Probeer eens een paar volzinnen te formuleren die wel te begrijpen zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:10 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ik moet helaas de spijtige conclusie trekken dat je vrijwel nog zo redeneert als dat meisje dat het ooit tof vond een bekend vriendje te hebben die haar zulke bijzondere dingen kon laten zien. Ondanks de enorme geestelijke ontwikkeling die jij jezelf ongetwijfeld toedicht.
Vmbo-alertquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Probeer eens een paar volzinnen te formuleren die wel te begrijpen zijn.
Dat krijg je als je afhankelijk bent van (vooraf zorgvuldig ingestudeerde) cliches. Om de kansloosheid te verbloemen.quote:Op zondag 28 december 2008 13:33 schreef Suko het volgende:
Hij was gisteren in de late editie van Shownieuws met een piepkort interviewtje vlak na die radiomarathon, zij had het over dat ze blij was haar 'man' weer te zien en Giel zei dat hij eerst kerst ging vieren met z'n schoonouders en dan op vakantie. Wat een vreemde manier van uitdrukken als je elkaar nog niet zo lang kent.
ik wacht nog op antwoord in een topic over de voorspellingen van 2008. lutser.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Probeer eens een paar volzinnen te formuleren die wel te begrijpen zijn.
De jaren 50 belde net, ze vroegen waar je bleefquote:Op zondag 28 december 2008 17:50 schreef rja het volgende:
Ik vindt die Giel maar niks.
Dat hij zich laten pijpen in een radio uitzending, vindt ik te gek voor woorden.
Valt me nog mee, dat hij toen niet ontslagen is, schaamteloos !
Werkelijk,quote:Op zondag 28 december 2008 18:07 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
De jaren 50 belde net, ze vroegen waar je bleef
ach, giel is nou eenmaal een soort van amerikaanse dj (die met dat micropenisje) avant la lettre.quote:Op zondag 28 december 2008 18:12 schreef rja het volgende:
[..]
Werkelijk,
Noem je dat normaal ?
Dat doe je ergens anders in privacy en zeker niet op de radio.
bronquote:Giel Beelen wil kinderen met 18-jarige vriendin
HILVERSUM - Giel Beelen wil kinderen met zijn 18-jarige vriendin Guilia Wolthuis. Dat onthulde de 31-jarige VARA-dj vrijdag in het programma van Ruud de Wild op Q-Music.
Dat zijn nieuwe vriendin nog maar net meerderjarig is, deert de presentator allerminst.
"Tot op de dag van vandaag denk ik 'jij bent echt geen achttien' als ik leuke dingen met haar doe. Maar toch staat het in haar paspoort.''
Beelen liet weten erg gelukkig te zijn met zijn nieuwe liefde die hij verborgen hield totdat hij uit het Glazen Huis stapte.
Echte liefde
Negatieve reacties over haar leeftijd laten hem koud. "Het gaat okee. En zolang de mensen in mijn en haar omgeving maar weten dat het echte liefde is.''
Beelen had eerder een relatie met radio-dj Marisa Heutink. Deze relatie liep vorig jaar op de klippen.
Flop
Vrijdagavond presenteert Beelen op Nederland 3 de eerste aflevering van het muziekprogramma Top of Flop. De revival van de VARA-show van Herman Stok is een idee van Paul de Leeuw, die ook een grote rol heeft in het programma. Beelen:
"Ik kende het programma uit de jaren zestig niet, maar Paul wel. Toen gingen we er even voor zitten en voordat ik het wist, gingen we het doen en komt het al op televisie.''
Je HOEFT niet naar de radio te luisteren. En wees blij dat het op de radio was en niet op tv, want dan heb je het kunnen zien.quote:Op zondag 28 december 2008 18:12 schreef rja het volgende:
[..]
Werkelijk,
Noem je dat normaal ?
Dat doe je ergens anders in privacy en zeker niet op de radio.
Hij is vast liefquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:48 schreef Flumina het volgende:
[..]
Hij heeft vast humor en een goed karakter.
quote:Op zondag 28 december 2008 18:07 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
De jaren 50 belde net, ze vroegen waar je bleef
Te-ring.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:03 schreef zoalshetis het volgende:
giel is tenminste niet zo links. hij begrijpt ook niet waarom die GASTarbeiders ooit een carte blanche hebben gekregen van de pvda om zich hier van 700 mensen tot 1 miljoen te vestigen.
tenminste, als ie echt kritisch is.
dat na het nieuwe pvda-debacle van de 'wouterbosbankaffaire', nederland straks voor de komende eeuwen gevrijwaard mag zijn van de pvda.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |