Geen enkele nachtjock krijgt standaard meerdere nachten (Bert was de afgelopen maanden officieel gezien invaller voor Winfried op de donderdag). Het zal dus hoogstwaarschijnlijk sowieso teruggaan naar 1 nacht per week.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
1 van de nachtjocks zodat Bert meer zendtijd in de nacht krijgt
Slechter dan Eddy Zoëy kan het moeilijk worden.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Echt een heel uniek en vernieuwend programma.
[![]()
![]()
]
Gelukkig is er nog altijdquote:Op donderdag 18 december 2008 12:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Echt een heel uniek en vernieuwend programma.
[![]()
![]()
]
Gordon is sowiesoquote:Op donderdag 18 december 2008 12:37 schreef rubbereend het volgende:
Gordon wil niks gevenen maakt er dan een grapje van, hoe typisch
Nu de rest het doet komt ie over de brug met 500,-. Nanninga doet niks.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:37 schreef rubbereend het volgende:
Gordon wil niks gevenen maakt er dan een grapje van, hoe typisch
volgens mij hebben ze gewoon gezegd dat hij het format van Eddy door moet zettenquote:Op donderdag 18 december 2008 12:24 schreef jmac het volgende:
PERSBERICHT
Hilversum, 18 december 2008
NIEUW IN HET WEEKEND OP 3FM: TIMUR OPEN RADIO
Vanaf zaterdag 3 januari heeft Nederland een nieuw BNN-weekendprogramma op 3FM: Timur Open Radio. Timur Perlin presenteert samen met zijn eeuwige stagiair Ramon elke zaterdag- en zondagmiddag van 12.00 tot 15.00 uur een interactieve radioshow boordevol muziek en entertainment.
Een groot deel van het programma wordt gemaakt of gekraakt door de luisteraars. Hoe? Door de telefoon- en sms-lijnen flink vaak open te zetten. ‘In Timur Open Radio worden de luisteraars niet weggezet als dom klapvee. Integendeel, de leukste luisteraars krijgen juist de grootste rollen, aldus Timur.
Verzinnen de makers zelf ook nog wat? Natuurlijk: elk weekend komen de meest ‘happening’ onderwerpen en uitgaanstips aan bod. Verder neemt Timur een succesvolle rubriek uit zijn voormalige ochtend-weekendshow op 3FM mee: het wereldberoemde Mamma Appelsap-item, waarbij Nederlandse boodschappen verborgen blijken te zitten in anderstalige liedjes. Ook wordt de succesvolle datingrubriek Flirt je Stijf geprolongeerd, waarin kandidaten kunnen kiezen tussen geld of echte liefde.
Timur maakte de afgelopen maanden op zaterdag- en zondagochtend het programma Timur voor BNN op 3FM. Verder is Timur elke maandag en donderdag te horen op Radio 1 als presentator van BNN Today.
[ afbeelding ]
OMG, die is ook heel slecht.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog altijdRICK VAN VELTHUYSEN
hij begon zich een beetje lullig te voelen volgens mijquote:Op donderdag 18 december 2008 12:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nu de rest het doet komt ie over de brug met 500,-. Nanninga doet niks.
Heeft die gast enig moreel gevoel dan?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij begon zich een beetje lullig te voelen volgens mij
Gordon heeft al de ijsselsteinse kerstboom gesponsertquote:Op donderdag 18 december 2008 12:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nu de rest het doet komt ie over de brug met 500,-. Nanninga doet niks.
Ik ga dat gebrek nu ff op mijn brood smeren denk ikquote:Op donderdag 18 december 2008 12:11 schreef ChatGirl het volgende:
Ach ja, iedere gek z'n gebrek zullen we maar zeggen.
Toen ik het bericht las, vond ik het stiekem toch eigenlijk wel een beetje lief...zielig, maar toch ook weer lief..quote:
ja. Tenminste, dat vond ik ook.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:50 schreef Glacier het volgende:
[..]
Toen ik het bericht las, vond ik het stiekem toch eigenlijk wel een beetje lief...zielig, maar toch ook weer lief..
Am I making any sense here?
Ja, ik snap wat je bedoelt.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:50 schreef Glacier het volgende:
[..]
Toen ik het bericht las, vond ik het stiekem toch eigenlijk wel een beetje lief...zielig, maar toch ook weer lief..
ja en daar zit ik persoonlijk niet op te wachten eigenlijk, heb het nummer al wel een beetje gehoord.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:49 schreef Dandelion het volgende:
iets zegt me dat we chiel montagne nog veel gaan horen de komende week.
lijkt me vreemder als dat niet lukt.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:54 schreef rubbereend het volgende:
Gaat deze reeks de magische duizend delen door tijdens SR?
Ik niet!quote:ja en daar zit ik persoonlijk niet op te wachten eigenlijk, heb het nummer al wel een beetje gehoord.
trouwens ik dacht dat jouw icq nog altijd aan stond? (of wil je geen icq vriendjes met me wordenquote:Op donderdag 18 december 2008 12:50 schreef Glacier het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |