abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72424043
Enorm veel sterkte, hij was een schitterende kat .
Tap tap tap
pi_72426552
Sterkte judeljuud. Een pracht exemplaar was hij.
  zaterdag 5 september 2009 @ 01:26:30 #153
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_72452802
Bedankt voor jullie lieve reacties!
Ik denk dat mijn ouders en broertje hem meer zullen missen dan ik. Daar woonde hij al 14 jaar en nu worden zij iedere dag geconfronteerd met een 'lege plek'. Ik woon al weer een behoorlijke tijd weer op mezelf en heb zelf twee poezels.

De angst (en de bijbehorende nachtmerries) dat mijn katten straks doodgaan is wel erg toegenomen. Mijn katten zijn echt m'n kindjes en die hem ik ook dag & nacht om me heen (of bovenop me). Nu ik al zo veel verdriet heb om de dood van Nelson moet ik er niet aan denken straks mijn katten los te moeten laten.

Maar ook merk ik dat ik, gedeeltelijk onbewust, toch (nog) meer met m'n katten bezig ben. Kattenmelk, een langere aai-sessie, een likje Ben en Jerry's, spelen met het laserlampje, een plakje ham...ja...die zijn vandaag en gisteren al behoorlijk verwend!
You were born as an original. Don't die as a copy.
pi_72457087
Sterkte JJ
  zaterdag 5 september 2009 @ 12:32:48 #155
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_72457768
Oh JJ hoe herkenbaar die angst. Ik had dat toch al altijd maar nu na Frits helemaal.
Ik weet soms ook niet of ik ze nou NOG meer moet verwennen, de andere hondjes, of dat ik ze wat meer op afstand moet houden uit zelfbescherming.
Zo klote dat gevoel he...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 5 september 2009 @ 12:40:16 #156
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_72457951
Vorige week zat ik heerlijk op het balkon van ons vakantieappartement en kwam er een sms binnen van Greys.
Verwachtend dat het betrekking had op de actie opende ik het bericht en toen las ik dus dat Fritsje niet meer was
Ik schrok behoorlijk, des te meer omdat we nog niet zo lang geleden zaten te stressen in SC, omdat oh oh en Frits naar de DA waren en ze kwamen maar niet terug. En uitendelijk bleek er weinig aan de hand.
En nu...nu is die lieve Frits er niet meer, mijn favorietje uit de oh oh-clan

oh oh, teruglezend zie ik dat je een hele moeilijke, maar uiteindelijk wel de juiste beslissing hebt gemaakt.
Heel veel sterkte en dikke kus
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  zaterdag 5 september 2009 @ 12:40:54 #157
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_72457971
En Judeljuud, jij ook sterkte natuurlijk
Wat een mooierd was Nelson!
  zaterdag 5 september 2009 @ 12:49:02 #158
176471 oh-oh
pi_72458160
Ah Ing thnx.
Eigenlijk ook helemaal niet leuk om zoiets aan iemand die op vakantie is te vertellen.
Maar het is ook niet leuk als je het pas veel later hoort...
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 5 september 2009 @ 13:17:26 #159
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_72458850
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 12:49 schreef oh-oh het volgende:
Ah Ing thnx.
Eigenlijk ook helemaal niet leuk om zoiets aan iemand die op vakantie is te vertellen.
Maar het is ook niet leuk als je het pas veel later hoort...
Nee idd...ben achteraf wel "blij" dat ik het gisteren niet pas las.
Maar ik had liever ander nieuws gehad...maar dat geldt voor jou helemaal natuurlijk
pi_72481843
Ik lees het nu pas.. Och Fritske mooi hondje, heel veel sterkte oh-oh!
pi_72842813
Vandaag is echt een kutdag.
Sinds gister is mijn cavia heel erg ziek, vanochtend lag ze echt op sterven. Dus ik heb een afspraak met de dierenarts gemaakt, ze heeft daar een tijdje in de couveuse gelegen om haar wat op te warmen. En om kwart over 11 werd ik gebeld dat ze was overleden. Waarschijnlijk was het een soort infectie ofzo waardoor ze heel mager werd, bloed poepte, ontstoken oogjes had en gewoon heel zwak en sloom was.
Toen ik haar had opgehaald en gerbilvoer had gekocht, ging ik m'n gerbils gelijk voeren. Op m'n slaapkamer staat een mannetje, die voerde ik het eerst. En op de studeerkamer staat een vrouwtje, die ik daarna wou voeren. Na het gezeik van de overleden cavia kwam ik er ook nog 's achter dat zij ook op sterven lag!
Nu is het wel zo dat die gerbil gewoon echt oeroud was, en dat merkte je de afgelopen weken steeds meer. Maar dat het nou net allebei op dezelfde dag moet! En ook echt letterlijk achter elkaar!
Niet zo'n heel leuke dag dus.

De cavia heette Gwen en de gerbil heette Baya.

Baya toen ik haar net had. Toen was ze nog wat donkerder, nu is ze bijna spierwit...

en Gwen:
met zusje Fergie toen ze nog bij mama waren voordat ik ze kreeg (Fergie is een paar maanden geleden overleden)

En toen ze wat ouder was, met en zonder Fergie:

[ Bericht 15% gewijzigd door CommodoOblivisci op 17-09-2009 16:36:06 ]
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 17 september 2009 @ 16:41:58 #162
163650 Greys
pi_72843958
Jemig Suusje, wat erg, zo twee achter elkaar. Sterkte!

Je foto's zijn bijna een meter groot ongeveer, dat laden duurt wel erg lang!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 17 september 2009 @ 16:58:23 #163
176471 oh-oh
pi_72844537
Heel veel sterkte Suusje, 2 op 1 dag, dat is niet te bevatten...
Mijn beste vrienden hebben vandaag helaas helemaal onverwacht afscheid moeten nemen van hun hondje BamBam...
We waren altijd samen op pad met de honden, en nog geen maand na het wegvallen met Frits is vandaag zomaar onze kleine spring in het veld Bammie weg
Wakker geworden met accuut nierfalen en inwendige bloedingen, en nog geen 12 uur later gewoon zomaar dood. Hij was pas drie jaar oud.
Bammie, wat zullen we je allemaal missen kleine druktemaker

Rust zacht en geef Frits een dikke lebber van ons...
( Groucho Marx )
pi_72844996
Onze kat Bono was begin deze vakantie doodgereden, recht voor ons huis. Degene die het had gedaan was nog doorgereden ook! Hij was pas 3 jaar oud, en echt een familielid. Toen we hem een half jaar hadden hadden ze bij m'n moeder kanker ontdekt en kreeg ze 'n chemokuur. Als ze dan alleen thuis was dan was Bono de enige waar ze troost aan had. Voor haar was het dus extra zwaar. Gelukkig hebben we nu twee kleine katjes gekocht, wat de leegte toch wel opvult.

Bono toen 'ie pas een paar maanden was.

Een paar maanden voor z'n dood.

(data op de foto's kloppen niet)
When you're strange, faces come out of the rain.
Op woensdag 2 juni 2010 01:10 schreef Rucky het volgende: De verstandigste opmerking die ik in jaren op fok heb gelezen.
pi_72845059
quote:
Op donderdag 17 september 2009 16:41 schreef Greys het volgende:
Jemig Suusje, wat erg, zo twee achter elkaar. Sterkte!

Je foto's zijn bijna een meter groot ongeveer, dat laden duurt wel erg lang!
Ja echt kut...
En wat die grootte betreft, ik weet het. Bij mij verkleint hij ze automatisch dus ik heb er geen last van. Ik wou ze zelf ook nog verkleinen maar in dat programma zijn ze bij mij dus ook zo groot en daar wordt m'n computer super sloom van. Daarom vertrouwde ik maar ff op die automatic resize ding van FOK!..

Bedankt oh-oh, en jij ook super veel sterkte!
pi_72845126
Wat een dierenleed lees ik hier weer. Heel veel sterkte voor alle baasjes.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_72845127
quote:
Op donderdag 17 september 2009 17:12 schreef Pinkerton het volgende:
Onze kat Bono was begin deze vakantie doodgereden, recht voor ons huis. Degene die het had gedaan was nog doorgereden ook! Hij was pas 3 jaar oud, en echt een familielid. Toen we hem een half jaar hadden hadden ze bij m'n moeder kanker ontdekt en kreeg ze 'n chemokuur. Als ze dan alleen thuis was dan was Bono de enige waar ze troost aan had. Voor haar was het dus extra zwaar. Gelukkig hebben we nu twee kleine katjes gekocht, wat de leegte toch wel opvult.

[ afbeelding ]
Bono toen 'ie pas een paar maanden was.

[ afbeelding ]
Een paar maanden voor z'n dood.

(data op de foto's kloppen niet)
Ahh wat een supermooie kat! Wij hebben er zelf ook 4. En op moederdag was er eentje doodgereden, niet veel daarvoor was er een overleden aan nierproblemen.
Veel sterkte, ook voor je moeder!

Edit: op de eerste foto (als jonge kat) lijkt hij echt enorm veel op een katje dat wij vroeger hebben gehad. Bobo
pi_72845247
quote:
Op donderdag 17 september 2009 17:16 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Ahh wat een supermooie kat! Wij hebben er zelf ook 4. En op moederdag was er eentje doodgereden, niet veel daarvoor was er een overleden aan nierproblemen.
Veel sterkte, ook voor je moeder!

Edit: op de eerste foto (als jonge kat) lijkt hij echt enorm veel op een katje dat wij vroeger hebben gehad. Bobo
Toevallig Ik zal binnenkort ook eens foto's posten van onze nieuwe katjes Binky en Diesel. Die lijken ook wel op Bono (en Bobo)
Op woensdag 2 juni 2010 01:10 schreef Rucky het volgende: De verstandigste opmerking die ik in jaren op fok heb gelezen.
pi_72845406
quote:
Op donderdag 17 september 2009 17:19 schreef Pinkerton het volgende:

[..]

Toevallig Ik zal binnenkort ook eens foto's posten van onze nieuwe katjes Binky en Diesel. Die lijken ook wel op Bono (en Bobo)
Hihi oke leuk!
Ik heb trouwens ook wel goed nieuws vandaag. Zaterdag krijgen wij er ook een nieuw katje bij van een paar maanden oud. Die komt van iemand op m'n moeders werk, haar man was er enorm allergisch voor dus moest ze weg doen. En aangezien onze kattenfamilie aardig begint uit te dunnen werd het wel weer 's tijd voor een nieuwe

Toch wel een klein lichtpuntje in deze kutdag
Trouwens wel raar, ik heb nu nog maar 1 gerbil over, terwijl het 2 jaar geleden nog 4 gerbils en 2 cavia's waren!
pi_72845795
quote:
Op donderdag 17 september 2009 17:24 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Hihi oke leuk!
Ik heb trouwens ook wel goed nieuws vandaag. Zaterdag krijgen wij er ook een nieuw katje bij van een paar maanden oud. Die komt van iemand op m'n moeders werk, haar man was er enorm allergisch voor dus moest ze weg doen. En aangezien onze kattenfamilie aardig begint uit te dunnen werd het wel weer 's tijd voor een nieuwe

Toch wel een klein lichtpuntje in deze kutdag
Trouwens wel raar, ik heb nu nog maar 1 gerbil over, terwijl het 2 jaar geleden nog 4 gerbils en 2 cavia's waren!
Dat is inderdaad wel leuk op zo'n dag. Maar hoeveel katten hebben jullie thuis dan? Als je al die andere knaagdieren nog had dan was het wel een flinke dierenfamilie bij jullie thuis denk ik. Iig nog sterkte met je cavia.
pi_72846067
quote:
Op donderdag 17 september 2009 17:36 schreef Pinkerton het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel leuk op zo'n dag. Maar hoeveel katten hebben jullie thuis dan? Als je al die andere knaagdieren nog had dan was het wel een flinke dierenfamilie bij jullie thuis denk ik. Iig nog sterkte met je cavia.
Ja is ook zo. Eerst hadden we 6 katten, 1 hond, 2 cavia's, 5 gerbils, een ren vol kippen en konijnen en toen m'n zus hier nog woonde een stel ratten. Idd een flinke beestenboel dus!
Nu zijn er nog maar 2 konijnen, 4 kippen, 4 katten, 1 hond en 1 gerbil.
pi_72846221
quote:
Op donderdag 17 september 2009 17:44 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Ja is ook zo. Eerst hadden we 6 katten, 1 hond, 2 cavia's, 5 gerbils, een ren vol kippen en konijnen en toen m'n zus hier nog woonde een stel ratten. Idd een flinke beestenboel dus!
Nu zijn er nog maar 2 konijnen, 4 kippen, 4 katten, 1 hond en 1 gerbil.
Ratten! hebben wij ook nog gehad thuis. Die beesten waren echt stoer. Eerst hadden we er twee, en toen die dood waren hadden we er drie gekocht. Helaas zijn ze geen een van allen natuurlijk gestorven. Altijd wel iets met die beesten.
pi_72846645
Heb in 'katten met plaatjes' foto's gepost van de twee kittens die we nu hebben
pi_72846988
quote:
Op donderdag 17 september 2009 17:59 schreef Pinkerton het volgende:
Heb in 'katten met plaatjes' foto's gepost van de twee kittens die we nu hebben
Leuk! Even kijken

En idd, met ratten is altijd wel wat. Van mijn zus zijn maar een paar echt oud geworden (eentje was zelfs 3,5 geworden, terwijl ze meestal maar 2/3 jaar worden). Maar verder sterven ze vaak aan tumoren, abcessen en (long)ontstekingen... Ze is echt een rattenexpert, en zorgt abnormaal goed voor ze. Maar dat soort dingen kun je bij ratten vrij moeilijk tegenhouden, hoe goed je er ook voor zorgt en hoe goed je ook weet hoe je er mee om moet gaan...
pi_72871384
wij gaan zo om 13.40uur naar de dierenarts om Didi in te laten slapen
ze heeft sinds woensdag acuut hartfalen, ze is pas 3 jaar en 4 maanden jong...
ik heb de knoop maar doorgehakt en we gaan een einde aan haar lijden maken

rust zacht Didi:

(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')