Speelt een half jaartje goed, ik hoef hem nog niet in het shirt van Ajax te zien. Echter kan ik het wel begrijpen als ze hem kopen want dan hebben ze meteen een vervanger voor Suarez in huis.quote:
Hé een fan, die mijn historie doorleest.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:51 schreef Pritt het volgende:
[..]
Gelukkig zegt een snelle blik op jouw post-"historie" mij genoeg.![]()
Zie in de Ajax-topics louter nutteloze posts van jouw hand.
Nee jongen, jij bent een toevoeging.
Geen berg?? Of is ie niet goed meer?quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:57 schreef superjood het volgende:
[..]
Speelt een half jaartje goed, ik hoef hem nog niet in het shirt van Ajax te zien. Echter kan ik het wel begrijpen als ze hem kopen want dan hebben ze meteen een vervanger voor Suarez in huis.
Berg is een centrum spits en daar hebben we Dario al voorquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:02 schreef need2009 het volgende:
[..]
Geen berg?? Of is ie niet goed meer?
Kap eens een keer met dat onmeunige gezeik. Laat je toch niet zo kennen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:00 schreef need2009 het volgende:
[..]
Hé een fan, die mijn historie doorleest.
Als ze zo nutteloos zijn, waarom reageer je dan?
Jij reageert dom op mijn post 164, dan reageer ik ook dom op jou.![]()
Trouwens dat onderste van post 168 was niet van mij, maar van de qoute.
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:47 schreef Solstice het volgende:
Danke. Hopelijk volgend seizoen ook nog bij ons, om dan voor veel geld naar het buitenland te vertrekken.
Zou ons toch weer een stap verder zetten richting onze doelen. Als die lening er maar zo snel mogelijk uit is...quote:
quote:Het goede humeur van de voorzitter betrof ook het langer vastleggen van Eljero Elia. FC Twente kwam met de 21-jarige vleugelspits een nieuw contract overeen voor de duur van 3,5 jaar. Niet dat het veel zegt, want Elia wil maar één ding: in de zomer verkassen naar een topclub. Ajax deed al een bod van 6,5 miljoen euro, PSV hing eind december voor het eerst aan de lijn en ook het Schalke 04 van zijn ex-trainer Fred Rutten is nadrukkelijk in de race.
De toekomstige werkgever van Elia zal diep in de buidel moeten tasten, omdat zijn nieuwe contract een gelimiteerde afkoopsom bevat van een kleine tien miljoen euro. Al beperkt Munsterman, die zich standaard niet uitlaat over bedragen, zich tot de opmerking dat er voor een ‘intelligente constructie is gekozen, die garanties biedt voor zowel Elia als FC Twente’.
Wel een stunt als Ajax meteen die 8,5 miljoen euro betaalt.quote:
Jij weet er meer vanaf?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wel een stunt als Ajax meteen die 8,5 miljoen euro betaalt.
bron: fctwente onlinequote:Geen clausule in nieuw contract Elia
Vrijdag 16-1-2009 - Fawkes
Gisteren meldde de zaakwaarnemer van Elia in VI nog dat Twente en Elia er nog niet uit waren. Vandaag in de Tubantia laat hij echter weten dat er een akkoord is en dat hij hoopt dat volgende week de handtekeningen onder de verbintenis worden gezet.
In tegenstelling tot de berichten in de diverse media geven beide kampen aan dat er geen gelimiteerde transfersom is opgenomen in het contract. "Maar er zijn wel bepaalde afspraken gemaakt", zegt Elia. "Het is een intelligent contract dat beide partijen bepaalde garanties biedt zonder dat er afspraken zijn gemaakt over een vastgestelde som", aldus Munsterman.
Toch lijkt het erop dat de vleugelspeler volgend seizoen niet meer in het Twentse shirt te bewonderen is. "Ik heb de intentie om dit seizoen bij Twente af te maken, maar in de zomer wil ik graag hogerop", zegt Elia. Waarom ik bij heb getekend terwijl ik straks misschien toch wegga? Er sprak uit de aanbieding van Twente veel respect en waardering."
Elia schijnt trouwens 10% van een toekomstige transfer in eigen zak te mogen steken. Dus het is nu ook voor hem interessant om zoveel mogelijk uit die transfer te halen.quote:"Waarom ik bij heb getekend terwijl ik straks misschien toch wegga? Er sprak uit de aanbieding van Twente veel respect en waardering", legt Elia vrijdag in TC/Tubantia uit. Zaakwaarnemer Klaus Vink bevestigt dat er een akkoord is met Twente. "Maar we hebben nog niets getekend. Ik hoop dat dat in de loop van volgende week gebeurt, we willen het graag zwart op wit hebben. De intentie is zeker dat Eljero deze winter bij FC Twente blijft. Of er moet een club komen die een gigantisch bedrag wil neerleggen voor hem. Maar dat bedrag moet echt hoog zijn."
Er is waarschijnlijk de garantie dat Munsterman gaat praten met geïnteresseerde clubs, en ze niet meteen de deur in het gezicht gooit. Net als bij Engelaar bijv. Die 10% kan ook best eens bedoelt worden met die garanties. Het draait tenslotte toch altijd om het geld.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
'Bepaalde garanties'. Uhuh, dus er is een afspraak dat wanneer er een club zich meldt waar Elia naar toe zou willen en minimaal een x bedrag wil betalen, Twente het gewoon gaat accepteren. Dat is heel mooi omschreven, maar dus gewoon een clausule.
Dat ie 10% meekrijgt, is leuk - maar 10% van 10 miljoen is nog altijd 1 miljoen, en verder zal het opgewaardeerde contract ook wel in zijn gegaan met terugwerkende kracht tot September oid.
Hij wil dit seizoen natuurlijk ook nog even bijna een miljoen verdienen, ipv vanaf de zomer pas. Blijft wel een arme voetballer hequote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:23 schreef zjroentje het volgende:
Ik vind het sowieso maar erg vaag. Elia geeft aan in de zomer een stap hogerop te willen maken, maar verlengt nu wel zijn contract zonder afkoopsom (volgens Twente), zodat een transfer in de zomer moeilijker zal zijn dan in de oude situatie, waar zijn contract over 1,5 jaar afliep. Eeh .... ??
Volgens Twente en Elia. Dus ga er maar vanuit dat het dan zo is. Uiteindelijk draait het om geld, en daar krijgt hij met het nieuwe contract veel van, met nog meer in het vooruitzicht bij een goede transfer.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:23 schreef zjroentje het volgende:
Ik vind het sowieso maar erg vaag. Elia geeft aan in de zomer een stap hogerop te willen maken, maar verlengt nu wel zijn contract zonder afkoopsom (volgens Twente), zodat een transfer in de zomer moeilijker zal zijn dan in de oude situatie, waar zijn contract over 1,5 jaar afliep. Eeh .... ??
Hij verlengt nu zijn contract en mag daardoor komende zomer voor een bedrag rond de negen miljoen euro vertrekken. Ajax bood nu al 6,5 miljoen, dus hij verwacht dat het komende zomer wel goedkomt. Alles beter dan een contract tot medio 2010 (met optie voor nog een jaar) zonder vastgestelde transfersom, waardoor Joop Munsterman kan vragen wat hij wil. Daarbij weet FC Twente nu dat hij tot komende zomer blijft en dat de speler niet moeilijk gaat doen, als Ajax zich deze winterstop opnieuw meldt in Enschede.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:23 schreef zjroentje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |