Inderdaadquote:Op donderdag 18 december 2008 23:40 schreef DiedjeeJ het volgende:
Dio, ik versta geen reet van wat je rapt..
Slaat inderdaad nergens op...quote:Op donderdag 18 december 2008 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Deze staat dan wel iets te hoog naar mijn smaak
Nou dat dus.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
De Jeugd van Tegenwoordig. Iedere aandacht daarvoor is een seconde teveel.
Ik vind ze niet slecht maar nummer 5 is bezopenquote:Op donderdag 18 december 2008 23:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
De Jeugd van Tegenwoordig. Iedere aandacht daarvoor is een seconde teveel.
Dat wel, maar ik vind ze wel zoepahtoll.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Deze staat dan wel iets te hoog naar mijn smaak
Dat was 't enige wat duidelijk te verstaan was. Van de rest kon ik totaal niets verstaan, dat ging 'n beetje te snel.quote:
Hij staat over 5 minuten op je stoep om met je kontje te spelenquote:Op donderdag 18 december 2008 23:45 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat was 't enige wat duidelijk te verstaan was. Van de rest kon ik niets verstaan, dat ging 'n beetje te snel.
Voicst was nummer 4quote:Op donderdag 18 december 2008 23:45 schreef -Hans- het volgende:
Nummer 4 dan of mis ik nu iets ?
MIlow
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij staat over 5 minuten op je stoep om met je kontje te spelen
Oh dat was de nummer 4? OKay, had ik even niet helemaal meegekregen. Mooie plek voor die gasten.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voicst was nummer 4
Het gaat een beetje door elkaar heen
Zit er dik in... ik zit nog te denken welke dampende kneiter ik verder nog misquote:Op donderdag 18 december 2008 23:46 schreef -Hans- het volgende:
Ik ga trouwens voor KoL als de nummer 1..
Me 2quote:Op donderdag 18 december 2008 23:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zit er dik in... ik zit nog te denken welke dampende kneiter ik verder nog mis
Da's mooi voor hem. Ik blijf binnen, en hij buiten.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij staat over 5 minuten op je stoep om met je kontje te spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |