Ik vind het zo lastig, want het lijkt wel nooit goed natuurlijk, de plannen die jullie maken, maar ik vraag me idd ook af of het nou echt het handigst is om gelijk de eerste dag al ergens andes te gaan logeren.
Kijk, als jullie het echt heel graag willen kan niemand je tegenhouden, maar weet je idd zelf heel zeker dat jullie niet liever gewoon met z'n viertjes thuis zijn?
Of vinden jullie het mss stiekem wel fijn dat er nog 2 mensen zijn die mee kunnen kijken de eerste nacht, dat kan natuurlijk ook.

Ik zou er alleen niet vanuit gaan dat de thuiszorg hier dan ook nog aan mee gaat werken, tenzij ze natuurlijk bij jullie om de hoek wonen, of in dezelfde stad, maar ja, dan is blijven slapen ook niet echt nodig toch?
Het lijkt me voor de thuiszorg echt een gedoe om voor 1 dag iets te regelen in een andere stad.
Hoe dan ook, doe wat voor jullie het beste voelt, maar ik kan me niet voorstellen dat Ingrid's ouders het niet zouden snappen als jullie zouden zeggen dat jullie liever thuis blijven, toch?