Als iedereen zich nou gewoon aan de ongeschreven regels houdt en topics als deze negeert komt het allemaal goedquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:56 schreef Marc63 het volgende:
Sjezus... zal ik de volgende alvast openen? Op deze manier gaat het een grote chaos worden.
Daar letten mensen dus niet altijd op, aangezien de regel is LaPo = openen, dus dan reken je niet op andere topics...quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:57 schreef weirdofm het volgende:
[..]
gewoon geen nieuwe opent als je ziet dat iemand er al een heeft geopend.
Ongeschreven? In de OP staat duidelijk:quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als iedereen zich nou gewoon aan de ongeschreven regels houdt en topics als deze negeert komt het allemaal goed
Als jij nou gewoon je niet zou misdragen is het probleem ook opgelostquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:57 schreef weirdofm het volgende:
[..]
algemene regelop FOK! laagste cq eerste topic geld.
Dat dus. Lezen is toch niet zo moeilijk?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als iedereen zich nou gewoon aan de ongeschreven regels houdt en topics als deze negeert komt het allemaal goed
de mods zijn het kennelijk met me eensquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon je niet zou misdragen is het probleem ook opgelost
Inderdaad, mits iemand anders duidelijk aan heeft gegeven het volgende topic te willen openen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ongeschreven? In de OP staat duidelijk:
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! De OP is te vinden op deze plek.
Gewoon volgen wat in de reeks gangbaar is.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:57 schreef weirdofm het volgende:
[..]
algemene regelop FOK! laagste cq eerste topic geld.
mag ik linken naar deze headers of moet ik ze ergens anders uploaden ?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:57 schreef miss_bleu het volgende:
Voor SR fans met een FOK abo 2 SR banners voor je forumlayout:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok, maar het ongeschren gedeelte is dat iemand zich ook mag opwerpen als topicopenere, mits dit van te voren voldoende is aangegevenquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ongeschreven? In de OP staat duidelijk:
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! De OP is te vinden op deze plek.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:59 schreef weirdofm het volgende:
[..]
de mods zijn het kennelijk met me eens![]()
![]()
De mods weten niet beterquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:59 schreef weirdofm het volgende:
[..]
de mods zijn het kennelijk met me eens![]()
![]()
ja en dat blijft ook zo.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
De mods weten niet beter
Ben je nou nog hier?
Naja, we gaan zo met het team een kerstlunch doen. Dus dat is op zich wel gezellig, alleen jammer dat ik dan niet kan gaan postenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb je iedereen weer uit je werkkamer weggejaagt
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:03 schreef Marc63 het volgende:
Ik krijg ineens weer flashbacks naar Seriousrequestar van vorig jaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |