Een van mijn kittens vind mij schijnbaar erg aardig
Nou ken ik van hondjes en konijntjes wel dat ze soms de neiging hebben tegen je aan te gaan rijden. Van filmpjes enzo, ik heb nooit konijnen gehad en mijn honden deden dit ook niet (eentje wel maar dan niet op mij, maar op ballonnen, en dat loste zichzelf altijd op).
Nu heeft een van mijn kittens (katertje van bijna 5 maanden) sinds een week dat ie knuffelen / kroelen wel erg leuk vind. Hij ligt altijd graag op zn rug en dat je dan over zn buikje kriebelt. Beide kittens (heb twee broertjes) vinden dat geweldig en ze hebben er verder nooit op gereageert met iets anders dan spinnen en kopjes geven.
Maar nou krijgt een van de twee dus een stijve er van. Ik had eerst zoiets van

zal de puberteit wel wezen, en ben gewoon blijven kroelen met hem. Alleen een beetje hoger uit voorzorg want ik vind dat toch wel een beetje viezig
Maar gisteravond pakte hij mn arm vast met zn pootjes en ging hij tegen mn hand aanrijden

en ook niet maar 1 keer ofzo. Vandaag doet ie het ook weer.
Is dat normaal voor katertjes om te doen? Ze zijn nog niet geholpen, dat laten we in januari doen als ze dus 6 maanden zijn. De ene doet het dus wel en de andere niet.
En als het normaal is, hoe ga je daar dan mee om? Het is misschien heel dozig van me maar ik vind het echt niet leuk en ook nogal vies

maar aan de andere kant wil ik hem ook niet wegduwen als ie komt knuffelen, en gewoon een beetje over zn rug aaien doet ie niet aan, hij rolt zich altijd meteen op zn rug als je hem aanhaalt. Ik wil gewoon met hem knuffelen zonder dat ie dat zo doet