Als Twente geen speler en coach ziet vertrekken, en zelfs nog een paar versterkingen kan halen dan kan het ook komend seizoen goed presteren in de Nederlandse competitie. Met wat "geluk" spelen ze voorronde CL. (En wie weet wat er dan voor de club in zit.)quote:Op donderdag 30 april 2009 16:17 schreef Alulu het volgende:
Waarom naar Ajax gaan?
Als Elia blijft hoef je alleen te vrezen voor een vertrek van Arnautovic, voor de rest heb je gewoon een erg goed team staan dat volgend jaar weer meespeelt om de bovenste plaatsen. Daarnaast zou het voor Arnautovic ook beter zijn gewoon nog een seizoen te blijven. Ik acht Twente verder dan Ajax en moet het bij Ajax nog zien of alles op de juiste plek valt en het volgend jaar wel gaat lopen.
Sulejmani is een enorme miskoop. Die gaat het volgend seizoen ook niet klaarmaken. Ligt niet aan Miralem, maar aan de coach.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:14 schreef thewishmaster het volgende:
Elia hoef ik echt niet te hebben bij Ajax. Volgend seizoen moet Sulejmani als linksbuiten de kans krijgen bij Ajax, want de kwaliteiten heeft hij wel in zich. Dan hoef je niet nog eens een hele dure linksbuiten te halen, die ook echt geen zekerheidje is.
We hebben hem allemaal zien schitteren bij Heerenveen, hij gaat het dus echt wel waarmaken en komt echt wel op de linksbuitenpositie. Bij van Basten komt het besef over de beste positie van een speler natuurlijk wat later.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:24 schreef Barca het volgende:
[..]
Sulejmani is een enorme miskoop. Die gaat het volgend seizoen ook niet klaarmaken. Ligt niet aan Miralem, maar aan de coach.
Ik vraag me alleen af waar Elia gaat spelen in het buitenland waar ze eigenlijk nooit met buitenspelers spelen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:25 schreef 9christensen het volgende:
elia zou ook nog op rechts kunnen spelen. dan heb je wel een suppervoorhoede
sulejmani - suarez -elia
maar hopen dat hij naar het buitenland gaat voor veel geld
als buitenste middenvelder in 4-4-2..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:26 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af waar Elia gaat spelen in het buitenland waar ze eigenlijk nooit met buitenspelers spelen.
Hetzelfde probleem zag je bij Babel en Castelen voor zijn blessure, er is eigenlijk geen plaats voor ze in een 4-4-2 systeem en daarom maken ze heel weinig minuten. Niet dat FC Twente zich daar druk over maakt wanneer ze een hoge transfersom binnenkrijgen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:29 schreef 9christensen het volgende:
[..]
als buitenste middenvelder in 4-4-2..
hij zou een vrije rol moeten krijgen dan. ronaldo en robben kunnen het wel. maar das wel de echte topquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:31 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Hetzelfde probleem zag je bij Babel en Castelen voor zijn blessure, er is eigenlijk geen plaats voor ze in een 4-4-2 systeem en daarom maken ze heel weinig minuten. Niet dat FC Twente zich daar druk over maakt wanneer ze een hoge transfersom binnenkrijgen.
Precies hij speelt bij Twente ook vaak als een halve middenvelderquote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:29 schreef 9christensen het volgende:
[..]
als buitenste middenvelder in 4-4-2..
Babel kan nog altijd vaak een bal niet aannemen en Castelen moet het vooral hebben van zijn snelheid. Andere types dan Elia dus.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:31 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Hetzelfde probleem zag je bij Babel en Castelen voor zijn blessure, er is eigenlijk geen plaats voor ze in een 4-4-2 systeem en daarom maken ze heel weinig minuten. Niet dat FC Twente zich daar druk over maakt wanneer ze een hoge transfersom binnenkrijgen.
Ik schat Elia ook hoger in.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
Babel kan nog altijd vaak een bal niet aannemen en Castelen moet het vooral hebben van zijn snelheid. Andere types dan Elia dus.
Als linkshalf? Betere (basis)techniek dan beide spelers en fysiek sterker dan Castelen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:47 schreef thewishmaster het volgende:
Dan wil ik wel eens van jullie horen welke kwaliteiten van Elia hem een doorslaggevend voordeel zouden moeten geven tov Castelen en Babel?
Babel en Castelen zijn pure voorhoede spelers. Elia heeft meer mogelijkheden.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:47 schreef thewishmaster het volgende:
Dan wil ik wel eens van jullie horen welke kwaliteiten van Elia hem een doorslaggevend voordeel zouden moeten geven tov Castelen en Babel?
Hij krijgt in Nederland ook wel veel tijd en ruimte. Babel staat in Engeland tegenover topspelers en daarom ziet het er misschien wat onbeholpen uit. Het is leuk dat je in Nederland Daryll Janmaat dolt, maar in het buitenland gaat het wel iets anders.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Babel en Castelen zijn pure voorhoede spelers. Elia heeft meer mogelijkheden.
Eist vaak de bal op op het middenveld. Kan dan passen of met zijn techniek één tegen één een gevaarlijke situatie creëren.
Bij Babel was het aannemen van een bal ook al een groot probleem toen hij nog in Nederland speelde.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:54 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Hij krijgt in Nederland ook wel veel tijd en ruimte. Babel staat in Engeland tegenover topspelers en daarom ziet het er misschien wat onbeholpen uit. Het is leuk dat je in Nederland Daryll Janmaat dolt, maar in het buitenland gaat het wel iets anders.
Wilde ik ook posten.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
Bij Babel was het aannemen van een bal ook al een groot probleem toen hij nog in Nederland speelde.
De nummer twee van NL gaat echt geen CL spelen dit jaar met al die voorrondes die er gespeeld moeten worden tegen sterke teams, maar je ontwikkelen in de Uefa Cup tegen clubs als Schalke maakt je ook geen slechtere speler.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:23 schreef Barca het volgende:
Ik denk echter niet dat een jaar langer bij Ajax blijven van Babel een betere speler had gemaakt. Hij doet het bij Liverpool niet vaak, maar is al een aantal keren belangrijk geweest. Misschien dat hij eens een andere competitie moet proberen?
Elia lijkt me wel een speler die in Nederland nog wat kan leren. Zeker als hij met Twente CL speelt.
Klopt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:42 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
De nummer twee van NL gaat echt geen CL spelen dit jaar met al die voorrondes die er gespeeld moeten worden tegen sterke teams, maar je ontwikkelen in de Uefa Cup tegen clubs als Schalke maakt je ook geen slechtere speler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |