quote:Bullit Trading
Soestdijkseweg Zuid 13
3732 HC De Bilt
Postbus 245
3720 AE Bilthoven
Tel. (+31) 30 2209517
Fax (+31) 30 2209931
E-mail: info@bullittrading.nl
quote:Red Bull Netherlands BV
Soestdijkseweg Zuid 13
3732 HC DE BILT
THE NETHERLANDS
Phone: +31 30 220 9 930
Fax: +31 30 220 9 931
Internet: http://www.redbull.nl
Ja, die van de AH is bagger. OMGquote:Op woensdag 17 december 2008 22:19 schreef Hakkyy het volgende:
ja is ook met AH pindakaas bijvoorbeeld, wordt ook gewoon gemaakt door calvé
is wel iets anders natuurlijk...
maar er is wel een smaak verschil tog ?
Hoe kan het er dan op lijken?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, die van de AH is bagger. OMG![]()
Alsof je een pak boter zit te vreten. Lijkt op de Amerikaanse Skippy welke ik dan weer wel lekker vind
Die skippy is nice met slagroom.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, die van de AH is bagger. OMG![]()
Alsof je een pak boter zit te vreten. Lijkt op de Amerikaanse Skippy welke ik dan weer wel lekker vind
Ach, er zijn ook talloze Aldi/Lidl producten die bij de grote merken gemaakt worden. Geen hond die dat weet.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:20 schreef Edwinuss het volgende:
Dit wist ik dus niet, jezus. Wat een onzin dan dat het zo duur is
Wist er ook niks van. Koop altijd maar wat.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ach, er zijn ook talloze Aldi/Lidl producten die bij de grote merken gemaakt worden. Geen hond die dat weet.
Structuur, smaak. Weet ik veelquote:
Ja, ik post alleen die adressen hè. Lees nergens dat ik zeg dat het idd klopt.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:21 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Maar de plaatsen en postcode's zijn toch anders?
Maar dat zijn vaak verkeerd geproduceerde producten, als er bijvoorbeeld een koekje niet helemaal gelukt is dan gaat dat naar de Aldi/Lidlquote:Op woensdag 17 december 2008 22:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ach, er zijn ook talloze Aldi/Lidl producten die bij de grote merken gemaakt worden. Geen hond die dat weet.
Weet niet wie je dat wijsgemaakt heeft.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:23 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Maar dat zijn vaak verkeerd geproduceerde producten, als er bijvoorbeeld een koekje niet helemaal gelukt is dan gaat dat naar de Aldi/Lidl
quote:Op woensdag 17 december 2008 22:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, ik post alleen die adressen hè. Lees nergens dat ik zeg dat het idd klopt.
Dat dus inderdaad....quote:Op woensdag 17 december 2008 22:24 schreef detulp050 het volgende:
Het wordt door hetzelfde bedrijf geïmporteerd, Red Bull wordt niet in Nederland gemaakt
Erm, nee?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:21 schreef Dimitri_ het volgende:
Maar de plaatsen en postcode's zijn toch anders?
quote:Op woensdag 17 december 2008 22:24 schreef detulp050 het volgende:
Het wordt door hetzelfde bedrijf geïmporteerd, Red Bull wordt niet in Nederland gemaakt
En het is onzin, omdat beide dranken (misschien) precies hetzelfde zijn? Je denk toch niet de andere merken veel verschillen in productiekosten of recept?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:20 schreef Edwinuss het volgende:
Dit wist ik dus niet, jezus. Wat een onzin dan dat het zo duur is
een mening van iemand ergens op een forumquote:Op woensdag 17 december 2008 22:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Weet niet wie je dat wijsgemaakt heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |