Ik ben er even uitgebreid van aan het genieten, JKquote:Op donderdag 18 december 2008 15:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mot je mijn prachtige pixelbloem niet, R?
Overal waar Ripley naartoe gaat natuurlijk. Duh.quote:
Alweer of nog steeds?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Overal waar Ripley naartoe gaat natuurlijk. Duh.
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Overal waar Ripley naartoe gaat natuurlijk. Duh.
Dan is het goed.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:06 schreef Ripley het volgende:
Ik ben er even uitgebreid van aan het genieten, JK
echte heerdense pickup linequote:
Ruilen voor mijn kerststol?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:01 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb net mijn Netbookje opgehaald als kerstcadeau.
nee .... "He deerne, goa ie mit noar t centrum bier drinkn" is beter?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, dan zeg je: "He deerne, goa je mit brommers kiek'n?"
In Heerde zeg je dan: "Goa ie mit stapp'n in de Aep?"quote:Op donderdag 18 december 2008 15:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nee .... "He deerne, goa ie mit noar t centrum bier drinkn" is beter?
vervang t door n en ik zal er over nadenkenquote:
Verdomme A. Heerde ligt aan de goede kant van de IJssel, in Gelderland dus.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:31 schreef Adelante het volgende:
Wat is Heerde? Is dat ergens boven Zwolle nog ofzo?
In 't Harde zeg je dan: "Goa ie mit stapp'n in de nieuw breek?"quote:Op donderdag 18 december 2008 15:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
In Heerde zeg je dan: "Goa ie mit stapp'n in de Aep?"
Gelderland en diens hoofdstadquote:Op donderdag 18 december 2008 15:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Verdomme A. Heerde ligt aan de goede kant van de IJssel, in Gelderland dus.
Zwolle ligt Over de IJssel -> in Overijssel.
Oh, da's niet waar, de Radstaecke was ook tofquote:Op donderdag 18 december 2008 15:34 schreef Adelante het volgende:
Ik ben nooit verder gekomen dan de Olde Beth, qua kansloze boeren uitgaansvoorzieningen dan
Ik heb stage gelopen op de veluwe. En toen keken mensen me raar aan als ik een minirokje aan had. Of een leren broek.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
In 't Harde zeg je dan: "Goa ie mit stapp'n in de nieuw breek?"
en als ze zo oud zijn als jij zouden ze zeggen "Goa ie mit stapp'n in de red?"
Heerlijk de veluwe
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:31 schreef Ripley het volgende:
Ik versta alleen ABN mensenEn plat amsterdam
Ach het bier smaakte er goed, maar je moest er verdomt veel van drinken om uit te vogelen of je nou met een kerel of met een vrouw stond te praten, tering, wat een koeien lopen daar rond zegquote:Op donderdag 18 december 2008 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
de Olde Beth in Wehl, daar ken ik alleen maar slechte verhalen over
verwar je raar niet met geil?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb stage gelopen op de veluwe. En toen keken mensen me raar aan als ik een minirokje aan had. Of een leren broek.
da kump von selluf mien jungskequote:Op donderdag 18 december 2008 15:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik versta het allemaal wel... ik kan alleen niet platproatn
whehequote:Op donderdag 18 december 2008 15:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ach het bier smaakte er goed, maar je moest er verdomt veel van drinken om uit te vogelen of je nou met een kerel of met een vrouw stond te praten, tering, wat een koeien lopen daar rond zeg
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
da kump von selluf mien jungske
Op 't Harde!quote:Op donderdag 18 december 2008 15:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
In 't Harde zeg je dan: "Goa ie mit stapp'n in de nieuw breek?"
en als ze zo oud zijn als jij zouden ze zeggen "Goa ie mit stapp'n in de red?"
Heerlijk de veluwe
Waarom ging je mij toen niet bellen om bier te drinken?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:35 schreef Ripley het volgende:
Ik heb stage gelopen op de veluwe. En toen keken mensen me raar aan als ik een minirokje aan had. Of een leren broek.
Omdat ze witte wijn met ijs drinktquote:Op donderdag 18 december 2008 15:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waarom ging je mij toen niet bellen om bier te drinken?
Aha, wel stagelopen op de Veluwe, met een minirokje en leren broek, maar niet bierdrinken?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:44 schreef HeatWave het volgende:
Omdat ze witte wijn met ijs drinkt.
Welnee, ik ben mijn hele leven al omringd met platproatende mensen en ik kan er zelf helemaal niks van.quote:
Ik hoefde ook nog geen inburgeringscursus te doenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Aha, wel stagelopen op de Veluwe, met een minirokje en leren broek, maar niet bierdrinken?
Dan ben je volgens mij aan het weigeren om te integreren!
Die had ik je graag willen geven, anders, whehehe.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:50 schreef Ripley het volgende:
Ik hoefde ook nog geen inburgeringscursus te doen
hij heeft er speciaal danslessen bij fons voor genomenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die had ik je graag willen geven, anders, whehehe.
*winkie winkie*
Dat blijft toch een leuke binnenkomer in het topic R.quote:
eeey das mijn toal! ( die ik niet ken... b.t.w. )quote:Op donderdag 18 december 2008 15:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee .... "He deerne, goa ie mit noar t centrum bier drinkn" is beter?
*schaam*quote:Op donderdag 18 december 2008 16:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
H! H! Arma is in Zoetermeer geweest.
*wijst en lacht*
Dank jequote:Op donderdag 18 december 2008 16:38 schreef TALIN het volgende:
[..]
lijkt sprekend!!
feli nog met je voortplantingssucces!
Wanneer wordt je dochter ook alweer 18?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:39 schreef Armageddon het volgende:
*schaam*
2027.quote:Op donderdag 18 december 2008 16:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wanneer wordt je dochter ook alweer 18?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |