't is niks ergs hoor. Heb alleen 5 tussenuren vandaag. En het is een sort of walk in discotheek hier in het lokaal.quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:28 schreef ChatGirl het volgende:
't is niks ergs hoor. Heb alleen 5 tussenuren vandaag. En het is een sort of walk in discotheek hier in het lokaal.
Dit ook niet zo.quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Driving Home for Christmas.
Nooit gehoord!quote:Op donderdag 18 december 2008 13:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je vergeet Mr Garrison!quote:Op donderdag 18 december 2008 13:44 schreef rubbereend het volgende:
ik trek al die kerstmuziek echt niet
Alleen Bert en Ernie hebben ooit een briljant kerstlied gemaakt
quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
't is niks ergs hoor. Heb alleen 5 tussenuren vandaag. En het is een sort of walk in discotheek hier in het lokaal.
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het is geen les, maar ik moet mijn team, wat ik onder me heb, even ernstig toespreken over hun gedrag. Zijn een beetje laks aan het worden, zo vlak voor de vakantie.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
5 tussenuren? Ik zou naar huis zijn gegaan als het geen belangrijke vakken zijn.
uuhhm okay. Nou, pak ze aan de luie donders!quote:Op donderdag 18 december 2008 13:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is geen les, maar ik moet mijn team, wat ik onder me heb, even ernstig toespreken over hun gedrag. Zijn een beetje laks aan het worden, zo vlak voor de vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |