Klopt, die verdwijnt dus blijkbaar een week, zowel digitaal als analoog.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:12 schreef gerbenp het volgende:
Kanaal 999 is toch dat kanaal van Ziggo (heel de tijd dat nieuws enzo, of niet?)
Gelukkig, eindelijk eens wat te zien op dat kanaal.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, die verdwijnt dus blijkbaar een week, zowel digitaal als analoog.
Dank. Vannacht nog even de GFX bijgewerkt.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is de OP niet gewoon de opper-fipo dan?
Mooie OP is 't geworden.
Die heb ik al lang niet gehoordquote:Op donderdag 18 december 2008 15:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wel beter dan dat lompe "zombie" iig.
bordje ophangen het is geen creche hier.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:37 schreef cosmick het volgende:
Klanten laten tegenwoordig ook maar hun kinderen rondslingeren hier.
Kan me nauwelijks concentreren!
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:37 schreef cosmick het volgende:
So Cold in Ireland is ook een errrug prettig nummer.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die heb ik al lang niet gehoord
Linger is mijn favoriet
Waar halen klanten het idee vandaan dat ze hun kinderen mee kunnen nemen?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:37 schreef cosmick het volgende:
Nou, nogal ja. Dit hebben we nu wel gehoordquote:Op donderdag 18 december 2008 15:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ilse, al mag er wel is een ander nummer van haar gedraait worden
Ik ken alleen de 3 singles (was Linger wel een single trouwens?), heb me verder nooit in hen verdieptquote:Op donderdag 18 december 2008 15:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
So Cold in Ireland is ook een errrug prettig nummer.
Heb vele favorieten van de Veenbesjes... Keuze genoeg.
"Da's toch leuk!"quote:Op donderdag 18 december 2008 15:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Waar halen klanten het idee vandaan dat ze hun kinderen mee kunnen nemen?
Zo'n 2,32304 keer per dagquote:Op donderdag 18 december 2008 15:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, nogal ja. Dit hebben we nu wel gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |