Zover ik weet niet, en ook de Dagoberts zijn niet altijd even makkelijk te vinden, op internet vragen ze er soms belachelijke prijzen voor. Maar hij blijft wel de beste in mijn mening, zelfs beter dan Carl.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:17 schreef fratsman het volgende:
[..]
Zijn die nog niet gebundeld te koop?
Ik heb laatst nog een hele lading DD extra's gekocht. En in de jaargangen 92 - 94 zijn ze bijna allemaal verschenen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:17 schreef fratsman het volgende:
[..]
Zijn die nog niet gebundeld te koop?
Dat heb ik ook, maar ook met de voorkant, achterkant en brief van de weekquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:51 schreef Plush. het volgende:
Die verhalen blijven ook erg goed hangen in je geheugen. Ik heb zo'n 120 pockets en ik ben ~6 jaar abbonee geweest. Als ik random een DD verhaaltje pak weet ik gelijk welke het is & hoe het afloopt. Toch blijft het leuk om te lezen
Zeker pockets van de eerste en tweede serie ?quote:Op zondag 21 december 2008 16:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb ook nog een tiental pockets gehad. Een heb ik op Marktplaats voor grof geld verkocht omdat die zeldzaam bleek te zijn.
Ja die zijn geld waardquote:Op zondag 21 december 2008 16:17 schreef -Vaduz- het volgende:
De eerste, de beginpockets. Ik meen nummer 12.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |