Ja wisten we, maar hij moet morgen vandaag weer werken.quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er rijden toch nachttreinen van Amsterdam CS via Schiphol naar Leiden?
Ik ben 't met je eens over I'm Yours, maar volgens mij moet nog 's beter naar de muziek van The Last Shadow Puppets gaan luisteren. Die muziek is totaal niet te vergelijken met die van de Arctic Monkeys, of van The Rascals.quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:32 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik vind dat ze veeeeeeeeeel te hoog staan.
Sowieso vind ik I'm Yours echt een zeiknummer in de uitvoering die het grote publiek kent, en ik vind TLSP enórm overschat (beetje slap aftreksel van Arctic Monkeys).
Dat blijft altijd 'n eindeloze "discussie", dus er valt weinig in te zien. Zij vinden dat, en jij dat.quote:En nou ja, op zich wel maar ik zie niet in waarom de rest van Nederland sommige nummers dan zo goed vindt.
Een mix met muziek!quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
wat is dit voor mix?
Was dit gewoon de 3FM Yearmix? Nu al? dies toch altijd op 31 december?quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een mix met muziek!![]()
Jaarmix van DJ Sandeman.
Nee, een VPRO-mix. De mix van DJ Sandstorm komt op 31 december.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Was dit gewoon de 3FM Yearmix? Nu al? dies toch altijd op 31 december?
De platen uit de lijst van 3VOOR12 Song van het Jaar 2008, gemixed door DJ Sandeman.quote:
Nee, de 3voor12 Song van het Jaarmix. De 3FM Yearmix is van DJ Sandstorm.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Was dit gewoon de 3FM Yearmix? Nu al? dies toch altijd op 31 december?
Die naam komt me wel bekend voor, maar ik weet zo niet precies waarvan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
Daniel Lippens, die ken ik volgens mij van allemaal domien verschuuren weblog dingen
Deed die niet mee met dat dikkelulfm project?
Ik hoorde geen beller, maar ik had 't geluid dan ook uit bij die plaat.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
ik hoor een beller _door_ toxic heen. ben ik de enige?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |