abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? vrijdag 6 maart 2009 @ 12:25:34 #26
70532 loveli
N
pi_66761685
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 11:36 schreef petitlapin2 het volgende:
het enige wat echt belangrijk is bij een wasmachine is toch de motor, de rest kan me maar matig boeien... en miele de enige met een rvs kuip??? ik dacht dat tegenwoordig alle kuipen in rvs zijn ???
De motor van de AEG die ik wil heeft 10 jaar garantie. De kuip is van een roestvrij materiaal, maar geen rvs.
quote:
ik ben ook een vrouw... en my god, hoeveel wasjes draai jij zo als jij al je lingerie, fijne was, wol en zijde en bont apart wast ??? Bij mij valt dat allemaal onder de noemer "delicaat" en dan neem ik ofwel een handwasprogramma ofwel één van de programma voor delicate stoffen ( wol, zijde, lingerie,...).
Wol- en zijde-programma zijn absoluut verschillend. Daarom wil ik er ook aparte programma's voor. In de zomer draag ik veel (zijden) jurken, die flikker ik niet gewoon bij de bonte was. En ik heb genoeg kleding om het op te sparen voor een volle machine.
quote:
Indesit heeft trouwens ook de optie kort hoor ( dat weet ik omdat ik soms noodgedwongen naar mijn broer ben moeten gaan om mijn was te doen).
Kort bij AEG betekent de helft van de wastijd, bij de meeste andere merken scheelt het maar een minuut of 20 met het lange programma. Daarnaast zijn er nog 2 super korte programma's. Mo worries, ik weet wat ik wil en dat is geen Indeshit.
crap in = crap out
pi_66762165
Wij hebben een Whirlpool en die heeft een 30 minuten programma en een extra grote trommel (ik heb dan ook 2 kinderen).
Je kunt ook een goedkoper soort nemen en dan een verzekering erbij kopen voor 10 jaar (vaak dan nog een stuk goedkoper uit dan met een duurdere soort). Ook krijg je dan als die na 5 jaar stuk gaat vaak een hele nieuwe ipv dat ze het gaan repareren (is voor hun goedkoper).
Zo werkt het tenminste vaak bij mijn man op het werk (werkt bij een electrozaak).
pi_66766104
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 12:25 schreef loveli het volgende:

Kort bij AEG betekent de helft van de wastijd, bij de meeste andere merken scheelt het maar een minuut of 20 met het lange programma. Daarnaast zijn er nog 2 super korte programma's. Mo worries, ik weet wat ik wil en dat is geen Indeshit.
dan zou ik die meeste andere merken wel eens willen kennen, want volgens mij hebben werkelijk alle merken, zelfs beko, een kort programma (half uur).

ik vind het een jammere keuze, mijn man wou ook een veel te dure AEG en nu zit ik met dat kutding.

ik ben zoals de vorige postster ook van plan om nu een (veel) goedkopere te nemen en een goeie verzekering aan te gaan voor 5 jaar.

Ik vraag me trouwens af welke wasmachine géén wol/zijde/syntetisch/katoen/handwas/gordijnwas heeft. Ik ben er nog geen tegengekomen eigenlijk...
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')