Antwoord jij nou maarquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Jezus, ze antwoorden ook nog he.!
Lief hequote:Op vrijdag 19 december 2008 10:55 schreef boem-dikkie het volgende:
je bent een loserquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:55 schreef boem-dikkie het volgende:
volgens mij vind hij stiekem mijn fobo erg leuk, maar dat zou niet stoer zijn als die dat zou zeggen dus vandaar dat die zegt dat die mij haatquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:56 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Lief he![]()
Als jij nou eens begint met painten
Ik vind je FoBo erg leuk.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:57 schreef Runx het volgende:
[..]
volgens mij vind hij stiekem mijn fobo erg leuk, maar dat zou niet stoer zijn als die dat zou zeggen dus vandaar dat die zegt dat die mij haat![]()
Ik denk dat hij graag een schaap had willen zijnquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:57 schreef Runx het volgende:
[..]
volgens mij vind hij stiekem mijn fobo erg leuk, maar dat zou niet stoer zijn als die dat zou zeggen dus vandaar dat die zegt dat die mij haat![]()
klopt, maar hij opent wel een topic over mijquote:
Hijs gewoon jaloers op jou foboquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:57 schreef Runx het volgende:
[..]
Ik ben moeilijk te doorgronden he?quote:
Een naam topiquequote:Op vrijdag 19 december 2008 10:58 schreef Runx het volgende:
[..]
klopt, maar hij opent wel een topic over mij
maar bedankt voor je steun logi
Ouchquote:
Kun je me trouwens even vertellen wat daar staat?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:59 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Kun je me trouwens even vertellen wat daar staat?
Ik zie alleen een hoop pixels en wat kleurtjes.
Hamster.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:00 schreef Logician het volgende:
Wat valt er in hemelsnaam te doorgronden aan een ventje van 20 die cavia's op zijn hoofd zet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |