Euh...quote:Op vrijdag 19 december 2008 02:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
heee chefkeeeee! of lees ik sersjee nu verkeerd
Niet meer dan terecht. Slap aftreksel van een Killers-single imho...quote:Op donderdag 18 december 2008 23:23 schreef -Hans- het volgende:
Denk toch wel mijn nummer 1 van dit jaar.. Toch wel opvallend dat Human hier niet eens in de top 5 staat...
Dat was een hoi mede mogelijk gemaakt door een zeer bekend merk alcoholhoudende drankquote:
Nee oke, prima. De hartelijke groeten terug, met dank aan Amstelquote:Op vrijdag 19 december 2008 02:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat was een hoi mede mogelijk gemaakt door een zeer bekend merk alcoholhoudende drank
quote:
Ik vond 't wel meevallen. Ik had ze ook niet in de Top 10/15 verwacht eigenlijk.quote:
Ik eigenlijk wel, gezien de "triomftocht" van het album. Maar goed, ik heb in ieder geval m'n best gedaanquote:Op vrijdag 19 december 2008 02:32 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ik vond 't wel meevallen. Ik had ze ook niet in de Top 10/15 verwacht eigenlijk.
Dat Gotye er niet in staat valt me wel erg tegen.
Knap, want dit is pas het derde deel.quote:Op vrijdag 19 december 2008 04:16 schreef Tiesemans het volgende:
Damn ik heb nu weer 6 delen van SR @ 3FM gevolgd en ik begin nu nog meer dan ooit te geloven dat het hele topic alleen maar bestaat voor enkele figuren die graag hun reply posting rate wensen op te krikken tot in de tienduizend tallen.
Trouwens kan iemand die marketing pik, die die reclame van het nieuwe Coldplay album heeft bedacht een nekschot geven ?!
Het is niet het beste album van dit moment ...
Sterker nog het zuigt harder dan het nieuwste album van Kings of Leon !!!!!
Oh ennuh de groeten terug vind ik geweldig !
Vooral omdat die zwartjes letterlijk zich rot ergeren bij die pauper Hollanders waar ze tijdelijk wonen !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |