/care.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
GM vs GRTDOJW ?
ik weet dan op wie ik mijn geld zet
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
/care.
Alsof ik ooit mijn gevolg erbij zou halen, ik ben niet zo triest en kinderachtig.
5 minuten daarvoor was ik te druk bezig met dit topic te lezen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
[..]
[..]
dus ik hd 5 minuten van te voren al gepost![]()
Jawel.quote:
ze komen ik haal ze niet opquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jawel.
Echt serieus, waarom zou je for fuck;s sake je 'homies' erbij halen? Kan je niks alleen af ofzo?
Dat dus.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat je spreekwoorden kennis kut is.
het is niet zozeer erbij halen... eerder dat ze dit topic ook zien en daar een mening over hebben..quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jawel.
Echt serieus, waarom zou je for fuck;s sake je 'homies' erbij halen? Kan je niks alleen af ofzo?
snap je?quote:echt niet Barra is teh sexy dude
Je bent anders maar al te blij met ze, zwak schaap.quote:
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Jeweettoch...Remy is toch ook saai?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jawel.
gmtaquote:
Je bent ook gay.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
het is niet zozeer erbij halen... eerder dat ze dit topic ook zien en daar een mening over hebben..
net als dat jij een Barra is teh Gay! topic zou zien en dan zou je ook zeggen:
[..]
snap je?
Wat een vreugd, elkaar afzeiken, ik word hier echt zo vrolijk van!quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:46 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Jeweettoch...Remy is toch ook saai?
nee wat moet anders huilen dat ze erbij komen maf mensquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je bent anders maar al te blij met ze, zwak schaap.
bullshit bingo...quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je bent ook gay.
Ik vind ;t maar triest. Laat die vent z;n eigen boontjes doppen ofzo.
idd, get realquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat een vreugd, elkaar afzeiken, ik word hier echt zo vrolijk van!
c;mon, get real.
Ik snap er geen fuck van, nu in ABN?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:49 schreef Runx het volgende:
[..]
nee wat moet anders huilen dat ze erbij komen maf mens
Wat een hoop frustraties voor zo'n jonge dame. Wil je erover praten? Schroom niet om een topic in R&P te openen. Dan komen we je daar ook wel mentaal ondersteunen enzo. Dan word je ook een beetje onze mattie enzo..Homies4life n shitquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
c;mon, get real.
Sukkel is iets anders dan gay.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
bullshit bingo...
dat weet je zelf ook
als iemand een alex is een sukkel topic zou starten ging jij er ook op reageren
en als je zegt dat het niet zo is dan ben je pas gay
jij zegt toch : Je bent anders maar al te blij met zequote:Op vrijdag 19 december 2008 11:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik snap er geen fuck van, nu in ABN?
Hoe zou jij je voelen als je 2 dagen geleden een vriendin begraven hebt?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:51 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Wat een hoop frustraties voor zo'n jonge dame. Wil je erover praten? Schroom niet om een topic in R&P te openen. Dan komen we je daar ook wel mentaal ondersteunen enzo. Dan word je ook een beetje onze mattie enzo..Homies4life n shit
wat kom je hier doen dan als je er niet vrolijk van wordt? ga dan ergens anders zeikenquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
c;mon, get real.
Dat kunnen wij niet ruikenquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe zou jij je voelen als je 2 dagen geleden een vriendin begraven hebt?
Kut toch op met je R&P, ik vraag geen advies op internet, dan kan ik net zo goed naar de Tina ofzo schrijven.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sukkel is iets anders dan gay.
En Alex is lief, ik hoef niet in zo;n topic te reageren om mensen te laten weten hoe ik over hem denk, dat weet hij zelf wel, en dat is het enige wat mij iets uitmaakt.
Ligt eraan, als ik zelf moest graven dan kan 't zijn dat ik nu spierpijn heb of dat ik nog vet moe ben.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar dan kunnen we jou niet ondersteunen enzo...Je denkt toch niet dat wij naar de Tina gaan schrijvenquote:Kut toch op met je R&P, ik vraag geen advies op internet, dan kan ik net zo goed naar de Tina ofzo schrijven.
Nee.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:52 schreef Runx het volgende:
[..]
jij zegt toch : Je bent anders maar al te blij met ze
waar ik weer op antwoord, moet ik niet blij mee zijn dan ?
gecondoleerd DWquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kut toch op met je R&P, ik vraag geen advies op internet, dan kan ik net zo goed naar de Tina ofzo schrijven.
Met ladi is ;t anders, die mag ik gewoon niet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan ken je jezelf niet zo goed als ik verwacht had...
als ik zie hoe fel je op ladi enzo kan reageren zou je daar heus wel op ingaanen om dan nu te zeggen dat het niet zo is
mij blijkbaar ook nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Met ladi is ;t anders, die mag ik gewoon niet.
Zeg dan niks als je er toch niks van weet.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:55 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ligt eraan, als ik zelf moest graven dan kan 't zijn dat ik nu spierpijn heb of dat ik nog vet moe ben.
[..]
Ja maar dan kunnen we jou niet ondersteunen enzo...Je denkt toch niet dat wij naar de Tina gaan schrijven
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zeg dan niks als je er toch niks van weet.
nee maar dat laat zien hoe goed je jezelf onder controle kan houdenquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Met ladi is ;t anders, die mag ik gewoon niet.
gecondoleerdquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je bent echt hilarisch, weet je dat?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:55 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ligt eraan, als ik zelf moest graven dan kan 't zijn dat ik nu spierpijn heb of dat ik nog vet moe ben.
[..]
Ja maar dan kunnen we jou niet ondersteunen enzo...Je denkt toch niet dat wij naar de Tina gaan schrijven
Dankje.quote:
Misschien nam ik je vraag iets te letterlijk, sorryquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je bent echt hilarisch, weet je dat?
Alsof ik medelijden nodig heb van Fok!ers.
Toen probeerde ik alleen maar haar in te laten zien hoe hypocriet ze bezig was.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee maar dat laat zien hoe goed je jezelf onder controle kan houden![]()
![]()
nofi
Ik heb niks tegen jou, ik ken je niet.quote:
je kan ipvquote:
ja maar je doet in ieder geval niet lief tegen mijquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen jou, ik ken je niet.
net was het wel gezelligquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je kan ipv
Who farted?
beter
brings drama
als ondertitel nemen
Er zijn maar weinig mensen waar ik lief tegen doe. Sorry.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:05 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar je doet in ieder geval niet lief tegen mij, kijk je mag best je mening zeggen over dat hommie gedoe, maar je weet zelf wel dat ik het als een grapje bedoel net als dit hele topic een grap is die nog eens door een mod is aangemaakt. het staat niet voor niks in OZN.
papi chuloquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:05 schreef Runx het volgende:
[..]
net was het wel gezelligmet die negert met die neger ava
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |