quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:37 schreef Groundhog_Gay het volgende:
Want ze is dol op biscuitjes met zo'n chocoladelaagje erop en dan suiker. En pens ook dus je kunt wel raden wat Vaarsje vanavond voor diner krijgt: pens met chocobiscuitjes toe.
Vorig jaar op haar verjaarsjevaarsjedag wilde ik haar extra werwennen en had ik chocoprinsen gekocht. Als het baasje van prinsjes houdt dan houdt mijn Vaarsje er ook van toch? Nee, zo liep het niet. Eeb teleurgestelde blik naar het baarsje van vaarsje want ze wilde biscuitjes. Mijn hart brak.![]()
Dit jaar krijgt ze haar lievelingsmaaltje weer en geen rare fratsen van het baasje met die gekke koekjes.
En dan samen Popstars kijken!!! Het is een mooie emotionele dag en ik ben dol op mijn Vaarsje en zij op mij.![]()
Wij zijn vanavond voor Déon trouwens. Hup Déon!
Ik heb een pesthekel aan al dat gedoe met Kerst enzo. 1e Kerstdag bij mijn schoonouders eten, 2e Kerstdag gewoon met zijn tweetjes. Ik zal blij zijn als het zondag is, Vic weer thuis....werd tijd zeg.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:35 schreef BONG4002 het volgende:
Nog leuke plannen voor de feestdagen?
Ik ben er ook niet dol op, maar ben nu wel 2 weken vrij, is ook wel lekker dus die paar verplichtingen neem ik dan wel graag op de koop toequote:Op vrijdag 19 december 2008 14:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb een pesthekel aan al dat gedoe met Kerst enzo. 1e Kerstdag bij mijn schoonouders eten, 2e Kerstdag gewoon met zijn tweetjes. Ik zal blij zijn als het zondag is, Vic weer thuis....werd tijd zeg.
Ahaha wat scheetigquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:32 schreef Groundhog_Gay het volgende:
[..]![]()
Ja dat zegt mijn moeder ook altijd! Ze noemt Vaarsje ook paarsje, en dan het liefst alletwee! Achter elkaar dus. "Kom eens hier Vaarsjepaarsje, een lekker biscuitje voor je" roept ze dan. En dan komt Vaarsjepaarsje Marietje Servaesje meteen aangetippeld natuurlijk!
![]()
Kijk, gewoon positief benaderen dan komt alles goed. Ik zal iig blij zijn met 1 januari 2009.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:43 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ben er ook niet dol op, maar ben nu wel 2 weken vrij, is ook wel lekker dus die paar verplichtingen neem ik dan wel graag op de koop toe
En een os op de BBQquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat kan er ook nog wel bij. Een kind en een ezel, arme Marrije.
Wat dan? Geen afspraken voor de Kerst?quote:
Heb jij zo'n grote BBQ dan? Werk ze.quote:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:49 schreef CarOnline het volgende:
Oh werken.
Daag mensen. Lief zijn he!
Nee, hier! Vaarsjes en zulks die ik niet thuis kan brengen. En ik mis ook een internetverbinding die er niet om de haverklap uit ligt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:49 schreef beequeen het volgende:
Wat dan? Geen afspraken voor de Kerst?
Het is ook geen wonder dat Thea de moeder van Amanda niet was.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, hier! Vaarsjes en zulks die ik niet thuis kan brengen. En ik mis ook een internetverbinding die er niet om de haverklap uit ligt.
Ik ben daar te naïef voor.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:16 schreef noekje het volgende:
Het is ook geen wonder dat Thea de moeder van Amanda niet was.Oh en Mathara. Cc, jij slechte Sherlock, jij!
Je bent geslaagd voor het valse nichtendiploma schat.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ahaha wat scheetig![]()
Leuke en grappige moeder heb je ook! Echt, heel leuk, ik lach me slap!![]()
Ja Vaarsjepaarsje weet wel wat lekker is! Heel pienter, echt, ik ben blij voor je dat je zo'n fijne vriendin hebt!
Nog heel veel jaren met Vaarsjepaarsje toegewenst.
Want je moet er niet aan denken dat ze onder een auto loopt ofzo!
laarzen oh..bruine, witte ,,,beige en zwarte.........wil ze eigenlijk allemaal meenemen,quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:22 schreef noekje het volgende:Ja, de ongelaarsde.
Laarzen, ik zei laarzen.![]()
Wordt het al tijd voor een busje?quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:28 schreef hondjes het volgende:
[..]
laarzen oh..bruine, witte ,,,beige en zwarte.........wil ze eigenlijk allemaal meenemen,
en mijn schoenen ook..naar spanje
auto is toch groot genoeg?quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:28 schreef hondjes het volgende:
[..]
laarzen oh..bruine, witte ,,,beige en zwarte.........wil ze eigenlijk allemaal meenemen,
en mijn schoenen ook..naar spanje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |