js is niets gewend.... vroegah... in da goeie ouwe tijd... Deden we 3 a 4 topics per dagquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:59 schreef Faithy het volgende:
dat viel toch wel mee?
ben het Slank de blabla in topic gewenddat gaat zo mogelijk harder, soms
Vroegah hebben we, toen we in de 200 reeks zaten, ook al eens een waarschuwing gehad, daarom meot je nu niet zoveel spammen. Ben dus wel wat gewendquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:01 schreef Californium het volgende:
[..]
js is niets gewend.... vroegah... in da goeie ouwe tijd... Deden we 3 a 4 topics per dag
Ik had m ook net gevondenquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik val niet op vrouwen
Nix mis met een beetje uitproberen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoor de gebande nou pratenquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:02 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Vroegah hebben we, toen we in de 200 reeks zaten, ook al eens een waarschuwing gehad, daarom meot je nu niet zoveel spammen. Ben dus wel wat gewend
Gebanned vanwege de meest bullshit reden die er wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:01 schreef Faithy het volgende:
zo mag ik 't horen...
of mogen IB en ik hier ook op donderdag komen 'baggeren' (het zijn humoristische kwaliteitsposts! Maar Pietje vindt het baggerendus noemen we het maar bagger-donderdag
)
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:02 schreef nicomart het volgende:
[..]
Nix mis met een beetje uitproberen hoorNee, jij mag niet kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Jij moet gewoon gaan zorgen voor je eigen huisje met meid
![]()
Mag mijn vriendin meedoen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, jij mag niet kijken. Jij moet gewoon gaan zorgen voor je eigen huisje met meid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dat is onzin... de reden dat het toen zo hard ging...was omdat we 5 of 6 mensen hadden.... die flink door postenquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:02 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Vroegah hebben we, toen we in de 200 reeks zaten, ook al eens een waarschuwing gehad, daarom meot je nu niet zoveel spammen. Ben dus wel wat gewend
Volgens glowhouse was dat hier ook dezelfde redenquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:06 schreef Californium het volgende:
[..]
en dat is onzin... de reden dat het toen zo hard ging...was omdat we 5 of 6 mensen hadden.... die flink door postenDie topics zijn echt niet alleen gevuld met
of
of
![]()
eerlijk is eerlijk... er zaten genoeg niet kwaliteitspost tussen maar ook genoeg discussies die wel nuttig waren
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:04 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Gebanned vanwege de meest bullshit reden die er was
Stage SC groentje die je bentAlleen echte stage sc-ers zijn een keer gebanned
ik ben nog niet gebanned geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:05 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Mag mijn vriendin meedoen?Waarom vraag je het nog danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij pikte een saai topic eruit warbij mensen meer hallo? zeiden van: waar is iedereen... er zijn genoeg discussies in deze reeks te vinden hoorquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:06 schreef jslavenburg het volgende:
Even pauze houden, niet te snel gaan dames
[..]
Volgens glowhouse was dat hier ook dezelfde reden
quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik val niet op vrouwen
ik wil je wel helpen om dat testenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Net alsof je daar zin in hebt als je in nederland bentquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:11 schreef Californium het volgende:
[..]
ik wil je wel helpen om dat testen
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Net alsof je daar zin in hebt als je in nederland bent
Heb het trouwens al wel is getest
Mjeah, ik heb een 3 maand een relatie gehad met een meisjequote:Op vrijdag 19 december 2008 10:14 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
vertel Paula
![]()
Wat heb je gedaan
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Mjeah, ik heb een 3 maand een relatie gehad met een meisje
tsss..... waarom dat?quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Net alsof je daar zin in hebt als je in nederland bent
Heb het trouwens al wel is getestmaar als ik daar normaal over vertel krijg ik enkel maar commentaar
![]()
Ja joh, vraag gelijk allesquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:16 schreef Californium het volgende:
[..]
tof man... en? wat vond je ervan? wat heb je uitgespookt met d'r
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |