Niet mee eens, tis niet de meest handige manier om een pingel te nemen maar altijd een strafschop op een andere manier nemen zit in zijn spel opgesloten. Deze keer werkte het niet en ik had ook liever gezien dat die dit tegen ADO had gedaan als we met 6-0 voorstonden.quote:Op maandag 27 april 2009 00:46 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ahhh... Dus je neemt een Panenka-penalty omdat het vergeleken met een normale penalty zo trefzeker en efficiënt is?Pure ego-tripperij is het.
Wel mee eens dus.quote:Op maandag 27 april 2009 00:49 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Niet mee eens, tis niet de meest handige manier om een pingel te nemen maar altijd een strafschop op een andere manier nemen zit in zijn spel opgesloten. Deze keer werkte het niet en ik had ook liever gezien dat die dit tegen ADO had gedaan als we met 6-0 voorstonden.
quote:Op maandag 27 april 2009 01:02 schreef Afhaalchinees het volgende:
iemand gifje ofzo van de schwalbe en panenka?
Het was niet eens een schwalbe.quote:Op maandag 27 april 2009 01:02 schreef Afhaalchinees het volgende:
iemand gifje ofzo van de schwalbe en panenka?
Met het verschil dat Afellay ook nog eens smerige overtredingen maakt.quote:Op maandag 27 april 2009 00:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
Afellay kunnen ze wel schieten en die bedient zich van dezelfde trukendoos.
quote:Op maandag 27 april 2009 10:31 schreef Prosac het volgende:
De eerste pingel hoeft Vink ook niet te geven, want Suarez begaat een dubbele duw overtreding door bij die AZ-ers in de rug te springen.
2e kan gegeven worden inderdaad.
En die niet gegeven pingels, dat was ook allemaal niks. Als Vink die gaat geven, zijn er dit seizoen 899328643 (bij benadering) te weinig penalties gegeven.
Ik wil jou ook wel in een rolstoel zien.quote:Op maandag 27 april 2009 10:30 schreef Fritztiaan het volgende:
haha, die kanker suarez. Dat hij zijn nek vlug breekt. Ik heb hem altijd in een rolstoel willen zien.
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar als je met de eerste 2 pingels de toon zet, moet je wel consequent blijven.quote:Op maandag 27 april 2009 10:31 schreef Prosac het volgende:
De eerste pingel hoeft Vink ook niet te geven, want Suarez begaat een dubbele duw overtreding door bij die AZ-ers in de rug te springen.
2e kan gegeven worden inderdaad.
En die niet gegeven pingels, dat was ook allemaal niks. Als Vink die gaat geven, zijn er dit seizoen 899328643 (bij benadering) te weinig penalties gegeven.
levenslange Atheďst dus.quote:Op maandag 27 april 2009 10:35 schreef Prosac het volgende:
Zodra ik een consequente scheidsrechter zie op de nederlandse velden, dan ga ik in God geloven.
Nee.quote:Op maandag 27 april 2009 00:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als hij voor jouw clubje zou spelen zou je het fantastisch vinden jankert.
BRING IT ON !!quote:Op maandag 27 april 2009 10:33 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Ik wil jou ook wel in een rolstoel zien.
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar als je met de eerste 2 pingels de toon zet, moet je wel consequent blijven.
Als je voor een aai een pingel geeft begin 2e helft, dan moet je voor een zelfde aai verder in de wedstrijd ook een pingel geven. Niet van "Ach, ze hebben er al 2 gehad"
Maar dat ga ik niet van jou aannemen......quote:Op woensdag 17 december 2008 23:45 schreef xminator het volgende:
suarez is![]()
Neem maar van mij aan dat hij het niet ver zal schoppen,
Had je eigenlijk moeten doen alsof hij jou echt raakte, en een ontzettende fopduik moeten makenquote:Op maandag 27 april 2009 14:00 schreef TvhN het volgende:
Die gast heeft mij eens bijna aangereden in de Oosterparkwijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |