Ik moet nog steeds lachen om je sigquote:Op vrijdag 19 december 2008 02:31 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
We zijn broers en we werken samen in het zelfde bedrijf en we hebben beide nu dienst
Zoiets verwachtte ik alquote:Op vrijdag 19 december 2008 02:31 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
We zijn broers en we werken samen in het zelfde bedrijf en we hebben beide nu dienst
Waarom dat nou nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 02:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In geen 100 jaar dat ik samen met mijn zusje wil werken
Om half 3 al uit de kroeg komenquote:Op vrijdag 19 december 2008 02:33 schreef Biels het volgende:
Half 3 'savonds, net uit de kroeg en morgen pas om half 2 werken. Hallo!
Wat danquote:Op vrijdag 19 december 2008 02:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In geen 100 jaar dat ik samen met mijn zusje wil werken
Hij blijft goed hequote:Op vrijdag 19 december 2008 02:32 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds lachen om je sig
Sorry, maar de euro's waren op. Vrijdag weer salaris, maar dat gaat ook meteen weer naar een berg rekeningen die ik nog moet betalenquote:Op vrijdag 19 december 2008 02:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Om half 3 al uit de kroeg komen
zit in de familiequote:Op vrijdag 19 december 2008 02:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat dan?
Ik zou wel met m'n zusjes willen samenwerken, ze zijn cool.
Wat salaris betreft hou ik van December.quote:Op vrijdag 19 december 2008 02:37 schreef Biels het volgende:
[..]
Sorry, maar de euro's waren op. Vrijdag weer salaris, maar dat gaat ook meteen weer naar een berg rekeningen die ik nog moet betalen
quote:Op vrijdag 19 december 2008 02:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat dan?
Ik zou wel met m'n zusjes willen samenwerken, ze zijn cool.
Die werkt in een geestelijk gehandicapten-instelling.quote:
Hihiquote:
Ik ben een student met een pauperbaan, een 13e maand is een toekomstbeeldquote:Op vrijdag 19 december 2008 02:39 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wat salaris betreft hou ik van December.
13 maand![]()
Ik krijg morgen voor de tweede keer deze maand loon
Je vond mijn sms slijm stijl niet goed genoeg zekerquote:
Heh ..quote:Op vrijdag 19 december 2008 02:40 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik ben een student met een pauperbaan, een 13e maand is een toekomstbeeld. 100 euro ofzo, mag ik het uitzoeken. En geeneens een kerstpakket.
quote:
Ik krijg een biertje van m'n vader als ik langskom, misschien een sigaar, en dan is het weer over. En wel een rijm voor sinterklaas verwachten, de lul.quote:Op vrijdag 19 december 2008 02:41 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Heh ..
Dat zuigt wel cubaanse dwerg lama ballen.
Ik kreeg vorig jaar een kist met drank
Ben benieuwt wat ik dit jaar krijg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |