Had dat net gemistquote:Op zondag 21 december 2008 11:49 schreef Specularium het volgende:
Nou, het was een beetje matig. Wel mooi dat die mensen op het einde dat schilderij krijgen.
Nou, die foto dus onderin, en 10 engeltjes die erboven zweefden.quote:Op zondag 21 december 2008 12:12 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Had dat net gemistWas wel benieuwd hoe het eruit zag.
Whehe, ja dat snap ikquote:Op zondag 21 december 2008 12:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou, die foto dus onderin, en 10 engeltjes die erboven zweefden.
Ik probeerde net een screen te maken van mediaplayer maar die blijft zwart in paint.quote:Op zondag 21 december 2008 12:16 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Whehe, ja dat snap ik![]()
Naja, misschien dat ik dat stukje nog even terug kijk via internet.
Daar had ik ook een stukje van gezien.quote:Op zondag 21 december 2008 12:20 schreef DaFrenk het volgende:
"Adje" was gisteren trouwens ook met Sander van Serious Request een "kutklus" op aan het knappen. Een middagje bij de NS meewerken. Was erg komisch
Hardwareversnelling uitzetten bij opties.quote:Op zondag 21 december 2008 12:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik probeerde net een screen te maken van mediaplayer maar die blijft zwart in paint.
Het is echt de laatste minuut ofzo.
Sorry hoor, maar ik vind 'die geadopteerde chinees' veel lulliger klinken dan 'witte lijst bij'.quote:Op maandag 22 december 2008 14:30 schreef Jivis het volgende:
[..]
Die rijst-opmerkingen tegen die geadopteerde chinees waren ook best lullig.
Hallo, het is toch een geadopteerde chineesquote:Op maandag 22 december 2008 14:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik vind 'die geadopteerde chinees' veel lulliger klinken dan 'witte lijst bij'.
Je moet een en ander wel in context plaatsen.
Hallo, er zat toch een witte lijst om de foto's heen!quote:Op maandag 22 december 2008 14:44 schreef Jivis het volgende:
[..]
Hallo, het is toch een geadopteerde chinees. En misschien vindt ze rijst wel helemaal niet lekker
.
Dat was wel een leuk grapje. Het was meer die begroeting van 'm, zo van: "Hoi, jij houdt veel van rijst volgensmij." Ik vond het ook wel grappig maar kan me voorstellen dat dat meisje of de ouders het wellicht niet echt kunnen waarderen.quote:Op maandag 22 december 2008 14:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hallo, er zat toch een witte lijst om de foto's heen!
![]()
Ik had al zo'n vermoeden dat je mijn punt niet eens zou begrijpen....
Dus als jij in het buitenland zit en iemand zegt: "Ha, volgens mij hou jij van kaas!" dan vind je dat beledigend?quote:Op maandag 22 december 2008 15:02 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat was wel een leuk grapje. Het was meer die begroeting van 'm, zo van: "Hoi, jij houdt veel van rijst volgensmij." Ik vond het ook wel grappig maar kan me voorstellen dat dat meisje of de ouders het wellicht niet echt kunnen waarderen.
Maar goed.
Nou zo generaliserend van chinees = van rijst houdenquote:Op maandag 22 december 2008 15:08 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dus als jij in het buitenland zit en iemand zegt: "Ha, volgens mij hou jij van kaas!" dan vind je dat beledigend?Wat is er zo erg aan van rijst houden?
Ook dat heb je helemaal verkeerd. Het meisje (want ik weiger om denigrerend over een geadopteerde chinees te praten) moest het kindje Jezus verbeelden, ze zat in het kribbetje in de kerststal!! En Paul zei: We hebben een leuk gekleurd kindeke Jezus dat volgens mij van rijst houdt' .quote:Op maandag 22 december 2008 15:02 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat was wel een leuk grapje. Het was meer die begroeting van 'm, zo van: "Hoi, jij houdt veel van rijst volgensmij." Ik vond het ook wel grappig maar kan me voorstellen dat dat meisje of de ouders het wellicht niet echt kunnen waarderen.
Maar goed.
k.quote:Op maandag 22 december 2008 15:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ook dat heb je helemaal verkeerd. Het meisje (want ik weiger om denigrerend over een geadopteerde chinees te praten) moest het kindje Jezus verbeelden, ze zat in het kribbetje in de kerststal!! En Paul zei: We hebben een leuk gekleurd kindeke Jezus dat volgens mij van rijst houdt' .
En ik stoor me daar minder aan als aan jouw opmerking. Ik vermoed de ouders ook.
Niet volledig, maar met wel wat andere stukjes als dat filmpje op Youtubequote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:51 schreef MadGuy het volgende:
Leuk. Vraagje: staat op één van die dvd's ook het volledige filmpje waarin Paul samen met Robert ten Brink Sinterklaas en Zwarte Piet spelen?
Stukje jaquote:Of de aflevering met de Spice Girls?
Ookquote:Of die met Sinterklaas en Annie Almanak?
Specials.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Bij mij staat het voor vrijdag om 20.25 in de gids?
quote:Paul de Leeuw Top 12 Ned 3
In de televisiemarathon van 29 november is een, door het publiek gekozen, Top 12 bekend gemaakt van fragmenten uit Pauls carrière
Vanavond de nummers 12 t/m 7
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |