quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:36 schreef HostiMeister het volgende:
Ja joh, helemaal vreemd, moblo en cali staat natuurlijk garant voor spammen
(grapje dames)
Daarom , meid, was oko maar een gientjequote:Op vrijdag 19 december 2008 11:38 schreef Californium het volgende:
[..]
de laatste tijd ben ik niet meer in de dagcijfers te vinden... en ben ik vaak druk aan het werk
Heb je toch nog wel een paar keer voorbij zien komen hoorquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:39 schreef Cuegirllie het volgende:
ik sra er al maanden niet in volges mij
jaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daarom , meid, was oko maar een gientje![]()
En al weer zin om in the good old netherlands te zijn?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Heb je toch nog wel een paar keer voorbij zien komen hoor
Niet nodig hoorquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan ga ik gelijk werr minderen
mijn post was niet sarcastisch.... het was om duidelijk te maken dat ik je grap snapte....quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:44 schreef HostiMeister het volgende:
Wordt waarschijnlijk bij desi, zoals het er nu uitziet.. is nog niet veel geregeld, gisteren op het schoolfeest nog met Jen over gehad...
En posts met eendie moet ik voortaan als sarcastisch herkennen ?
handig
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Bah, wat flauw, je moet registeren om berichtjes achter te laten
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
je kan ook op haar adres wat kleding bestellen enzo. Dat was laatst gebeurd. Iemand had haar adres opgegeven als factuuradres en de kleding bij het postkantoor opgehaald.
Volgens mij kan zoiets ook alleen bij zulk soort mensen gebeuren
Ben net wakker mensquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:45 schreef Californium het volgende:
[..]
mijn post was niet sarcastisch.... het was om duidelijk te maken dat ik je grap snapte....Of kwam dat niet over
![]()
bij desi is prima
Weet je wat mij opviel, er staat overal 0 commentsquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
je kan ook op haar adres wat kleding bestellen enzo. Dat was laatst gebeurd. Iemand had haar adres opgegeven als factuuradres en de kleding bij het postkantoor opgehaald.
Volgens mij kan zoiets ook alleen bij zulk soort mensen gebeuren
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben net wakker mens
En oke, handig om te weten
Ik zag er eentje met 3 comments waarvan 1 van haarzelf. Ging over die woordenschatquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Weet je wat mij opviel, er staat overal 0 commentsTe geniaal eigenlijk. Niet dat er op mijn blog zo gigantisch veel staan
![]()
Maar dat is wel prachtig om te doen ja. Maar nee, ik ben een lief meisje en lieve meisjes doen zoiets niet
Ow, die heb ik dan gemist. Wilde zelf wel ff haar blog onderspammen, maar ja, als ik me niet kan registreren lukt dat nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik zag er eentje met 3 comments waarvan 1 van haarzelf. Ging over die woordenschat
Ik vind het gewoon leuk om stille meisjes die op een blog zonder registratiemogelijkheid om reacties vragen te vertellen dat ze dom zijnquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:56 schreef HostiMeister het volgende:
bloggen onderspammen, je hebt echt niets te doen he![]()
Dat valt wel te automatiserenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:01 schreef HostiMeister het volgende:
ach ja, moet kunnen. Ik heb geeneens een blog, zou ook saai zijn ook.
"Vandaag heb ik op de bank gezeten en was ik dronken/stoned (*doorstrepen wat niet van toepassing is)"
"Vandaag zat ik op school of zat ik op school"
Yeuhy
nah, dat gaat m niet worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |