quote:Op donderdag 18 december 2008 14:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, en zelfs die zijn niet te vertrouwen.
Duidelijk de lucifers..altijd al willen hebben!quote:Op donderdag 18 december 2008 14:38 schreef borisz het volgende:
Je mag kiezen
1) opgegeten boterhammen of
2) opgebrande lucifers
Heb je geen afgelikte boterhamquote:Op donderdag 18 december 2008 14:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Je mag kiezen
1) opgegeten boterhammen of
2) opgebrande lucifers
wat muziek allemaal niet met mensen kan doenquote:Op donderdag 18 december 2008 14:12 schreef cosmick het volgende:
Van dit nummer word je spontaan depressief, chagrijnig en wil je je collega's de keel doorsnijden.
Nog niet dronkend Hans? Zou je dan als je de volgende keer weer een 3FM topic opent (of iemand anders die een volgende keer opent) de url http://touchfans.nl/sr willen toevoegen? Handig voor de mensen die het willen volgenquote:
Volgens mij mag je die link gewoon zelf toevoegen aan de OPquote:Op donderdag 18 december 2008 14:54 schreef Resco het volgende:
[..]
Nog niet dronkend Hans? Zou je dan als je de volgende keer weer een 3FM topic opent (of iemand anders die een volgende keer opent) de url http://touchfans.nl/sr willen toevoegen? Handig voor de mensen die het willen volgen
heb hem al aan de OP toevoegd voor de volgende keerquote:Op donderdag 18 december 2008 14:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij mag je die link gewoon zelf toevoegen aan de OP. maar wil er best even om denken.
"ZEKER OUWE!!!!!!!"
Oja dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 18 december 2008 14:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij mag je die link gewoon zelf toevoegen aan de OP. maar wil er best even om denken.
"ZEKER OUWE!!!!!!!"
Staat nu ook in m'n sigquote:Op donderdag 18 december 2008 14:54 schreef Resco het volgende:
[..]
Nog niet dronkend Hans? Zou je dan als je de volgende keer weer een 3FM topic opent (of iemand anders die een volgende keer opent) de url http://touchfans.nl/sr willen toevoegen? Handig voor de mensen die het willen volgen
Beter, had hem vooral voor eigen gebruik gemaakt maar als anderen er ook gemak van hebben is dat alleen maar goed!quote:
Topperquote:Op donderdag 18 december 2008 14:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb hem al aan de OP toevoegd voor de volgende keer
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:08 schreef gerbenp het volgende:
Middag
Er komt nu iets op TV over SRQ(Brabant 10)
Klopt, die verdwijnt dus blijkbaar een week, zowel digitaal als analoog.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:12 schreef gerbenp het volgende:
Kanaal 999 is toch dat kanaal van Ziggo (heel de tijd dat nieuws enzo, of niet?)
Gelukkig, eindelijk eens wat te zien op dat kanaal.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, die verdwijnt dus blijkbaar een week, zowel digitaal als analoog.
Dank. Vannacht nog even de GFX bijgewerkt.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is de OP niet gewoon de opper-fipo dan?
Mooie OP is 't geworden.
Die heb ik al lang niet gehoordquote:Op donderdag 18 december 2008 15:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wel beter dan dat lompe "zombie" iig.
bordje ophangen het is geen creche hier.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:37 schreef cosmick het volgende:
Klanten laten tegenwoordig ook maar hun kinderen rondslingeren hier.
Kan me nauwelijks concentreren!
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:37 schreef cosmick het volgende:
So Cold in Ireland is ook een errrug prettig nummer.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die heb ik al lang niet gehoord
Linger is mijn favoriet
Waar halen klanten het idee vandaan dat ze hun kinderen mee kunnen nemen?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:37 schreef cosmick het volgende:
Nou, nogal ja. Dit hebben we nu wel gehoordquote:Op donderdag 18 december 2008 15:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ilse, al mag er wel is een ander nummer van haar gedraait worden
Ik ken alleen de 3 singles (was Linger wel een single trouwens?), heb me verder nooit in hen verdieptquote:Op donderdag 18 december 2008 15:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
So Cold in Ireland is ook een errrug prettig nummer.
Heb vele favorieten van de Veenbesjes... Keuze genoeg.
"Da's toch leuk!"quote:Op donderdag 18 december 2008 15:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Waar halen klanten het idee vandaan dat ze hun kinderen mee kunnen nemen?
Zo'n 2,32304 keer per dagquote:Op donderdag 18 december 2008 15:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, nogal ja. Dit hebben we nu wel gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |