Nee idd...ben achteraf wel "blij" dat ik het gisteren niet pas las.quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:49 schreef oh-oh het volgende:Ah Ing thnx.
Eigenlijk ook helemaal niet leuk om zoiets aan iemand die op vakantie is te vertellen.
Maar het is ook niet leuk als je het pas veel later hoort...
Ja echt kut...quote:Op donderdag 17 september 2009 16:41 schreef Greys het volgende:
Jemig Suusje, wat erg, zo twee achter elkaar. Sterkte!
Je foto's zijn bijna een meter groot ongeveer, dat laden duurt wel erg lang!![]()
Ahh wat een supermooie kat! Wij hebben er zelf ook 4. En op moederdag was er eentje doodgereden, niet veel daarvoor was er een overleden aan nierproblemen.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:12 schreef Pinkerton het volgende:
Onze kat Bono was begin deze vakantie doodgereden, recht voor ons huis. Degene die het had gedaan was nog doorgereden ook!Hij was pas 3 jaar oud, en echt een familielid. Toen we hem een half jaar hadden hadden ze bij m'n moeder kanker ontdekt en kreeg ze 'n chemokuur. Als ze dan alleen thuis was dan was Bono de enige waar ze troost aan had. Voor haar was het dus extra zwaar. Gelukkig hebben we nu twee kleine katjes gekocht, wat de leegte toch wel opvult.
[ afbeelding ]
Bono toen 'ie pas een paar maanden was.
[ afbeelding ]
Een paar maanden voor z'n dood.
(data op de foto's kloppen niet)
Toevalligquote:Op donderdag 17 september 2009 17:16 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ahh wat een supermooie kat! Wij hebben er zelf ook 4. En op moederdag was er eentje doodgereden, niet veel daarvoor was er een overleden aan nierproblemen.
Veel sterkte, ook voor je moeder!
Edit: op de eerste foto (als jonge kat) lijkt hij echt enorm veel op een katje dat wij vroeger hebben gehad. Bobo![]()
![]()
Hihi oke leuk!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:19 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
ToevalligIk zal binnenkort ook eens foto's posten van onze nieuwe katjes Binky en Diesel. Die lijken ook wel op Bono (en Bobo)
Dat is inderdaad wel leuk op zo'n dag. Maar hoeveel katten hebben jullie thuis dan? Als je al die andere knaagdieren nog had dan was het wel een flinke dierenfamilie bij jullie thuis denk ik. Iig nog sterkte met je cavia.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:24 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Hihi oke leuk!
Ik heb trouwens ook wel goed nieuws vandaag. Zaterdag krijgen wij er ook een nieuw katje bij van een paar maanden oud. Die komt van iemand op m'n moeders werk, haar man was er enorm allergisch voor dus moest ze weg doen. En aangezien onze kattenfamilie aardig begint uit te dunnen werd het wel weer 's tijd voor een nieuwe![]()
Toch wel een klein lichtpuntje in deze kutdag
Trouwens wel raar, ik heb nu nog maar 1 gerbil over, terwijl het 2 jaar geleden nog 4 gerbils en 2 cavia's waren!
Ja is ook zo. Eerst hadden we 6 katten, 1 hond, 2 cavia's, 5 gerbils, een ren vol kippen en konijnen en toen m'n zus hier nog woonde een stel ratten. Idd een flinke beestenboel dus!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:36 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel leuk op zo'n dag. Maar hoeveel katten hebben jullie thuis dan? Als je al die andere knaagdieren nog had dan was het wel een flinke dierenfamilie bij jullie thuis denk ik. Iig nog sterkte met je cavia.
Ratten!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:44 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Eerst hadden we 6 katten, 1 hond, 2 cavia's, 5 gerbils, een ren vol kippen en konijnen en toen m'n zus hier nog woonde een stel ratten. Idd een flinke beestenboel dus!
Nu zijn er nog maar 2 konijnen, 4 kippen, 4 katten, 1 hond en 1 gerbil.
Leuk! Even kijkenquote:Op donderdag 17 september 2009 17:59 schreef Pinkerton het volgende:
Heb in 'katten met plaatjes' foto's gepost van de twee kittens die we nu hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |