Fuck maatschappelijk verantwoord zijn. Dat is zoooo 2008.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:47 schreef MLI het volgende:
Het is maatschappelijk onverantwoord om ongeduldig te zijn omdat je anderen wel eens op hun teentjes zou kunnen trappen, dat is alles.
quote:Op donderdag 18 december 2008 10:46 schreef MLI het volgende:
Ja, Utrecht is tof stappen.
Wat is het nou?quote:Op donderdag 18 december 2008 10:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Kut. Alleen maar van die nare studenten-tenten. Paar leuke kroegen. Niet eens zoveel.
Brothers zit in Bunnink volgens mij. Dieka ook nog wel eens. Trieste tent.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben ooit wel eens naar een discotheek in de buurt van Utrecht geweest, toen ik 16 was ofzo. Brothers geloof ik.En vroeger naar Dieka in Markelo.
Het is vooral fout als er ook een "de wereld draait om mij" attitude bij zitquote:Op donderdag 18 december 2008 10:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Fuck maatschappelijk verantwoord zijn. Dat is zoooo 2008.
Dieka aon de Kruusweg. Dan gingen we naar Twello fietsen, om daar op de bus te stappen.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:01 schreef MLI het volgende:
Dieka kwam ik ook vaak. Mijn ouders hebben elkaar in Dieka ontmoet zo'n 35 jaar geleden.
Zo waar komt dat ineens vandaan zeg.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
Het is vooral fout als er ook een "de wereld draait om mij" attitude bij zit
Join the club.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel eens geweest.. Maar ik ben er niet trots op.
je slaat Boode in Bathmen over.... En Lucky in Rijssen, alhoewel ik daar vroegah niet zo vaak heen ging.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dieka aon de Kruusweg. Dan gingen we naar Twello fietsen, om daar op de bus te stappen.Was de enige discotheek waar je vanaf je 16e binnen mocht, en er waren altijd onwijs veel boeren.
Mijn ouders elkaar in de Red in Doornspijk.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:01 schreef MLI het volgende:
Dieka kwam ik ook vaak. Mijn ouders hebben elkaar in Dieka ontmoet zo'n 35 jaar geleden.
Echt lelijk was dat idd. Ik ben er zelfs ooit naar een hardcorefeestje geweest.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:04 schreef MLI het volgende:
Ja, en dan in die grote zaal veel teveel house, ik wilde altijd R&B horen.
Boode sla ik al sinds jaar en dag over. Ik ben daar nog nooit geweest, want ik vind het voor boeren.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:05 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
je slaat Boode in Bathmen over.... En Lucky in Rijssen, alhoewel ik daar vroegah niet zo vaak heen ging.
Ja, dat was een kuteind fietsen voor iemand die in Colmschate woont...quote:Op donderdag 18 december 2008 11:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Boode sla ik al sinds jaar en dag over. Ik ben daar nog nooit geweest, want ik vind het voor boeren.
Puur uit principe.
Waarom ik dan vroeger wel naar Dieka ging is me een raadsel. Of Ken je Peco, in Teuge? Die zondagmiddag-disco?
Ik heb nog wel een slaapplek over.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:07 schreef MLI het volgende:
Index!!![]()
Briljant, ik wil daar nog eens naartoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |