tijd... volgend jaar beterquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dit is nog dag 1 komt komende week wel goedquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Trekt hopelijk wel bijquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:32 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
True, maar blijven treuren erom vind ik zonde van de tijd... volgend jaar beter
half funfquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:33 schreef gerbenp het volgende:
Kijk, zo komen we denk ik al in de buurt van de 2,5 miljoen hoor
Wanneer is de eerste stand bekend?
Als je dj's zo zakelijk blijven, wordt er ook minder meegeleefd en zal dat te merken zijn bij het eindbedrag. Maar dan zal de kredietcrisis wel weer de schuld krijgen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:32 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
True, maar blijven treuren erom vind ik zonde van de tijd... volgend jaar beter
Ik mis Stenders ook wel.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het kan inderdaad best nog wel leuk worden met deze 3 want ze zitten nu nog in een vast patroon. Over een paar dagen als de honger en vermoeidheid begint toe te slaan kan je eigenlijk pas echt goed oordelen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:32 schreef Mdrop het volgende:
Ja inderdad, maar opzich is dit trio ook niet verkeerd.
Denk het wel. Voor Giel is het redelijk bekend, maar Coen en Paul moeten de kat nog ff uit de boom kijken volgens mij.quote:
Als dat ding nog in goede kwaliteit is zijn er altijd gekken die het willen kopen via Ebay, al ging het enkel om het goede doelquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:35 schreef Noortje. het volgende:
Wat ik me net bedenk, ik kan proberen mijn tas met handtekeningen van The Sheer, Silkstone, Kaiser Chiefs en dus Bertolf verkopen voor SR, maar zou dat veel opleveren?
Ik bied 1 euroquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:35 schreef Noortje. het volgende:
Wat ik me net bedenk, ik kan proberen mijn tas met handtekeningen van The Sheer, Silkstone, Kaiser Chiefs en dus Bertolf verkopen voor SR, maar zou dat veel opleveren?
gewoon een minimumbod erbij zettenquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:37 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Als dat ding nog in goede kwaliteit is zijn er altijd gekken die het willen kopen via Ebay, al ging het enkel om het goede doel.
Zo af en toe komt ie voorbij en stopt hij zoveel mogelijk woordgrappen en one-liners in een paar minuten.quote:
Ja inderdaad, ik weet niet of je via 3FM je eigen object kunt laten veilen. Het valt natuurlijk meer op als het onder hun gebruikersnaam staat.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
gewoon een minimumbod erbij zetten
De enige kerstplaat die mij nooit verveeltquote:
Dat heb ik met die van Chris Reaquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
De enige kerstplaat die mij nooit verveeld
Geweldige plaat is dat.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat heb ik met die van Chris Rea
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:45 schreef Marc63 het volgende:
Jammer dat Michiel bij de truck moet blijven, anders had hij ff de grens over kunnen gaan om Duitsers te pesten.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kan Ekdom daar geen handen gaan geven?
Heb je hem nou al gezien?!quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veeeeeeeeeeenstra Veenstra een paar honderd meter verderop
Misschien moet ik Cliff IRchard & The Young Ones aanvragen en kijken wie van deze 3 er uit zijn dak gaatquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zo af en toe komt ie voorbij en stopt hij zoveel mogelijk woordgrappen en one-liners in een paar minuten.
Als ze maar niet hun handen opsteken als Gerard zijn hand naar ze uitsteekt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kan Ekdom daar geen handen gaan geven?
ik betaal met je meequote:Op vrijdag 19 december 2008 15:47 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Misschien moet ik Cliff IRchard & The Young Ones aanvragen en kijken wie van deze 3 er uit zijn dak gaat
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als ze maar niet hun handen opsteken als Gerard zijn hand naar ze uitsteekt.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:47 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Misschien moet ik Cliff IRchard & The Young Ones aanvragen en kijken wie van deze 3 er uit zijn dak gaat
Haha ik kon je ook niet helemaal volgenquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:50 schreef jakkop het volgende:
[..]
Ik hoorde allerlei dingen door elkaar, ik snap het nu ook niet meer.
Oh dat is wel een goeie, ik zal er nog eens even over nadenken.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:39 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik weet niet of je via 3FM je eigen object kunt laten veilen. Het valt natuurlijk meer op als het onder hun gebruikersnaam staat.
nieuwe schoenenquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:51 schreef -Hans- het volgende:
Terwijl die Jenny Don't Be Hasty echt zoveel beter is, imo..
Dat dacht ik dus ook...quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
Giel doet een minderjarig meisje en denkt meteen dat het normaal is.
WB. We hebben al bijna 10 topics volquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:55 schreef Sirolf het volgende:
Zo, de schoolweek is ten einde, tijd voor vakantie en SR!
Giel wordt melig zonder sigaretten, goede ontwikkeling opzich.
jullie hebben nog mazzel als studentenquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:55 schreef Sirolf het volgende:
Zo, de schoolweek is ten einde, tijd voor vakantie en SR!
Giel wordt melig zonder sigaretten, goede ontwikkeling opzich.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
Giel doet een minderjarig meisje en denkt meteen dat het normaal is.
je rond wel erg makkelijk afquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
WB. We hebben al bijna 10 topics vol
ssssssst.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je rond wel erg makkelijk af
SR @ 3FM #930] Met nu: de Coen zonder Sandershow! (4.84 posts per minuut)
[SR @ 3FM #929] Waar de DJ's nog steeds niet op FOK zitten (3.42 posts per minuut)
[SR @ 3FM #928] Op naar de 2.5 MIljoen (2.98 posts per minuut)
[SR @ 3FM #927] Vorig topic zat net zo dicht als het huis. (3.31 posts per minuut)
[SR @ 3FM #926] En de deur is (zo goed als) dicht! (5.19 posts per minuut)
[SR @ 3FM #925] Een vluchteling is NERGENS zonder jouw hulp! (1.98 posts per minuut)
dit zijn de echte topics vanaf deur dicht
negatieve mensen -_-quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:58 schreef Noortje. het volgende:
Nahhh waarom is een vriendin van mij zo ontzettend negatief steeds?
Wil ik naar Breda gaan, vraag ik of ze meegaat. "Mmm ik weet het niet blabla" terwijl ze daar vijf vrienden heeft die ze bijna nooit ziet. Vraag ik of ik mijn tas zal verkopen: "Nee het is je grote trots, je hebt er vet lang op gewacht tot je die KC handtekeningen had"..Care, die krijg ik nog wel een keer hoor.
Als werkende ook, de meeste bedrijven gaan na vandaag dicht voor kerst & nieuwjaar . . .quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
jullie hebben nog mazzel als studenten![]()
Ja hier ook, kost 20 euro ofzo maar misschien hebben ze nog Blokker kaartjes.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:00 schreef jakkop het volgende:
Ik ga van de week nog wel naar BredaMeer dan 2 uur met de trein
Dan is dat plein al leeg en is dat andere radio evenement begonnen . . .quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:03 schreef Noortje. het volgende:
Beetje jammer dat het Glazen Huis de 26ste al dicht is (toch?), anders was ik doorgegaan naar Rotterdam
Ja echt hè!? Ik word echt gek van d'r soms, ze denkt altijd negatief en en en nahhh. Ben ik een keer ergens enthousiast voor..quote:
Mag ik haar aanraken? ze is met veenstra op de foto geweest!quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zusje belt: paar keer met meneer Veenstra op de foto geweest. 'Leuke knul is dat.'
Weet niet hoeveel t kost, heb OV. Maar wil eerst nog even een iets bedenken om centjes bij elkaar te halen. Veel, en leuk.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja hier ook, kost 20 euro ofzo maar misschien hebben ze nog Blokker kaartjes.
Beetje jammer dat het Glazen Huis de 26ste al dicht is (toch?), anders was ik doorgegaan naar Rotterdam
Allang, de 24e is het klaar.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja hier ook, kost 20 euro ofzo maar misschien hebben ze nog Blokker kaartjes.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan is dat plein al leeg en is dat andere radio evenement begonnen . . .![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Mag ik haar aanraken? ze is met veenstra op de foto geweest!
nou hier niet hoor , met dag voor kerst vanaf 15:00 vrij en oudjaarsdag vanaf 13:00quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:02 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Als werkende ook, de meeste bedrijven gaan na vandaag dicht voor kerst & nieuwjaar . . .
Ik ook!quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Mag inderdaad wel wat beters voor komen jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:05 schreef cygnusx het volgende:
sjezus, op het moment (zoals nu) dat er geen serious request speelt maar muziek uit de studio het even overneemt zitten daar ook een stel sjappies volgensmij.
Telkens stiltemomenten, niemand weet daar wat doorstarten betekent zeker.
laat ze die request headlines eens doen om :00 ipv om :50. hoeven we ook niet die nonstop muziek te horen.
Pearl Jam op de streamquote:
Pffff... Ik heb em gisteren ook nog gesproken.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Op de een of andere manier trek je dan meteen de vergelijking met de foto's die hij wél post.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
Roel een zus , waarom zien wij daar nooit fotos van
Bij voorkeur in S&Gquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
Roel een zus , waarom zien wij daar nooit fotos van![]()
heeft stiekem niks met veenstra te makenquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Pffff... Ik heb em gisteren ook nog gesproken.
Ik werk de 24e, de 26e en de 31e.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nou hier niet hoor , met dag voor kerst vanaf 15:00 vrij en oudjaarsdag vanaf 13:00
Zit ik niet in . . .quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
Niet in KPD?
Ik wilde een tv meenemen in de trein, maar ik kon geen lang genoeg snoer vinden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:10 schreef jakkop het volgende:
[..]
Radio zuigtWant dan zie je Coen niet meedrummen met Pearl Jam
Mmmmmmmmja da's waar.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:10 schreef jakkop het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:07 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Op de een of andere manier trek je dan meteen de vergelijking met de foto's die hij wél post.
Nouja, zo heel erg uit z'n dak gaat hij nou ook weer niet...quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:10 schreef jakkop het volgende:
[..]
Dat doet ie hier zelf al bij de 'f'quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:10 schreef WebHawkjuh het volgende:
als ik in mijn adresbalk "fo" invul, maakt chrome er meteen http://forum.fok.nl/forum/128 van
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:10 schreef WebHawkjuh het volgende:
als ik in mijn adresbalk "fo" invul, maakt chrome er meteen http://forum.fok.nl/forum/128 van
quote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
DISNEY! dus.quote:
oquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je verwijst een 16-jarige naar KPD.
alsof hij jouw plaatjes nooit zietquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je verwijst een 16-jarige naar KPD.
Zijquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
alsof hij jouw plaatjes nooit ziet
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:16 schreef Ambrosius het volgende:
Vrouwen. Giel geeft een boek om het geld naar binnen te laten glijden, gaan ze het lezen
.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Zal ik mijn request dan maar cancellen? Mr. Brightside hoor je ook nooit.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, schitterende request zeg. Een nummer wat je nog noooooooit gehoord hebt.
Ja, maar dat is een GOEDE plaat, die ik nog niet beu ben.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zal ik mijn request dan maar cancellen? Mr. Brightside hoor je ook nooit.
LOL ! precies mijn gedachtequote:Op vrijdag 19 december 2008 16:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
Roel een zus , waarom zien wij daar nooit fotos van
Ziggo.. Tsja.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:17 schreef Ambrosius het volgende:
En daar hangt Ziggo weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |