morgen kijkenquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind Amrabat echt wel beter dan Elia.²
Elia heeft in zijn vingerkootje al meer talent dan Amrabat.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind Amrabat echt wel beter dan Elia.²
Ja, oké, maar hebben het nu over voetbal, niet over vingerworstelen, want daar is hij inderdaad beter in.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Elia heeft in zijn vingerkootje al meer talent dan Amrabat.
Gast...quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, oké, maar hebben het nu over voetbal, niet over vingerworstelen, want daar is hij inderdaad beter in.²
quote:Eljero Elia wil naar Ajax: 'Ik kan iets toevoegen'
Datum: 29-dec-2008 19:01
Door Bart Vlietstra
Ajax en FC Twente praten in het nieuwe jaar verder over Eljero Elia (foto, rechts). De 21-jarige aanvaller staat open voor een vertrek naar de hoofdstad, vertelt hij in de nieuwe Sportweek.
Elia: “Ajax is een heel mooie, gezellige club waar ik een erg goed gevoel bij heb. Ik heb inmiddels één gesprek achter de rug en nu is het aan de clubs om eruit te komen.”
En dan kies jij voor Ajax?
“Ik heb mijn ambities en zie Ajax als een serieuze optie, ja. Ik kan een hoger niveau aan, denk dat ik iets kan toevoegen in Amsterdam. Het buitenland komt misschien nog te vroeg. Ik wil niet te grote stappen nemen.”
En als FC Twente nou zijn poot stijf houdt?
“Dan wacht ik. Geen probleem. Ik zal zeker niet mijn kont tegen de krib gooien. Misschien teken ik zelfs wel bij. Dat is ook een optie. Ik heb het prima naar mijn zin bij de club.”
Er staat in het bericht sportweek.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:08 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Bron? want dit is een natuurlijk een bericht van lik me lul.
Die jongen droomt om voor de mooiste club van Nederland te spelen. Dat is voor sommige moeilijk te accepteren blijkt wel weer.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:25 schreef Rikketik het volgende:
Wat is nou het probleem dan, met dat bericht?
quote:AJAX VERHOOGT BOD OP ELIA
Van onze Telesportredactie
ENSCHEDE, dinsdag
Ajax heeft zondag bij monde van manager technische zaken Danny Blind een tweede bod uitgebracht op Eljero Elia (21). De Amsterdammers hadden aanvankelijk 5 miljoen euro voor de aanvaller van FC Twente over, maar verhoogden dat bedrag tot 6,5 miljoen. FC Twente-voorzitter Joop Munsterman noemde het eerste voorstel een belediging en is ook nu nog niet bereid om over een transfer te praten. Naar verluidt wil FC Twente minimaal 12 miljoen euro voor Elia ontvangen.
Zit toch wel een verschil tussen iemand als Huntelaar en Elia he. Elia speelt net even goed en heeft nog een laag rendement en Huntelaar die aan de lopende band scoorde, international is etc.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:01 schreef Prosac het volgende:
begrijpelijk zo halverwege het seizoen. Zeker als ajax aan het begin van het seizoen zonder blikken of blozen 16 miljoen uittrekt voor een talent van heerenveen. En net zelf 27 miljoen heeft gekregen voor een half geblesseerde met ook nog een contract voor 1,5 jaar.![]()
Ik heb ooit wel eens 20 miljoen gezien voor een contract voor 1.5 jaar.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
12,5 miljoen voor een contract dat over 1.5 jaar afloopt?
+ een optie voor nog 1 jaar..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
12,5 miljoen voor een contract dat over 1.5 jaar afloopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |