quote:Afl.1. Paul staat samen met Yta stil bij het TV-moment van het Jaar 2008. De jarige koningin schittert weer door afwezigheid en Paul gaat serieus de strijd aan met zijn gewicht. Dat doet hij niet alleen, want niemand minder dan Sonja Bakker komt hem hierbij helpen.
quote:
Was dan ook een tijdje rustig hè met Paultje op tv, alleen maar oude fragmenten e.d.quote:
Dat is dus wat die gozer dus speeltquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Amelie![]()
. Dat zal Comptine D'un Autre Ete-L'Apre zijn
.
Toonsoort, tempo en ritmisch niet oke, maar er zat gevoel in door dat verhaalquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:04 schreef Flyingdutchman het volgende:
Nou das niet verkeerd gespeeld!
Vooral dat laatste jaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:13 schreef Piles het volgende:
"Beveiliging"
Soldaat van Oranje-muziekje![]()
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:14 schreef RaymanNL het volgende:
Weet iemand hier hoe dat stuk heette wat die jongen speelde achter de Piano voor zijn moeder?
Volgens mij hadden ze gehoopt dat die mien er panisch van werdquote:
Ja, dat ging dus niet doorquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:18 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze gehoopt dat die mien er panisch van werd
Dankjewelquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Comptine D'un Autre Ete-L'Apre van Yann Tiersen. Uit de film Amelie.
Ja dat kan Paul zeker,vanavond zingt hij dat lied voor die vrouwquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:37 schreef Lois het volgende:
Soms kan Paul je zo raken, in dit geval gaat hij heel integer met dit verhaal om....
zeg dat welquote:
Op de begrafenis van die man die overleden is.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:20 schreef droomkoningin het volgende:
zeg dat wel![]()
heb net op internet gekeken, had de hoop dat ze de rest van t liedje daar wel zouden laten zien...niet dus![]()
heeft iemand enig idee of dat op de een of andere manier toch nog ergens te zien zal zijn?
De Day After is deel 2quote:Op zondag 1 februari 2009 23:40 schreef droomkoningin het volgende:
ja, klopt...
maar ik had de hoop dat er op internet misschien toch meer te vinden zou zijn (de 2e helft werd/wordt toch op internet uitgezonden na deel 1?)
Nee, want wat op internet uitgezonden is, is vanavond op tv uitgezondenquote:Op zondag 1 februari 2009 23:45 schreef droomkoningin het volgende:
ok, dus er is wel kans dat het hele liedje gisteravond op internet is uitgezonden en dat iemand het toevallig nog ergens heeft staan?
Nee dat is nooit dat ze langer doorgaan op I-net.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:14 schreef droomkoningin het volgende:
jammer, ik had goeie hoop dat ze op internet toch wat langer door waren gegaan dan vanavond op tv
quote:
quote:En wat een stemSchitterend!
Volgens mij ook !quote:Op maandag 2 februari 2009 07:49 schreef Ronaldsen het volgende:
bizar dat the day after gewoon 2.000.000 kijkers had gisteren, dat is wel een record voor dit programma volgens mij
Dat was tijdens die marathon ook zo irritant. Ellenlange gesprekken alleen maar over hemzelf.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:20 schreef golfer het volgende:
En Sonja Bakker.
Hoe erg kan het worden, dat persoonlijke afvalgedoe van hem.
Oh noes.. heb ik dat verschrikkelijke liedje in m'n kop zittenquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:33 schreef MadGuy het volgende:
Was dat niet gewoon 'Een Vrolijk Liedje' of iets in die richting?
Yep, "Een vrolijk liedje" van Theo Nijlandquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:33 schreef MadGuy het volgende:
Was dat niet gewoon 'Een Vrolijk Liedje' of iets in die richting?
Aan de andere kant weet je dan tenminste wel hoe de wereld eruit zietquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lijkt mij echt erg later blind worden dan ga je iets missen , als je vanaf geboorte blind bent dan heb je dat minder
Zie je dat als een voordeelquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Aan de andere kant weet je dan tenminste wel hoe de wereld eruit ziet
Misschien wel jaquote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zie je dat als een voordeel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |