Whehe, geniale omschrijvingquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
veel dames ook niet hoor.. Je hebt erbij die denken dat ze slagroom aan het kloppen zijn
Die was matig.. hij was nogal uhm wisselvallig haha..quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die was matig.. hij was nogal uhm wisselvallig haha..
Weet het nietquote:
Respect danquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Weet het niet![]()
Maar het kost vast wat oefening enzo..
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Respect dan![]()
Ik heb ooit is met een jongen gezoend waarbij ik het idee kreeg dat hij een hond was die zijn drinkbak leeg dronk. Dát was echt een gigantische afknapper.
Succes en werksequote:Op vrijdag 19 december 2008 10:41 schreef jslavenburg het volgende:
Er staat werk voor de deurSpreek jullie later op de dag nog wel
![]()
Die afknappers ken ik niet. Maar ja, ben dan ook nog jong hequote:Op vrijdag 19 december 2008 10:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dat is balen jah!
ben die ook wel eens tegen gekomen
Of dat je verwacht een lekkere heftige zoen te krijgen.. en dan is het zo'n type dat alleen maar teder is enzo.. en dat je je afvraagt of er wel eens een tong bestaat in zijn mond
Dat is mooiquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Die afknappers ken ik niet. Maar ja, ben dan ook nog jong he.
Heb nu gewoon een vriend die echt een master kisser is, ben tevreden eigenlijk
nee sorry..quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:35 schreef Puala het volgende:
[..]
WheheIk denk, nou komt het verhaal, nico en de andere boy.. Maar helaas, valt dat ff tegen zeg
Anders kon ik het helaas niet noemenquote:
Mjah, wij zeggen altijd dat het vergelijkbaar is met een wasmachinequote:Op vrijdag 19 december 2008 10:45 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee sorry..
[..]
Anders kon ik het helaas niet noemen
Tofquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:51 schreef GlowMouse het volgende:
Hekje.
of staafmixerquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Mjah, wij zeggen altijd dat het vergelijkbaar is met een wasmachine
ja graag gedaan hoorquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Tofdankje
ik heb m nu ook gevonden op mijn toetsenbord...dus voor de volgende keer
![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:53 schreef nicomart het volgende:
Die irritante stagiaire was vandaag pas om 10.30 binnen. Ze kon niet uit bed komen, want ze had spierpijn van het dragen van het kerstpakket. Het is 5 minuten lopen naar de metro!!
hij was van de concurrentquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:34 schreef Californium het volgende:
[..]
oeeee lekker![]()
![]()
Kerstbrood![]()
doei doei
hetzelfde als mij: fles rode wijn, peperworst, zalm, kaasstengels, kleintjes jam, kleine glaasjes voor soepamuse (shotglaasjes) en nog wat knabbelspul. zo heftig was het niet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:54 schreef Californium het volgende:
[..]
wil ik toch wel stiekem weten wat voor een kerstpakket ze in vredesnaam heeft gekregen
2 meter? goed spulquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:56 schreef Faithy het volgende:
[..]
hij was van de concurrenten 2 meter lang ofzo
maar wel goddelijk lekker
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:59 schreef nicomart het volgende:
[..]
hetzelfde als mij: fles rode wijn, peperworst, zalm, kaasstengels, kleintjes jam, kleine glaasjes voor soepamuse (shotglaasjes) en nog wat knabbelspul. zo heftig was het niet.
Maar het was gister al een feest toen ze wegging. Ging ze dr vriend bellen om dr op te halen. Ik hoorde haar nog zeggen van jaaaa maar ik heb mijn blauwe schoenen aan enzo. Hij wilde dr niet komen halen, omdat hij geen OV meer heeft en met een strippenkaart moet reizen
Toen hebben we dr nog een kwartier in de maling genomen dat ze het pakket ook naar de overkant bij de TNT kan brengen en thuis laten bezorgen. Of dat ze elke dag een paar dingen meeneemt enzo
Toen had ze inderdaad maar besloten een paar dingen mee te nemen, ging ze weg, pakte ze toch het hele pakket
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |