handigquote:Op vrijdag 19 december 2008 02:44 schreef Hoogstaande het volgende:
Vorig jaar kreeg ik usbstick als kerstpakket![]()
Kan je beter bij de OGD gaan werken, daar krijg je een HD van 500 gig.quote:Op vrijdag 19 december 2008 02:44 schreef Hoogstaande het volgende:
Vorig jaar kreeg ik usbstick als kerstpakket![]()
Och nee ook niet voor mijquote:Op vrijdag 19 december 2008 02:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Die werkt in een geestelijk gehandicapten-instelling.
Niet echt wat voor mij.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 02:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Die werkt in een geestelijk gehandicapten-instelling.
Niet echt wat voor mij.
Die mensen zijn super -sociaal.quote:Op vrijdag 19 december 2008 02:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och nee ook niet voor mij. Ik vind het echt knap dat mensen dat volhouden.
Hahahah,quote:Op vrijdag 19 december 2008 02:44 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik krijg een biertje van m'n vader als ik langskom, misschien een sigaar, en dan is het weer over. En wel een rijm voor sinterklaas verwachten, de lul.
D'uuuuuuuuuuuuh.quote:Op vrijdag 19 december 2008 02:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat gaat over mij, neem ik aan?
En een schouderklopje.quote:Op vrijdag 19 december 2008 02:46 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hahahah,
maar je krijgt wel een sigaar
Dus jij bent de kerel in jouw relatie ?quote:Op vrijdag 19 december 2008 02:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die mensen zijn super -sociaal.
En ik ben dat ... gewoon niet.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 02:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb ooit een keer een wok gekregen.
Was bij de super, overigens...
Zeker, heb m dan ook bij mn 10 andere gelegdquote:
! Wat voor gitaar ?quote:Op vrijdag 19 december 2008 02:46 schreef Biels het volgende:
[..]
En een schouderklopje.
En om eerlijk te zijn heb ik een nieuwe gitaar van ze gekregen
Met mijn uber-hippe t -shirt...quote:Op vrijdag 19 december 2008 02:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Whehehehe...die zijn de hele dag oppervrolijk, kom jij binnen om 8 uur!!!!!
Hahah. "Wat zit je daar te kwijlen? Doe eens iets nuttigsquote:Op vrijdag 19 december 2008 02:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Whehehehe...die zijn de hele dag oppervrolijk, kom jij binnen om 8 uur!!!!!
quote:Op vrijdag 19 december 2008 02:46 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dus jij bent de kerel in jouw relatie ?![]()
Jij komt klaar en gaat dan slapen terwijl je kerel met zijn kloppende fallus tegen je rug en billen aan wrijft ?
Jeweetzellufquote:
Mja, kreeg dit als parttimer bij de C1000quote:Op vrijdag 19 december 2008 02:45 schreef Biels het volgende:
[..]
Kan je beter bij de OGD gaan werken, daar krijg je een HD van 500 gig.
Mijn tandpasta, wat doe je (ik ben aan het tandenpoetsen).quote:Op vrijdag 19 december 2008 02:46 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dus jij bent de kerel in jouw relatie ?![]()
Jij komt klaar en gaat dan slapen terwijl je kerel met zijn kloppende fallus tegen je rug en billen aan wrijft ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |