Geweldig!quote:Op donderdag 19 februari 2009 18:25 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik was een paar jaar geleden een weekendje in Dublin, toen kwam ik deze tegen.
Erg ONtoepasselijk in dit geval!![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad. Niks mis mee verder, luistert aardig weg, maar kan zich gewoon niet meten met een Viva Hate, Vauxhall and I, of vooruit, het laatste wapenfeit, You Are the Quarry.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:21 schreef =HellFire= het volgende:
Om heel eerlijk te zijn is zijn laatste plaat ook niet zo relevant meer.
We deden een stadswandeling uit een reisgids toen kwamen we er langs.quote:Op donderdag 19 februari 2009 19:22 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Geweldig!(en geweldig fout!
) Waar was dat? Nooit gezien. Morrissey is trouwens echt een doodnormale Ierse achternaam daar, wel grappig om te zien.
Sorry, neequote:
Optreden gestaakt na hamburgerluchtquote:De Britse zanger Steven Patrick Morrissey, beter bekend als Morrissey, heeft zijn optreden tijdens het Coachella festival in Amerika gestaakt. Morrissey gaf als reden aan dat hij de sterke hamburgerlucht te ver vond gaan. De Brit is zelf extreem vegetariėr en vond de reden dus groot genoeg om het podium te verlaten. Later kwam Morrissey wel terug om zijn optreden af te maken.
Toen Morrissey het podium af liep kon hij het niet laten om een snerende opmerking te maken tegen het publiek: "Ik hoop dat het mensenvlees is." Morrissey lichtte het incident toe met de woorden: "The smell of burning animals is making me sick. I just couldn't bear it."
ja en die van maladjusted ook! maar ik ga maandag eerst Southpaw halenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:36 schreef Nepthys het volgende:
De reissue van Southpaw is inmiddels al een paar dagen uit met de nieuwe nummers.
Welke nummers vond je het beste klinken?quote:Op zondag 3 mei 2009 10:03 schreef Blight het volgende:
Concert in Belfast was goed, maar ik vond Morrissey vooral in het begin van de show wel een beetje tam. Ik kreeg een beetje de indruk dat hij de show wilde doen en dan zo spoedig mogelijk weer verder zou gaan. Later op de avond kwam hij wel wat los en toen ging het ook een stuk beter.
Wel een dikke pluim voor de gehele band. Wat een goede muzikanten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |