quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:13 schreef Liejannuh het volgende:
Het heeft mij ongeveer 3 jaar van mijn leven gekost!
Ter compensatie kun je nu gewoon nog kaartjes krijgen.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:58 schreef Aschkael het volgende:
gisteren Anthony & The Johnsons en nu Morrissey...wat een feest!
*eens met wens*quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:45 schreef WeezerButler het volgende:
Warm Up DJ op Morrissey D-day is St.Paul (=zelf ook mega Smiths/Morrissey fan), dus tot 12 uur zit het snor. Misschien dat hij daarna naar Rotown verhuisd voor een afterparty (=wens)
quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:45 schreef WeezerButler het volgende:
Warm Up DJ op Morrissey D-day is St.Paul (=zelf ook mega Smiths/Morrissey fan), dus tot 12 uur zit het snor. Misschien dat hij daarna naar Rotown verhuisd voor een afterparty (=wens)
Oh!quote:Op maandag 5 januari 2009 12:21 schreef WHATSHESAID het volgende:
Years of Refusal is gelekt*luistert*
Zeker weten, geweldig nummer!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:17 schreef CatsInTheWell het volgende:
It's Not Your Birthday Anymore.Een nieuwe klassieker in 's mans repertoire.
Dat ook ja.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:28 schreef =HellFire= het volgende:
Ja, of jullie soppen bij elke actie die de beste man maakt natuurlijk.
Op 6 juni in Watt. Verder draait hij o.a. in/op Tivoli, Rotown, Lowlands, Doornroosje, Haldern Festival. En hij heeft een programma op KX Radioquote:Op woensdag 24 december 2008 23:44 schreef Dandilion het volgende:
[..]
waar draait die warm up dj dan? in watt of ergens anders?
Thaaaat's hooooooooooooooooow people grooooooooooowwwwww ooooohuuuuuuuuuuup.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:27 schreef Houdini72 het volgende:
Klinkt wel een beetje 'samey', met veel powerpop-achtige nummers. Moz heeft duidelijk veel naar zijn lievelingsbandje Smoking Popes geluisterd.
Voor die ene Moz-fan die díe foto nog niet kent:quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:46 schreef Nepthys het volgende:
Nooit gedacht dat het erger kon dan die kontfoto.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:18 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik vind m dr eigenlijk nog best goed uit zien voor iemand van bijna 50
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
Moest meteen hieraan denken:quote:Goeienavond!
Juist, ik snap je punt. Don't get me wrong: het is een geniale dude, als artiest maar ook als persoonlijkheid. Maar met zulke foto's maakt-ie het (in ieder geval voor mij als saaie heteroquote:Op maandag 9 februari 2009 02:43 schreef PimpofPersia het volgende:
ik denk 'hmm laat ik eens in het morrissey-topic vragen wat het beste album is om kennis te maken met de artiest'.
kom ik dit tegen
Wat betreft je vraag: wat je ook doet, begin in ieder geval niet met de Greatest Hits die vorig jaar is uitgekomen, want da's een aanfluiting. Greatest Hits is nog altijd iets anders dan bijv. een Best Of.quote:Op maandag 9 februari 2009 18:38 schreef PimpofPersia het volgende:, maar mijn post was ook niet heel erg serieus (de vraag staat dus nog steeds)
. En sowieso ben ik - als mede-saaie hetero - ook groot fan van Antony & the Johnsons, dus ik ben wel wat gewend
Vauxhall and I en Bona Drag....quote:Op maandag 9 februari 2009 18:38 schreef PimpofPersia het volgende:, maar mijn post was ook niet heel erg serieus (de vraag staat dus nog steeds)
. En sowieso ben ik - als mede-saaie hetero - ook groot fan van Antony & the Johnsons, dus ik ben wel wat gewend
En dan vooral het laatste nummer van Earl's Court, Last Night I Dreamt... vlak voordat ie het podium afloopt, zegt ie: Don't forget me, I love you, good bye.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:08 schreef =HellFire= het volgende:
Your Arsenal vind ik ook wel sterk. Verder ben ik groot fan van You are the Quarry en is Live at Earl's Court zo'n briljant live-album, niet normaal. En hell, ik kan zelfs Ringleader of the Tormentors aanraden. Life is a Pigsty.
Haal die bloos-smiley maar weg hoor!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:19 schreef Joesse het volgende:
ik vind Southpaw ook wel erg goed eigenlijk
Kwam bij mij vorige week ook zomaar voorbij op de iPod. It's a sign!!!!!quote:Op maandag 9 februari 2009 22:24 schreef Felixa het volgende:
[..]
Haal die bloos-smiley maar weg hoor!![]()
Moz heeft vorige week ook Best Friend On The Payroll gespeeld dus wie weet komt die in Rotjeknor ook wel voorbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteren heeft Morrissey ook een concert van een uur gespeeld voor de BBC-radio.
Hier terug te luisteren, in het eerste uur zit ook een interview en het hele tweede uur is het live-concert:
http://www.bbc.co.uk/iplayer/console/b00hc2c0
Setlist:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
what she said!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |