Ja haha.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:30 schreef Kopbal het volgende:
In Frankrijk hebben ze het dus ook niet zo op Duitsers.
Ach, kop op. Neem het allemaal met een korreltje zout.quote:
Ja als je met de scherpe kant van een bijl op je hoofd word geslagen ben je meteen dood denk ik zo.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:34 schreef BB-boy het volgende:
Ik hoop voor hem dat het de achterkant is geweest.
Gohquote:Op donderdag 18 december 2008 18:38 schreef VoreG het volgende:
Tenzij je geschampt wordt of hem op je kaak krijgt. Gelukkig word je er iig niet van
Oostblok ook al niet. Kansloos.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:39 schreef Superheld het volgende:
Had niet anders verwacht, in die zuidelijke landen zijn ze niet zo van het met de handen vechten....
Twente gast die ik ken is er ook, zal hem straks eens een smsje sturenquote:Op donderdag 18 december 2008 18:41 schreef PyTh het volgende:
Dat van die bijl is gewoon waar, ook zijn er verschillende jongens van Twente neergestoken. Zwaar laffe aanval van een zwaarbewapende groep van PSG. Geluk dat Twente met zo'n goeie en grote groep in Parijs aanwezig is. Ook aan PSG kant veel gewonden naar het schijnt.
Ik weet niet wie ik dommer vind, die Feyenoord supporter of jou met deze reactie.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:23 schreef superjood het volgende:
Die Feyenoord supporter heeft gewoon poging tot doodslag aan zijn broek gekregen. Belachlijk
Natuurlijk moet die supporter gestraft worden, maar tijdens het stappen worden mensen helemaal verrot getrapt en die krijgen toch ook geen poging tot doodslag.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik weet niet wie ik dommer vind, die Feyenoord supporter of jou met deze reactie.
Jawel hoor. Natuurlijk niet in alle gevallen maar vaak wordt dat wel ten laste gelegd.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:57 schreef superjood het volgende:
[..]
Natuurlijk moet die supporter gestraft worden, maar tijdens het stappen worden mensen helemaal verrot getrapt en die krijgen toch ook geen poging tot doodslag.
Noujah ieder zijn mening, maar die supporter had daar nooit moeten zitten natuurlijk.quote:Op donderdag 18 december 2008 18:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jawel hoor. Natuurlijk niet in alle gevallen maar vaak wordt dat wel ten laste gelegd.
Klopt maar volgens mij is het nog steeds geen strafbaar feit om in een verkeerd supportersvak te gaan zitten?quote:Op donderdag 18 december 2008 18:59 schreef superjood het volgende:
[..]
Noujah ieder zijn mening, maar die supporter had daar nooit moeten zitten natuurlijk.
Ik zeg toch ook niet dat het strafbaar is of wel. Iedere supporter met een beetje verstand gaat niet provoceren in een thuisvak dan ben je net zo dom als die kerel die hem over de railing gooide.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt maar volgens mij is het nog steeds geen strafbaar feit om in een verkeerd supportersvak te gaan zitten?
Of kan jij mij wel het strafrecht artikel overhandigen?
quote:RTV Oost:
Een supporter van FC Twente is vanmiddag in Parijs gewond geraakt tijdens rellen.
De man werd volgens ooggetuigen gestoken en raakte lichtgewond. Een groep van ongeveer zeventig Paris St. Germain supporters belaagde de Twentesupporters. De Parijse politie heeft de supporters uit elkaar gehaald. Een kleine honderd supporters mag niet het stadion in. Het is onbekend of dat Twentesupporters of St. Germain supporters zijn.
Zul je zien dat die 100 supporters allemaal Nederlanders zijn en dat de Franse politie het op de Nederlanders afschuiven, zo smerig zijn ze daar wel.quote:Twentesupporter gewond bij rellen in Parijs
Een supporter van FC Twente is vanmiddag in Parijs gewond geraakt tijdens rellen.
De man werd volgens ooggetuigen gestoken en raakte lichtgewond. Een groep van ongeveer zeventig Paris St. Germain supporters belaagde de Twentesupporters. De Parijse politie heeft de supporters uit elkaar gehaald. Een kleine honderd supporters mag niet het stadion in. Het is onbekend of dat Twentesupporters of St. Germain supporters zijn.
Slim is het inderdaad niet maar ik vind het gewoon te triest voor woorden wat er dan gebeurt met je.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:03 schreef superjood het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het strafbaar is of wel. Iedere supporter met een beetje verstand gaat niet provoceren in een thuisvak dan ben je net zo dom als die kerel die hem over de railing gooide.
Schijnt wel harde kern van Twente te zijn geweest, maar die waren niet opzoek naar de PSG supporters ze zijn kennelijk overvallen. Kreeg ik net via smsje te horen.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:06 schreef sjimz het volgende:
Ik hoop niet dat het "normale supporters" van Twente waren.
Als het de harde kern was en ze op zoek waren dan hebben ze het gevonden.
Disclaimer: Ik keur de actie echt niet goed van PSG.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |