Er staat nota bene in de OP dat hij het heeft gehoord!quote:Op donderdag 18 december 2008 20:47 schreef Dennis101 het volgende:
Heb je dat gehoord of is dat een feit en heb je daar iets van een bron van? De helft vind ik namelijk wel erg veel.
Ja dat heeft dus elk bedrijf.quote:Op donderdag 18 december 2008 20:47 schreef Rekkie het volgende:
Wat dacht je van sociale lasten, belastingen etc etc etc
afschrijvingen, leasebakken, reclamekosten
Huur, inventaris, etc etc
Maar dat heeft elke bedrijf inderdaad..... maar elk (goed) bedrijf maakt ook winst! Net zo goed als een Uitzendbureau
Dat heb ik gehoord...maar niet één keer ofzo. En ik heb er geen bron van, dus als iemand meer duidelijkheid kan geven...graagquote:Op donderdag 18 december 2008 20:47 schreef Dennis101 het volgende:
Heb je dat gehoord of is dat een feit en heb je daar iets van een bron van? De helft vind ik namelijk wel erg veel.
Een uitzendbureau heeft geen 'echte' producten waar ze winst op kunnen maken,quote:Op donderdag 18 december 2008 20:50 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ja dat heeft dus elk bedrijf.En ja elk goed bedrijf maakt winst, niks op tegen. Maar als ze precies het salaris van de uitzendkracht verdienen..houden ze dan niet erg veel over?
Geloof me, het is zo....quote:Op donderdag 18 december 2008 20:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Er staat nota bene in de OP dat hij het heeft gehoord!
Dat geldt dus ook weer voor elk (groot) bedrijf.quote:Op donderdag 18 december 2008 20:52 schreef Koewam het volgende:
Investeren, dividend, oppotten, bonussen voor managers, etc.
Ja èn dat is anders dan bij een normaal bedrijf?quote:Op donderdag 18 december 2008 20:50 schreef Parafernalia het volgende:
En als je ziek bent, neemt het UWV je salaris voor z'n rekening...
DUs het is net een normaal bedrijf, wat het dus ook in werkelijkheid gewoon is.quote:Op donderdag 18 december 2008 20:52 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dat geldt dus ook weer voor elk (groot) bedrijf.
Ja..behalve als je langer dan 1 of 2 jaar ziek bent. Toch?quote:Op donderdag 18 december 2008 20:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja èn dat is anders dan bij een normaal bedrijf?
Vertel danquote:Op donderdag 18 december 2008 20:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou ik vertrouw meer op mijn eigen ervaringen als je het niet erg vindt.
Ik zeg ook niet dat het geen normaal bedrijf is. Ik zeg alleen dat de inkomsten me nogal groot lijken in verhouding met de uitgaven.quote:Op donderdag 18 december 2008 20:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
DUs het is net een normaal bedrijf, wat het dus ook in werkelijkheid gewoon is.
Dus wat is nu het probleem?
Of verwacht je dat ze het voor nop gaan doen?
Wat moet ik nog extra vertellen dat hetgeen ik hier al heb verteld.quote:
Hoeveel dan, bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 18 december 2008 20:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat moet ik nog extra vertellen dat hetgeen ik hier al heb verteld.
Ik kan je vertellen dat men niet 1 x een salaris verdient aan een werknemer, bij lange na niet.
Dat is het dus niet.... je vergeet voor het gemak heel veel kosten, die het resultaat wel degelijk beïnvloeden onder het mom van die heeft een normaal bedrijf ook, maar je vergelijkt appels met peren.quote:Op donderdag 18 december 2008 20:55 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het geen normaal bedrijf is. Ik zeg alleen dat de inkomsten me nogal groot lijken in verhouding met de uitgaven.
Geloof het dan van mensen die er wel verstand van hebbenquote:Op donderdag 18 december 2008 20:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat moet ik nog extra vertellen dat hetgeen ik hier al heb verteld.
Ik kan je vertellen dat men niet 1 x een salaris verdient aan een werknemer, bij lange na niet.
Welke kosten vergeet ik dan? Dat was wat ik in de OP bedoelde met: "Zie ik nog iets over het hoofd?"quote:Op donderdag 18 december 2008 20:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat is het dus niet.... je vergeet voor het gemak heel veel kosten, die het resultaat wel degelijk beïnvloeden onder het mom van die heeft een normaal bedrijf ook, maar je vergelijkt appels met peren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |