abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 december 2008 @ 03:49:58 #105
16701 scanman01
Today's a good day
pi_64314204
quote:
Op woensdag 24 december 2008 03:11 schreef Twerk het volgende:
Lelijke aap heeft toevallig wat centjes en bekendheid.. ontmoet een naief meisje.. Na veel gespeculeer wordt een relatie bevestigd.. duurt maar even, stelt niets voor en heel nederland is van slag..
LOL... Dat jij iemand een lelijke aap noemt zegt al heel erg veel over jouw post. Dat je vervolgens het meisje, die jij niet kent, naief noemt zegt zomogelijk nog meer. En dat je dan besluit met de opmerking dat de relatie niets voor stelt zorgt echt voor een vaste plaats in de lijst van de meest stupide posts op FOK ever.
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 24 december 2008 @ 03:52:27 #106
16701 scanman01
Today's a good day
pi_64314226
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 17:28 schreef Red_85 het volgende:
Zij is nu toch 18? Waar maken jullie je druk over? Begin dan ook gelijk te blaten over hugh hefner.. je weet wel, die gast van de playboy.

Boeiend
Wat is dat toch met deze posts? Alsof het niet kan als ze 17 of 16 is. Vanaf 16 is het legaal om seks te hebben met wie dan ook hoor. Schijnbaar zijn veel fokkers niet van die wet op de hoogte en denken ze dat het pas vanaf 18 mag/
pi_64314231
Spijtig voor je zeg. Hij moet je vast wel heel bijzonder hebben gevonden dan ie uitgerekend jou vroeg om te stappen terwijl hij brak op zijn werk zat. Een echte oppurtinist ook nogeens.. Er zomaar vanuitgaande dat jij ook wel in Parijs zou wonen.. Heb je er nog lang mee gezeten dat je niet hebt teruggebeld?
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_64314259
quote:
Op woensdag 24 december 2008 03:53 schreef Twerk het volgende:
Spijtig voor je zeg. Hij moet je vast wel heel bijzonder hebben gevonden dan ie uitgerekend jou vroeg om te stappen terwijl hij brak op zijn werk zat. Een echte oppurtinist ook nogeens.. Er zomaar vanuitgaande dat jij ook wel in Parijs zou wonen.. Heb je er nog lang mee gezeten dat je niet hebt teruggebeld?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_64314262
quote:
Op woensdag 24 december 2008 03:49 schreef scanman01 het volgende:

[..]

LOL... Dat jij iemand een lelijke aap noemt zegt al heel erg veel over jouw post. Dat je vervolgens het meisje, die jij niet kent, naief noemt zegt zomogelijk nog meer. En dat je dan besluit met de opmerking dat de relatie niets voor stelt zorgt echt voor een vaste plaats in de lijst van de meest stupide posts op FOK ever.
Het leedvermaak is groot.. Zo weinig gevoel voor sarcasme en er nog bloedserieus op ingaan ook.. Notabene om 4:00

Overigens zijn mijn aannames heel redelijk, bijna grenzend aan volkomen logische gedachten.

Misschien moet je eens wat meer buitenkomen ipv jouw posts baseren op wat wettelijk wel dan niet mag (al wil ik mijn waardering uitspreken voor het feit dat jij ons als onwetenden wilt onderwijzen)
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_64314296
WOW

Heb 't ook een keer op TV gezien, zo'n WOW stel. Mevrouw had haar haar roze geverfd en was overgekomen uit de USA. Ze konden immers zo goed met elkaar opschieten (in het spel ). Meneer had geen studie/werk meer en speelde de hele tijd WOW. Dat deden ze dan samen (gezellig!). Papa was wel een beetje ongerust over zijn toekomst, maar hij kwam ze wel cola light brengen (zo blijft men gezond!). Stel je voor hoeveel items ze hadden kunnen verliezen in de tijd dat ze drinken zouden inschenken

[ Bericht 9% gewijzigd door BasementDweller op 24-12-2008 04:08:14 ]
pi_64314307

Doet me een beetje denken aan de film Ben_X. Een autistische dude die een meisje leert kennen via een videogame.. Belgische film ook nogeens.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Ben_X
pi_64314323
quote:
Op woensdag 24 december 2008 04:03 schreef BasementDweller het volgende:
WOW

Heb 't ook een keer op TV gezien, zo'n WOW stel. Mevrouw had haar haar roze geverfd en was overgekomen uit de USA. Ze konden immers zo goed met elkaar opschieten (in het spel ). Meneer had geen studie/werk meer en speelde de hele tijd WOW. Dat deden ze dan samen (gezellig!). Papa was wel een beetje ongerust over zijn toekomst, maar hij kwam ze wel cola light brengen (zo blijft men gezond!). Stel je voor hoeveel items ze hadden kunnen verliezen in de tijd dat ze drinken zouden inschenken
Dat is mijn ideaal

Je oordeelt wel makkelijk over de relatie van anderen hè?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_64314334
Plaatsvervangende schaamte..
pi_64314348
Maar als mensen nou dol op elkaar zijn, wat de beweegredenen ook zijn, dan kan je toch ook gewoon blij zijn voor die mensen? Altijd dat negatieve denken is ook zo vervelend. Tenzij je je gevoel van eigenwaarde er mee denkt op te krikken oid.
pi_64314367
Nouja, persoonlijk kan ik dan niet echt blij zijn voor die mensen. Echt medelijden wil ik het ook niet noemen, maar ik vind het ergens wel sneu dat mensen op die manier liefde (proberen te) vinden. Verder moet iedereen lekker zijn of haar eigen ding doen.. Bovendien is negatief denken hier niet zo vervelend.. Het is vaak een bron van vermaak.
pi_64314463
quote:
Op woensdag 24 december 2008 04:14 schreef Isabeau het volgende:
Maar als mensen nou dol op elkaar zijn, wat de beweegredenen ook zijn, dan kan je toch ook gewoon blij zijn voor die mensen? Altijd dat negatieve denken is ook zo vervelend. Tenzij je je gevoel van eigenwaarde er mee denkt op te krikken oid.
Gaat het nou om Giel of om gewoon mens...?
pi_64314472
quote:
Op woensdag 24 december 2008 04:48 schreef JoeThePlumber het volgende:

Gaat het nou om Giel of om gewoon mens...?
Om iedereen, dus incl. de Giel Beelens van onze samenleving
pi_64314540
quote:
Op woensdag 24 december 2008 04:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Om iedereen, dus incl. de Giel Beelens van onze samenleving

..
pi_64326268
quote:
Op woensdag 24 december 2008 04:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook heel blij voor Giel alleen ik heb medelijden met dat naïve meisje
  woensdag 24 december 2008 @ 15:34:40 #120
16701 scanman01
Today's a good day
pi_64327143
quote:
Op woensdag 24 december 2008 05:17 schreef JoeThePlumber het volgende:

[..]

..
Ja, walgelijk mannetje. Gaat die gestoorde ook nog voor de zoveelste keer bijna een week in een glazen huis zitten zonder te eten, dit keer om vluchtelingen te helpen. Gadverdamme wat is het toch een naar mannetje.
pi_64327263
quote:
Op woensdag 24 december 2008 15:34 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ja, walgelijk mannetje. Gaat die gestoorde ook nog voor de zoveelste keer bijna een week in een glazen huis zitten zonder te eten, dit keer om vluchtelingen te helpen. Gadverdamme wat is het toch een naar mannetje.
Je doet alleens een weekje gek he om de andere 51 weken ongegeneerd als onverschillige grootverbruiker door het leven te gaan en naar complimentjes te vissen. Beelen is een berekende psychopaat.. Laat je niet misleiden door zijn circusactje die hij zo nu en dan opvoert
  woensdag 24 december 2008 @ 15:44:38 #122
16701 scanman01
Today's a good day
pi_64327526
quote:
Op woensdag 24 december 2008 15:38 schreef Twerk het volgende:

[..]

Je doet alleens een weekje gek he om de andere 51 weken ongegeneerd als onverschillige grootverbruiker door het leven te gaan en naar complimentjes te vissen. Beelen is een berekende psychopaat.. Laat je niet misleiden door zijn circusactje die hij zo nu en dan opvoert
Beelen is een held Verreweg de beste DJ van NL.
pi_64330128
quote:
Op woensdag 24 december 2008 15:44 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Beelen is een held Verreweg de beste DJ van NL.
Want?
pi_64330406
quote:
Op woensdag 24 december 2008 16:56 schreef BasementDweller het volgende:

[..]

Want?
Want hij draait elk uur dezelfde hitjes keurig volgens een van tevoren gekregen lijstje van de radiobaas. Daarnaast blinkt hij uit in het herhaaldelijk maken van ingestudeerde grappen. Alsof dit alles nog niet genoeg is tracteert hij luisteraars op de werkvloer in de fabriek enz. meerdere malen per uur op zogenaamde effects... Te schel klinkende toetertjes bijv. als een auto ter sprake komt etc.. Een echte held

In het weekend zijn deze hoogstaande taferelen ook nogeens op tv te volgen. Men kan dan genieten van een onverzorgde zwerver die of zenuwachtig aan de zoveelste sigaret loopt te lurken of wel cola aan het drinken is.. Praten doet hij tussendoor. Ook hier maakt hij wekelijks dezelfde grappen tegen luisteraars die bellen of tegen aangeschoten breezertrutjes , die net uit de lokale skihut komen rollen en via de webcam communiceren.

[ Bericht 11% gewijzigd door Twerk op 24-12-2008 17:11:23 ]
  woensdag 24 december 2008 @ 18:26:13 #125
16701 scanman01
Today's a good day
pi_64332862

woensdag 24 december 2008 @ 18:27:50 #126
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_64332910
-->SHO?
WOS'ser for life.
pi_64333934
quote:
Op woensdag 24 december 2008 04:11 schreef Twerk het volgende:
Plaatsvervangende schaamte..
Je reageert in dit topic alsof jij vervangen bent. .

Dat je zo te keer kunt gaan over een DJ. .
pi_64334324
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:59 schreef Stali het volgende:

[..]

Je reageert in dit topic alsof jij vervangen bent. .

Dat je zo te keer kunt gaan over een DJ. .
Ik registreer slechts.. En dat tekeer gaan kost me geen enkele moeite. Dat kan zelfs over jou.

Beelen -1
  Redactie Games woensdag 24 december 2008 @ 20:11:40 #129
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_64336905
Oh, wat lief.. Eten..neuken..slapen..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_64342483
Een 'sfeerbeeld' met Giel en z'n vriendinnetje, aan het einde van de actie:

(telegraaf)
pi_64342995
quote:
Op woensdag 24 december 2008 03:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Moet dat dan? Zijn humor was geweldig en het was gewoon een gezellige vent. Net zo oud als ik, prachtig Schots accent, wonend in Parijs, ging stappen die avond en vroeg me mee uit
Nee, maar laten we wezen : het oog wil ook wat.

Dat heb ik zelf ook heel lang proberen te ontkennen maar dat vond ik toch wat hypocriet van mezelf.
pi_64345346
quote:
Op woensdag 24 december 2008 19:09 schreef Twerk het volgende:

[..]

Ik registreer slechts.. En dat tekeer gaan kost me geen enkele moeite. Dat kan zelfs over jou.

Beelen -1
Tuuk, die flauwekul kun je at random over mensen uitstorten, maar blijkbaar is Giel Beelen dan heel speciaal voor je.
  donderdag 25 december 2008 @ 14:56:20 #133
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64355866
Komop zeg, Giel Bellen is gewoon de grootste linkse hypocriete moraalridder van Nederland. Altijd z'n mening klaar over van alles en nogwat, maar zelf gewoon een puur hedonistisch leventje leidend. Dat laatste vind ik overigens prima, maar zit dan niet zo te zeiken op anderen die precies hetzelfde doen.

Anyway, dit gezegd hebbende, dat hij een vriendin van 18 ofzo heeft moet hij lekker zelf weten. Ik zou het ook wel weten als ik hem was. Is toch stukken beter dan zo'n afgelebberde boterham van je eigen leeftijd? Maar goed, het zou me niks verbazen dat Giel in één van z'n uitzendingen vroeger ook flink heeft af heeft lopen geven op oudere mannen met piepjonge vriendinnen. Want zo hypocriet is Giel dan ook wel weer!

Giel

[ Bericht 0% gewijzigd door Lemmeb op 25-12-2008 19:06:38 (gruwelijke spelvauten) ]
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_64356179
quote:
Op donderdag 25 december 2008 14:56 schreef Lemmeb het volgende:
Komop zeg, Giel Bellen is gewoon de grootste linkse hypocriete moraalridder van Nederland. Altijd z'n mening klaar over van alles en nogwat, maar zelf gewoon een puur hedonistisch levendje lijdend. Dat laatste vind ik overigens prima, maar zit dan niet zo te zeiken op anderen die precies hetzelfde doen.

Anyway, dit gezegd hebbende, dat hij een vriendin van 18 ofzo heeft moet hij lekker zelf weten. Ik zou het ook wel weten als ik hem was. Is toch stukken beter dan zo'n afgelebberde boterham van je eigen leeftijd? Maar goed, het zou me niks verbazen dat Giel in één van z'n uitzendingen vroeger ook flink heeft af heeft lopen geven op oudere mannen met piepjonge vriendinnen. Want zo hypocriet is Giel dan ook wel weer!

Giel
Gefeliciteerd. Je hebt net vrij aardig weergegeven hoe Giel Beelen in elkaar steekt.. Om nog maar over zijn dramatische uitzendingen te zwijgen (zie bovenstaande post van mij)

Alles bij deze man is erop gericht om goedkoop te scoren (en er veel mee te verdienen, direct of indirect).. Of het nou zijn gebral op de radio is op vrijdagnacht of zich laten opsluiten in een glazen huis... Ook nog extreem mediageil, and the list goes on and on

[ Bericht 12% gewijzigd door Twerk op 25-12-2008 15:20:34 ]
pi_64374976
Bij de Telegraaf snappen ze het ook niet helemaal, stond gister nog een berichtje over wie Giel's MYSTERIEUZE nieuwe vriendin zou zijn
  vrijdag 26 december 2008 @ 13:22:16 #136
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64375031
Wat een gezeik zeg; alsof het zo vreemd is om op je 18e met een dertiger te gaan

Mij verbaasd het meer dat ie met die rotkop zo'n leuke chick heeft weten te scoren. Zal ie toch iets goed doen.
pi_64375070
quote:
do 25 dec 2008, 12:34
Dit is de vriendin van Giel Beelen!

Er werd wat afgezoend gisteravond tijdens de finale-uitzending van Serious Request. De drie DJ's werden door hun vriendinnen verwelkomd, zo ook Giel Beelen!

Wie deze dame is en wat ze doet voor de kost, blijft vooralsnog onbekend, het stel zag er in elk geval verliefd uit!'
Dit dus
  vrijdag 26 december 2008 @ 13:26:27 #138
67174 Dos37
Come on Twente
pi_64375125
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 13:22 schreef SHE het volgende:
Wat een gezeik zeg; alsof het zo vreemd is om op je 18e met een dertiger te gaan

Mij verbaasd het meer dat ie met die rotkop zo'n leuke chick heeft weten te scoren. Zal ie toch iets goed doen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 26 december 2008 @ 13:29:05 #139
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64375191
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 13:26 schreef Dos37 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ach, ik heb ook een beroemd vriendje gehad. Als je jong bent is dat gewoon tof. En helemaal niet om het geld, maar om het simpele feit dat zo iemand je dingen kan laten zien die je anders nooit zal zien.

Op die leeftijd ben je helemaal niet met geld bezig, maar met ervaren. Slimme chick.
pi_64375301
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 13:22 schreef SHE het volgende:
Mij verbaasd het meer dat ie met die rotkop zo'n leuke chick heeft weten te scoren.
Heb je wel eens in een duur restaurant rond gekeken?
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 13:29 schreef SHE het volgende:

[..]

Op die leeftijd ben je helemaal niet met geld bezig, maar met ervaren.
Sure
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_64375487
Ze is zichzelf gewoon aan het prostitueren.
pi_64375833
quote:
Op woensdag 24 december 2008 03:52 schreef scanman01 het volgende:
Wat is dat toch met deze posts? Alsof het niet kan als ze 17 of 16 is. Vanaf 16 is het legaal om seks te hebben met wie dan ook hoor. Schijnbaar zijn veel fokkers niet van die wet op de hoogte en denken ze dat het pas vanaf 18 mag/
Vanaf 14 zelfs, meen ik. Maar wat doet het er toe, als je maar lekker kunt veroordelen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_64376061
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 13:29 schreef SHE het volgende:

[..]

Ach, ik heb ook een beroemd vriendje gehad. Als je jong bent is dat gewoon tof. En helemaal niet om het geld, maar om het simpele feit dat zo iemand je dingen kan laten zien die je anders nooit zal zien.

Op die leeftijd ben je helemaal niet met geld bezig, maar met ervaren. Slimme chick.
Ik moet helaas de spijtige conclusie trekken dat je vrijwel nog zo redeneert als dat meisje dat het ooit tof vond een bekend vriendje te hebben die haar zulke bijzondere dingen kon laten zien. Ondanks de enorme geestelijke ontwikkeling die jij jezelf ongetwijfeld toedicht.
  vrijdag 26 december 2008 @ 14:25:13 #144
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64376396
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 13:43 schreef Picchia het volgende:
Ze is zichzelf gewoon aan het prostitueren.
Nou en, dat doen alle vrouwen toch?
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_64376493
Voor veel fokker gaat "evny" wel op:
Als ik Giel was had ik exact het zelfde gedaan, lekker boeiend of ze nu voor me geld of looks gaat, ik bal wel een lekkere chick.

pi_64376612
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 14:29 schreef Regenbui het volgende:
Als ik Giel was had ik exact het zelfde gedaan, lekker boeiend of ze nu voor me geld of looks gaat, ik bal wel een lekkere chick.

[ afbeelding ]
Check hem kijken
pi_64395370
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 14:29 schreef Regenbui het volgende:
say what?
  zaterdag 27 december 2008 @ 11:48:08 #148
46464 Flumina
Lekker ruig heien!
pi_64396112
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 13:22 schreef SHE het volgende: Mij verbaasd het meer dat ie met die rotkop zo'n leuke chick heeft weten te scoren. Zal ie toch iets goed doen.
Hij heeft vast humor en een goed karakter.
we hebben een reëel probleem, dus we zoeken naar reële oplossingen
in dit specifieke geval maken twee helften één
pi_64400300
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 11:48 schreef Flumina het volgende:

[..]

Hij heeft vast humor en een goed karakter.
Hij is vast ook de domste niet.

Enne, zo'n rotkop heeft ie imo niet.
  zaterdag 27 december 2008 @ 16:35:46 #150
16701 scanman01
Today's a good day
pi_64403138
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 14:33 schreef BasementDweller het volgende:

[..]

Check hem kijken
Denk dat het een 'haar' is.
  zaterdag 27 december 2008 @ 16:39:38 #151
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64403252
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 14:10 schreef Twerk het volgende:

[..]

Ik moet helaas de spijtige conclusie trekken dat je vrijwel nog zo redeneert als dat meisje dat het ooit tof vond een bekend vriendje te hebben die haar zulke bijzondere dingen kon laten zien. Ondanks de enorme geestelijke ontwikkeling die jij jezelf ongetwijfeld toedicht.
Probeer eens een paar volzinnen te formuleren die wel te begrijpen zijn.
pi_64403824
leuk....
pi_64403837
en lekker
pi_64427493
Hij was gisteren in de late editie van Shownieuws met een piepkort interviewtje vlak na die radiomarathon, zij had het over dat ze blij was haar 'man' weer te zien en Giel zei dat hij eerst kerst ging vieren met z'n schoonouders en dan op vakantie. Wat een vreemde manier van uitdrukken als je elkaar nog niet zo lang kent.
  zondag 28 december 2008 @ 16:13:31 #155
237059 Twerk
The Spurs
pi_64432807
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 16:39 schreef SHE het volgende:

[..]

Probeer eens een paar volzinnen te formuleren die wel te begrijpen zijn.
Vmbo-alert
  zondag 28 december 2008 @ 16:30:48 #156
237059 Twerk
The Spurs
pi_64433453
quote:
Op zondag 28 december 2008 13:33 schreef Suko het volgende:
Hij was gisteren in de late editie van Shownieuws met een piepkort interviewtje vlak na die radiomarathon, zij had het over dat ze blij was haar 'man' weer te zien en Giel zei dat hij eerst kerst ging vieren met z'n schoonouders en dan op vakantie. Wat een vreemde manier van uitdrukken als je elkaar nog niet zo lang kent.
Dat krijg je als je afhankelijk bent van (vooraf zorgvuldig ingestudeerde) cliches. Om de kansloosheid te verbloemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')