quote:Op woensdag 17 december 2008 22:52 schreef MinderMutsig het volgende:
Koop gewoon een nieuwe, die dingen kosten geen drol.
Wij hebben nu een maand of 3 een nieuwe, kaas schaven is nooit meer hetzelfde geworden.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:45 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn moeder heeft een kaasschaaf die ze echt al 20 jaar gebruikt. Als je eenmaal een goede hebt nooit meer een andere kopen!
Is dat soms deze?:quote:Op donderdag 18 december 2008 11:44 schreef honda1990 het volgende:
Die van WMF kan je op dikte van je kaas instellen
Het lijkt mij eerlijkgezegd een beetje viezig om die als kaasschaaf te gebruiken, dat schroefsysteem of wat het ook is, dat kun je toch nooit goed afwassen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:26 schreef robber57 het volgende:
Is dat soms deze?:
[ afbeelding ]
Het klinkt wel interessant maar ik kan alleen deze vinden op de wmf site?
WMF noemt het een truffel snijder?
Gelukkig niet, ben al aan nummer 5 bezig. De jacht op de goede kaasschaaf is moeilijk!quote:Op woensdag 17 december 2008 22:52 schreef MinderMutsig het volgende:
Koop gewoon een nieuwe, die dingen kosten geen drol.
Ja het ontwerp kan me ook niet echt bekoren maar ik ben al zo lang op zoek naar een verstelbare kaasschaaf dat ik het wel wil proberen, je ken nooit weten, misschien is het ding fantastisch en dan neem je zo'n ongemak wel voor lief, zo veel werk is het nnou ook weer niet om zo'n ding los te schroeven.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het lijkt mij eerlijkgezegd een beetje viezig om die als kaasschaaf te gebruiken, dat schroefsysteem of wat het ook is, dat kun je toch nooit goed afwassen?
Huhquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |