quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:50 schreef Manu82 het volgende:
Je zou deze er toch in proppen:
[ afbeelding ]
Die is wél mooi. Alleen kan dat kruisje ook rood?quote:
Je vergeet de Jagermeisterquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij staat er nergens dat ik die er in zou proppen. Niet in het oorspronkelijke bericht, en de zojuist gedane toevoeging laat al helemáál aan duidelijkheid niets te wensen over. DUFFE DOPEHEAD , MET JE SPRAYS EN PILLUH!!
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:55 schreef Copycat het volgende:
Manu, voel je je alweer wat beter?
Je krijgt niet eens de tijd om ziek te zijn, met al die telefoontjes tussendoor, bizar!quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je vergeet de Jagermeister![]()
Denk dat die 6 ijskoude shotjes gisteren alle bacterien hebben gedood
Ja! Dat komt door al die kruiden die er in die shit zitten, goed spul man.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je vergeet de Jagermeister![]()
Denk dat die 6 ijskoude shotjes gisteren alle bacterien hebben gedood
Nou het smaakt toch echt naar dat hoestsiroop spul dat ik vroeger altijd van mams kreeg ( en nee, dat was geen drankquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja! Dat komt door al die kruiden die er in die shit zitten, goed spul man.
En wat kost zo'n kreng nou dan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En mijn nieuwe notebook wordt besteld, vanwege verregaande lompheid en het niet langer dan één jaar werkend kunnen houden is het deze geworden, de "All Terrain Grade"
Leuk, nieuw speeltje
in hoestsiroop zit ook alcohol...quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nou het smaakt toch echt naar dat hoestsiroop spul dat ik vroeger altijd van mams kreeg ( en nee, dat was geen drank)
Met wat geheugenuitbreiding rond de ¤ 1.500,00. Om en de nabij dacht ik, want het was niet helemaal zeker nog, ze komen pas eind deze maand naar Europa (wacht er al een tijdje op)quote:
Rijden jullie in 1 keer door dan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:08 schreef hondjes het volgende:
[..]
in hoestsiroop zit ook alcohol...![]()
morgenvroeg vertrek ik...![]()
![]()
Te duur, voor de rest perfectquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met wat geheugenuitbreiding rond de ¤ 1.500,00. Om en de nabij dacht ik, want het was niet helemaal zeker nog, ze komen pas eind deze maand naar Europa (wacht er al een tijdje op)
Het is iets van 17 graden daar enzo nuquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:16 schreef hondjes het volgende:
op de heenweg nooit,dan rijden we tot Orange of zo, terug wel, dan wil mannetje naar huis..
Jups. 32 Gb schijf zonder bewegende delen en dat scherm is ook wel grappig (die helderheid). Dan kun je echt in de zon zitten "werken"quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Te duur, voor de rest perfect
Met name schokbestendigheid enzo
maar wel veel wind, zei dochter.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het is iets van 17 graden daar enzo nu![]()
![]()
![]()
Heb er ook superveel zin in![]()
![]()
Nee, helaas ben ik niet in de mogelijkheid om het kruisje rood te maken. Ik neem het even mee in mijn rooster voor volgende week. Ik had net een boze collega aan de telefoon waarom ik er niet was.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Die is wél mooi. Alleen kan dat kruisje ook rood?
Hahaha die hoofdletter O.![]()
De brug stond open, de wekker stuk, een verdwaalde pepernoot in je band en -mijn favoriet- je kon niet kiezen wat aan te trekken?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:41 schreef noekje het volgende: Ik had net een boze collega aan de telefoon waarom ik er niet was.
Toen heb ik geloof ik alle kinder-excuses gebruikt die er waren en nu lijk ik volstrekt ongeloofwaardig.
Nee, kind ziek, kind bijna dood, naar de huisarts, allergisch voor de medicatie, man stond in de file. Oh en toen moest het kind naar het kerstdiner. Ik weet niet meer wat ik allemaal heb gewauweld maar ik doe dat nooit meer. Ik moet gewoon zeggen dat ik geen zin had. Maar iemand had me bang gemaakt over de uithoek en toen durfde ik niet meer.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
De brug stond open, de wekker stuk, een verdwaalde pepernoot in je band en -mijn favoriet- je kon niet kiezen wat aan te trekken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |