Kijk 's in de OP.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:18 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Kan/wil iemand aub een overzichtje geven wat/waar/wanneer uitgezonden wordt?
TV of internet?
Overzicht/ live uitzending?
Bedankt alvast
Letzte Weihnachtquote:Op woensdag 17 december 2008 23:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
Letzte Weihnacht. Oh.. 't Was maar 'n stukje..![]()
Can't Stop Moving!!![]()
Je gaat voor een kale zak?quote:Op woensdag 17 december 2008 23:32 schreef Timo20 het volgende:
Net uigekozen als kerst cadeau (we kunnen op het werk onze eigen kerst cadeau kiezen)
[ afbeelding ]
nee voor een nieuw scheer apparaatquote:
Bert heeft nu ook die uren. Weet niet precies meer hoe dat met Winfried is gelopen, maar volgens mij is hij (de komende tijd?) helemaal verdwenen.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Winfried is toch altijd donderdagnacht?
Bertquote:Op woensdag 17 december 2008 23:35 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Bert heeft nu ook die uren. Weet niet precies meer hoe dat met Winfried is gelopen, maar volgens mij is hij (de komende tijd?) helemaal verdwenen.
Vorig jaar wel, dus ik neem aan dat 't dit jaar ook zo zal zijn.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:35 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Sorry
Is die Serious Request Update terug te zien op uitzendinggemist?
Eens.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Bert![]()
Die Winfried vind ik wel zo'n saaie zak
Ik vond Winfried ook erg matig. Het klonk niet echt alsof hij er veel zin in had. Het was allemaal veel te zakelijk. Net alsof hij nog het nieuws stond te presenteren.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:35 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Bert heeft nu ook die uren. Weet niet precies meer hoe dat met Winfried is gelopen, maar volgens mij is hij (de komende tijd?) helemaal verdwenen.
Mja. Dat was inderdaad geen succes. 't Was ook allemaal 'n beetje rommelig, vond ik.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vond Winfried ook erg matig. Het klonk niet echt alsof hij er veel zin in had. Het was allemaal veel te zakelijk. Net alsof hij nog het nieuws stond te presenteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |