Probleem is dat we haar juist verschrikkelijk in de maling nemen en dat ze dat gewoon niet door heeft.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:07 schreef Puala het volgende:
Niet te lief doen he Nico, straks mag ze je![]()
Lunchese
heerlijk toch?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:58 schreef nicomart het volgende:
[..]
Probleem is dat we haar juist verschrikkelijk in de maling nemen en dat ze dat gewoon niet door heeft.
ja, dat is wel erg lachen, maar ze denkt dus dat we haar heel aardig vinden omdat we tegen haar praten. En dan begint ze af en toe ook gewoon haar onzinnige verhalen te vertellen.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:33 schreef Californium het volgende:
[..]
ik krijg dan weer niets van dat allesdas dan wel weer super tof dat ze dat doen
... En hier is gewoon de regel: zorg ervoor dat je werk af is
ik maak dan ook vaak lange dagen hoor
maar als ik efkes naar het postkantoor moet of even iets anders moet doen... kan ik makkelijk eerder weg
das wel fijn
Dat mietje wist ik al, vertel is wat nieuwsquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
vandaar ook de
Ik ben een mietje joh
quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat mietje wist ik al, vertel is wat nieuws
Ja oke, was even vergeten dat hij er andere normen en waarden op na hield als onsquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:11 schreef nicomart het volgende:
[..]
voor Hosti is dat toch kwaliteit?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:12 schreef HostiMeister het volgende:
Beter dan kwantiteit bij sommige
9quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is zeker wel fijn jaMaar dat kan ik ook wel. Even de scooter weg brengen, of langs de huisarts, telefoontje doen of wat dan ook, maakt allemaal niet uit. Ziek zijn trouwens ook niet, school stelt een maximum van 9 dagen in 20 weken, zij zeggen het maakt niet uit. Heerlijk.
90 zieke dagenquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:14 schreef Californium het volgende:
[..]
9is dat een typfout? wij moeten er namelijk 90 per 20 weken....
dat haal ik easy peasy
mag maximaal 9 dagen ziek zijn in 20 weken tijd. En ik moet in totaal 95 dagen stage lopen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:14 schreef Californium het volgende:
[..]
9is dat een typfout? wij moeten er namelijk 90 per 20 weken....
dat haal ik easy peasy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |